Viper Exhausts? Wie weet er wat van?

-=Peter=-

MF veteraan
16 aug 2003
6.800
180
Woonplaats
Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar informatie over deze uitlaat, alleen zeer specifieke informatie...
Deze systemen bestaan uit een redelijk universele demper met een apart verbindingsstuk die wel model-specifiek is.
Nu heb ik een VFR400 NC24, redelijk zeldzaam, maar er is een verbindingsstuk verkrijgbaar heb ik begrepen van een site uit Engeland.
Echter, ik kan niemand vinden die binnen Nederland dit verbindingsstuk kan leveren en het Engelse bedrijf reageert niet op mailtjes...

Weet iemand misschien een bedrijf die dit kan leveren (de Viper stukken zijn 80 EUR, op maat maken is denk ik te duur)?

Alvast bedankt!

Hieronder een plaatje zodat je weet wat voor een lastig stuk het is. Vanaf de aansluiting op de demper loopt hij tot ongeveer 3 cm achter de onderkuip waar de rode cirkel eindigt.

full
 
Heb je het al gevraagd bij motomaat (onder specialiteiten staan vipers..staan wel vfr400's in hun lijstje maar niet jouw nc (alleen 21 en 30). Wie weet kunnen ze je verder helpen, zijn wel handige gasten ;)
 
Heb je het al gevraagd bij motomaat (onder specialiteiten staan vipers..staan wel vfr400's in hun lijstje maar niet jouw nc (alleen 21 en 30). Wie weet kunnen ze je verder helpen, zijn wel handige gasten ;)

Heb ik al gemaild ja, ze konden die voor de NC24 niet leveren, wel maatwerk, maar ik probeer eerst de originele Viper Connector te vinden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan