Kan :j niet gewoon weer terugkomen

:j als Smiley

  • Hij weer??

    Stemmen: 29 63,0%
  • :j

    Stemmen: 17 37,0%

  • Totaal aantal stemmers
    46

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.567
113.036
Rèswèk
Ten eerste om Sigma tevreden te stellen
Ten tweede omdat-ie toch wel vaak gebruikt wordt
Ten derde omdat-ie toch wel vaak door Sigma gebruikt wordt. Met name in replies aan mij ;)




effe zonder gekheid: van mij mag :j weer terugkomen
 
Ik ben voor, al is het alleen maar omdat ik niet weet wat voor smiley dit is :?

8-)
 
Ik vind :j veel leuker is bekend bij alle regelmatige gasten en MMF gangers

:j of
full
maakt mij weinig uit...dus nee gestemt ;)
 
Zit jij met de poll te gallen, Sigma????
 
Ik hield me in het begin nog in, maar op een gegeven moment had ik zoiets van: fuck it, duurt te lang dit :P


had je je nou bij de eerste bocht maar ingehouden O-)



Voor de mensen die er niet bij waren: we rijden bij sigma de straat uit en moeten RECHTSaf... en dan rij je daar als eennalaatste en zie je banaan en tafkaf vrolijk naar links rijden :?
 
Voor de mensen die er niet bij waren: we rijden bij sigma de straat uit en moeten RECHTSaf... en dan rij je daar als eennalaatste en zie je banaan en tafkaf vrolijk naar links rijden :?
Ik was dus niet de enige die dacht dat we daar rechtsaf moesten. :+
 
had je je nou bij de eerste bocht maar ingehouden O-)



Voor de mensen die er niet bij waren: we rijden bij sigma de straat uit en moeten RECHTSaf... en dan rij je daar als eennalaatste en zie je banaan en tafkaf vrolijk naar links rijden :?
Ik vroeg me al af Banaan gewoon niet goed geluisterd had... Ja dus :+
[me]Spider was wel blij dat ik bij de aflag de ploeg net vòòr de flitskast ingehaald had :P om te zeggen dat wij rechtdoor gingen[/me]
 
Ja er was wat lichte verwarring over de route O-) Ik dacht dat we al ergens rechtsaf waren gegaan zeg maar... ofzo... :P

We gaan trouwens wel erg off-topic, ff on-topic: waarom zou :j terug moeten, Rob? Die is er destijds uitgehaald omdat er wel érg veel gebruik van werd gemaakt en vaak verkeerd werd begrepen.

Zo, kunnen we nu weer off-topic :P
 
Is geen aardige smiley dus nee niet doen.

er moeten kus en knuffel smileys komen ! en doe dan ook maar een ferme handdruk smiley :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan