Ervaringen MotoXtra (zelf sleutelen)

Jaymn

MF veteraan
14 jan 2004
4.240
2
Ik ben zelf vrij handig maar heb helaas zelf geen plek om zelf te sleutelen. Nou kwam ik op t net motoxtra tegen. Ligt vlakbij breukelen. T is een grote loods zo te zien met een aantal werkstations met brug. Je kunt dus zo`n plek huren om zelf te sleutelen. Voor €25.- per uur kan je dan je gang gaan gebruikmakend van de benodigde gereedschappen, en eventuele uitleg over t 1 of ander.

Nu klinkt mij dit als muziek in de oren, maar nu vroeg ik me af of iemand hier al ervaringen mee heeft!?

Dus graag u reactie`s wat die ook mogen zijn.. :}
 
Ik ben er geweest voor een vermogens uitdraai van m'n XR. Sander is wel een aardige gast en er word ook wel gebruik gemaakt van de sleutelplekken. Gereedschap is redelijk aanwezig, maar 't is helaas soms wel even zoeken, wat weer van je "kostbare" sleuteltijd af kan gaan.
Verder is het natuurlijk handig dat het tevens een motorzaak is en als je iets tegenkomt wat vervangen moet worden dan is dat vaak wel meteen te krijgen.

Er is maar 1 reden dat ik er niet echt gebruik van zou maken. Stel je komt iets tegen waardoor je niet verder kunt rijden en de onderdelen zijn niet op voorraad, dan sta je midden in de polder zonder vervoer....
Verder moet je opletten als je van de snelweg afkomt, ze staan op die weg daarnaar toe weleens te flitsen. Laat me het zo zeggen; regelmatig.
 
Bedankt voor je reactie alvast, zal van de week eerst eens langs rijden naders kan ik ff mn eertste indruk opdoen, maar alvast bedankt.

Iemand anders nog!?
 
Ervaringen zijn overwegend positief. Ik kom er zelf vrij vaak, ik heb er twee racers in elkaar geknutseld.

Het gereedschap is gewoon prima voor elkaar, er is overal wel iets voor.

Gereedschap is redelijk aanwezig, maar 't is helaas soms wel even zoeken, wat weer van je "kostbare" sleuteltijd af kan gaan.

Het is inderdaad soms even zoeken, maar als je er vaker heen gaat weet je
op een gegeven moment alles liggen. En ik heb Sander nog nooit met een
stopwatch gezien :)

Er is maar 1 reden dat ik er niet echt gebruik van zou maken. Stel je komt iets tegen waardoor je niet verder kunt rijden en de onderdelen zijn niet op voorraad, dan sta je midden in de polder zonder vervoer....

Er is tegenwoordig een leenmotor aanwezig en er is op 500m afstand een bushalte.
Station Breukelen is dichtbij en meestal is er wel iemand die je daar heen wil
brengen. Heb in ieder geval nog nooit meegemaakt dat iemand er heeft overnacht ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan