wie kent Beerens motoren!!!??

Kickboxer

Rookie
8 jun 2004
19
0
Rotterdam, Hoogvliet
Hello All,

Kent iemand de zaak Beerens motoren??
Kan iemand me vertellen of ze een goede service geven?? *D
Ik woon zelf in zuid-holland en de zaak ligt in Limburg.
Dat is 160km voor mij, dus niemand bij mij in de buurt ken het!?! :?
Wie kent het en wat is julie ervaring ;)

Respectahhh

Boxer
 
Daar zijn al de nodige woorden aan vuil gemaakt:
http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=Beerens&condition=and&on=topicbody&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (klik)
 
Daar zijn al de nodige woorden aan vuil gemaakt:
http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=Beerens&condition=and&on=topicbody&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (klik)


:^

Een korte samenvatting :

Heling,politie,zaak gesloten,boetes,controles. ect...

:)
 
Die zaak is vlak bij mij in de buurt. Dat van die heling is echt niet waar. Ze waren alleen tijdens een controle een motor tegengekomen met een teruggedraaide kilometer stand. Die motor kwam wel uit het duitsland. Hij heeft veel motors uit belgie en duitsland daarom is ie wat goedkoper dan een normale motorzaak. Ben er zelf ook geweest kijken voor een motor, maar eigenlijk hoef ik er toch geen motor van en al zeker niet als je van zover moet komen.
 
Die zaak is vlak bij mij in de buurt. Dat van die heling is echt niet waar. Ze waren alleen tijdens een controle een motor tegengekomen met een teruggedraaide kilometer stand. Die motor kwam wel uit het duitsland. Hij heeft veel motors uit belgie en duitsland daarom is ie wat goedkoper dan een normale motorzaak. Ben er zelf ook geweest kijken voor een motor, maar eigenlijk hoef ik er toch geen motor van en al zeker niet als je van zover moet komen.

Waar baseer je het op dat dit niet waar is? Spullen van MIJN gestolen motor zijn DAAR (volgens de dames/heren in het blauw die mijn zaak behandelden) teruggevonden! Da's wel toevallig dan....

 
Laatst bewerkt:
Die zaak is vlak bij mij in de buurt. Dat van die heling is echt niet waar. Ze waren alleen tijdens een controle een motor tegengekomen met een teruggedraaide kilometer stand. Die motor kwam wel uit het duitsland.
Is niet helemaal waar..... mijn motor stond daar ook op dat moment en is in beslag genomen omdat het motorblok gestolen bleek te zijn B|
 
ja tuurlijk,

prima zaak! prima service! toppie!!


alleen heel erg jammer dat ze gestolen motoren verkopen en soms wel eens blokjes verwissellen met frames en zo... maar dat is natuurlijk maar een heel klein detail als je prima service hebt..

Janice, ik ken je verhaal... maar toch.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan