boefjes

Doe zoals een ouder vrouwtje hier in België heeft gedaan met haar huis. Zet alles onder stroom :D. De eerste beste die maar iets metaal aanraakt aan uw moto, zal voor de rest van zijn leven met een zwart huidskleurtje rondlopen ...
 
Doe zoals een ouder vrouwtje hier in België heeft gedaan met haar huis. Zet alles onder stroom :D. De eerste beste die maar iets metaal aanraakt aan uw moto, zal voor de rest van zijn leven met een zwart huidskleurtje rondlopen ...
is meestal al zo toch? :X
 
Een kettingslot dient niet voor de motor af te sluiten hé.
Dat dient voor het geval je een dief kan vatten en je de ketting als zweep kunt gebruiken.

Maar het blijven KLOOTZAKKEN
 
Motordieven gaan steeds brutaler te werk. Ze nemen de motorfietsen mee door ze in een bestelbusje of op een aanhangwagen te laden of ze lopen er gewoon mee weg.
Waarom is dit "steeds brutaler" :? Hoe deden ze het voorheen dan, toen ze nog niet zo brutaal waren :? Toen vroegen ze het netjes ofzo? Wat een raar bericht.
 
Tja vorig jaar hebben ze bij m'n overbuurman ook de motor zo opgetild en in een busje gestopt. Althans men vermoedt dat het zo gegaan is, aangezien het echt supersnel is gegaan en niemand wat gezien heeft. Het slot was te dik om zo maar even door te knippen en niemand heeft de motor ook langs zien rijden of zo. Gelukkig was het geen super dure motor, maar toch blijft het goed k*t voor ze!
 
Waar?? In Belgie?

Hier in nederland krijg je een half jaar als je iemand dood slaat.

Enne, wat ik doe?? Probeer me motor eens mee te nemen zonder toestemming zou ik zeggen.
gaap gaap hou op gaap ,dan zeg jij hee joh dat is mijn motor,dan zegt hij gamzel gamzela en hij slaat je neer en pakt je sleutels af en rijd weg, bedankt meneer !
 
Misschien wel ja, de andere optie is dat hij de eerste paar weken niet meer aan motoren jatten denkt.

Maar goed, dit is een erg zinloze discussie en het topic ging hier ook niet over.
nee hij denkt aan die man die zo vriendelijk was op hem af te lopen ,waar die toen de sleutels van af kon pakken ,zodat ie die motor niet meer in zijn gestolen bus hoefte te zetten.

ja is off topic,maar somige mensen praten heel groot en denken dat ze tarzan zijn tot dat er iets gebeurd en dan ,rennen ze weg.
 
nee hij denkt aan die man die zo vriendelijk was op hem af te lopen ,waar die toen de sleutels van af kon pakken ,zodat ie die motor niet meer in zijn gestolen bus hoefte te zetten.

ja is off topic,maar somige mensen praten heel groot en denken dat ze tarzan zijn tot dat er iets gebeurd en dan ,rennen ze weg.


Andere mensen praten nog veel groter (zoals jij) en kunnen iemand beoordelen zonder hem te kennen. |(

Maar goed, ik hoop dat de gemiddelde motordief dezelfde onderschatting maakt. :X
 
Laten we hier dan maar bij houden. Voordat er zo weer een slotje opzit.

Laat jij gewoon lekker je motor jatten waar je bij staat, doe ik dat niet. Zijn we allebei tevreden. :+
nee ik laat me hond los en wacht af,ga na een half uurtje wel een keer kijken hoe het met het crimineeltje gaat.
 
Wat ik me overigens afvraag ...kunnen ze je motor niet gewoon simpel lokaliseren door middel van de huidige GPS technieken ? Of is er al zoiets en heb ik even zitten slapen ?

Marcel
 
lust je hond wel exotisch vlees ?
daar is ze gek op 8-) :} ;)
75593

net een hond he,maar kijk die ogen dat is een terminator man.
 
Terug
Bovenaan Onderaan