motopak

Xaf

Rookie
5 feb 2004
5
0
Brugge
Ik rij eigenlijk al een jaar en half alleen met een vest op mijn cbr600.
Ik weet het niet echt slim geen broek aan te doen, maar er komt verandering in. Ik wil nameling dringend kneesliders, want ik wil nu toch eindelijk eens weten of het mij lukt dat kneetje tegen de grond te zetten of niet.
Ik ben eigenlijk van plan een leren pak te kopen, maar ik weet niet goed wat. Het is ook de bedoelign binnenkort op circuit te gaan rijden, dus het moet daarvoor ook dienen. Ik heb al opt net gezocht maar ik vind niet direct reglementen ivm kledij op circuit. Weet iemand daar iets van. Is het vb nodig of aangeraden van zo'n rugprotectie (je weet wel, zo'n boebel op je rug :) ), moet dat pak in één stuk of mag ook in twee stukken, wat is er aangeraden, enz.

Ivm merk, alles zal wel goed zijn, maar zijn er voorkeuren (vb ene merk betere stikkingen dan de andere, enz).
Dit is mss al een oude topic, maar wou het toch nog even vragen.

Alvast bedankt
 
Ik rij eigenlijk al een jaar en half alleen met een vest op mijn cbr600.
Ik weet het niet echt slim geen broek aan te doen, maar er komt verandering in. (...)
Is dat toegestaan dan, hier heet dat onzedelijk gedrag? :? O-)

Bij mijn weten is op de meeste circuits een goed sluitend leren pak verplicht, evenals een goedgekeurde helm.
 
Ik rij eigenlijk al een jaar en half alleen met een vest op mijn cbr600.
Ik weet het niet echt slim geen broek aan te doen, maar er komt verandering in. Ik wil nameling dringend kneesliders, want ik wil nu toch eindelijk eens weten of het mij lukt dat kneetje tegen de grond te zetten of niet.

Uhhmm neem je nu een pak voor je veiligheid of omdat je je knie aan de grond wil leggen :? |( O-)
 
Leder is verplicht op circuit, that's it.

De rest vul je zelf in, kleur, overall, combi, etc... :) (tenzij je gaat racen, dan is een overall verplicht)