Titanium Toe sliders..

Speedy_J

MF veteraan
25 jun 2003
3.906
59
Deurne
Nu ik in het bezit ben van Titanium sliders en deze lang genoeg mee gaan, moet ik nog steeds elke keer na het spelen op rotondes, bochtjes en KB's de Toesliders vervangen.

Nu ben ik bij 1 laars iets te laat geweest met het vervangen. Het binnenste is zichtbaar, maar goed een schroef er in draaien lost alles op.

Een tijd terug heb ik van Rico een vrachtwagen vol plaatjes Titanium besteld. Ik heb nog 2 plaatjes over. En deze wou ik gaan gebruiken voor mijn laarzen.

Wie o wie heeft een idee of is er een handige hobby boer die het kan bewerken?

full
 
En nu ff Ontopic :9

Kan iemand dit voor mij maken? Of moet ik het zelf heet maken en er om buigen? wat resulteert in een gesmolten laars. en als het plaatje af is... dat ik dan nieuwe laarzen mag kopen.. :P
 
- Tenen op je steppie zetten...
- Motor kopen met meer grondspeling

dat plaatje krijg je niet netjes aan je laars gemaakt hoor, en mocht het wel zo zijn, dan kan je nog wel es goed hete tenen krijgen als dat plaatje wat warm wordt...

titanium smelt bij mij iig helemaal in de knee-slider.. Toeslider slijt bij mij niet :?
 
Wat is toch die fasinatie voor titanium. Het heeft een reden waarom het weinig wordt gebruikt. Het bewerken ervan kost namelijk veel geld. Ik wens je veel succes met het zoeken naar iemand die een bevredigend resultaat kan leveren.
Staal is misschien een betere optie (wat makkelijker te bewerken).
 
Ik ben bang dat titanium erg heet wordt als het over de grond sleept en daardoor het onderliggende materiaal smelt (of erger). Zou toch proberen die originele dingen (dan maar iets vaker) te vervangen.
 
Ik het het met een koortje vastbinden,(zal snel lossen)
of erin nieten.. ?
want dat plaatje zal niet goed plakken op je plastic-leer
 
Als je je tenen echt op het stepje zet is het toch praktisch onmogelijk je laars aan de grond te rijden?

Hoe dan ook, titanium toesliders zijn gewoon te koop. vraag me alleen niet waar
 
Mijn motor heeft ook een groot gebrek aan grondspeling...rechterstep is al een eind afgesleten. Ik heb echter nog nooit mijn tenen aan de grond gehad...als je je voet gewoon goed op je step zet kan ik met niet voorstellen dat je ermee aan de grond zit...
 
Bij rotondes en hele lange draaien krijg ik dan alsnog mijn teen een beetje aan de grond.
Kheb gewoon kano's als voeten denk ik.

:+
 
Nu ik in het bezit ben van Titanium sliders en deze lang genoeg mee gaan, moet ik nog steeds elke keer na het spelen op rotondes, bochtjes en KB's de Toesliders vervangen.

Nu ben ik bij 1 laars iets te laat geweest met het vervangen. Het binnenste is zichtbaar, maar goed een schroef er in draaien lost alles op.

Een tijd terug heb ik van Rico een vrachtwagen vol plaatjes Titanium besteld. Ik heb nog 2 plaatjes over. En deze wou ik gaan gebruiken voor mijn laarzen.

Wie o wie heeft een idee of is er een handige hobby boer die het kan bewerken?

(Afbeelding)
Sidi's zie ik, gewoon naar een sidi verkooppunt gaan en Titanium sliders voor je neuzen bestellen, net zo makkelijk, net zo duur :)
 
Een soortgelijke actie heb ik al ondernomen. Bij Boonstra Motoren lieten me ze het boekje zien van wat Sidi te bieden had. Maar daar stonden geen Tiet toe sliders bij.
 
Bij rotondes en hele lange draaien krijg ik dan alsnog mijn teen een beetje aan de grond.
Kheb gewoon kano's als voeten denk ik.

:+
same problem hiero.
teentjes kaal, zal wel door het maatje 45-46 komen en de zit op de stepjes, maar dat merk je pas als je in de bocht hangt, en dan is het al te laat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan