CR 500 stationair?

Drive_By

MF'er
20 jul 2003
46
0
Helmond
Dag raggers,

Ik wil een enduro kopen het liefst een CR500/250
Klopt het dat die dingen niet stationair lopen standaard?
Kan je die wel afstellen dat die dat wel doen?
En is een remlicht/verlichting verplicht?
Ik hoorde iemand zeggen dat die als je geen gas geeft afslaan voor de veiligheid.

Ik hoor het wel...
 
Volgens mij was hij wel in cross stadium en niet in enduro stadium.
Maakt dat nog iets uit? misschien dat ze hem als je er mee gaat crossen helemaal het stationair omlaag draaien?
 
is puur de afstelling...

alsof elke keer opnieuw starten lekker opschiet..

als ie uit moet, heb je daar de killswitch voor.

verder is het enige verschil tussen enduro en cross dat er verlichting op zit (en evt. een kenteken is wel leuk)
verder niets anders.
Mss andere vertanding maar hoeft ook niet eens.
 
De meeste mensen laten ze express niet stationair lopen (waaronder ikzelf) wat een voordeel is als je gevallen ben :9 , maar je kan ze met een paar draaitjes aan de stationair/choke knop zo stationair laten lopen.
 
Wat is het voordeel dan dat hij uit gaat als je bent gevallen? ik ben meestal blij als ie eens een keer aanblijft zodat ik niet hoef te kicken.

2-taktje start makkerlijker , en een motor die doorloopt terwijl je er onder ligt oid is niet grappig :9
 
Ik heb drie cr-en 250 gehad hierbij kon je doormiddel van de choke te verdraaien (linksom of rechtsom) de motor hoger of lager stationair laten lopen.
 
Choke werkt via een bypass kanaaltje, stationair regeling via dat zelfde kanaal (gasschuif zit 100% dicht als je geen gas geef)

Ik kan gewoon de stationair regelen met een schroef op mijn kx250
kon ook zo op mijn vorige rm250, en de kx250 daarvoor, en de rm250 die daar weer voor kwam (volg je nog :) )
 
hoe rudy het bedoelt is dat je hem op zijn choke laat lopen. als hij valt wil hij dat ze motor uitgaat. hij heeft dus wel een stationair schroef alleen deze gebruikt ie express niet
 
hoe rudy het bedoelt is dat je hem op zijn choke laat lopen. als hij valt wil hij dat ze motor uitgaat. hij heeft dus wel een stationair schroef alleen deze gebruikt ie express niet

kan hij dan niet beter zo'n kill switch kopen met een draadje om zijn pols?
 
hoe rudy het bedoelt is dat je hem op zijn choke laat lopen. als hij valt wil hij dat ze motor uitgaat. hij heeft dus wel een stationair schroef alleen deze gebruikt ie express niet
Door aan bij een cr aan de chokeknop te draaien stel je je stationair in. Je versteld dus geen choke of mengverhouding maar gewoon hoeveel gas je geeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan