4 Juli Emmen ??

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
Als het goed is is er komend weekend weer de mogelijk om te trainen op Emmen.

Zijn er meer die dan gaan??

Wij gaan als het weer geen roet in het eten gooit met een mannetje of 5
 
Lijkt mij ook echt Kicke..

Voorlopig nog geen SM voor mij, eerst een schade SPeen op de kop tikken voor op't circuit en dan een SM voor op de Weg :P .... oh ja ruimte om te sleutelen is er ook nog nie |( ....zucht :+
 
Ja begreep van die gasten uit vlaardingen (road house motoren) dat het echt tof circuitje is daar....

ach maybe one day :P
 
Zou wel weer een keer leuk zijn.
Maar ik moet denk ik eerst decibelkillers.
Zijn ze in Emmen strikt wat betreft geluid ?
Helaas pindakaas, maar we zullen er toch iets aan moeten doen anders doen anderen dat blijkbaar. Klote, weer dat gezeik over geluid :X
Misschien toch maar gewoon nog een keer brullen ?? })
 
Zou wel weer een keer leuk zijn.
Maar ik moet denk ik eerst decibelkillers.
Zijn ze in Emmen strikt wat betreft geluid ?
Helaas pindakaas, maar we zullen er toch iets aan moeten doen anders doen anderen dat blijkbaar. Klote, weer dat gezeik over geluid :X
Misschien toch maar gewoon nog een keer brullen ?? })

Ik heb al velen met open pijpen zien rijden (ook akra's), maar heb nog nooit gehoord dat er rijders van de baan gehaald zijn.
 
Ik heb al velen met open pijpen zien rijden (ook akra's), maar heb nog nooit gehoord dat er rijders van de baan gehaald zijn.

Volgens mij mag je in Emmen officieel ook geen herrie maken maar ik kan me niet herinneren dat er ook iemand problemen heeft gekregen met zijn herrie-uitlaat.
Die kartbaan ligt op 1 van de laatste plekken in nederland waar je nog ongestoord een mens in een paar uur door een gehaktmolen kunt halen zonder dat iemand dat ook ziet of hoort. :+
 
Volgens mij mag je in Emmen officieel ook geen herrie maken maar ik kan me niet herinneren dat er ook iemand problemen heeft gekregen met zijn herrie-uitlaat.
Die kartbaan ligt op 1 van de laatste plekken in nederland waar je nog ongestoord een mens in een paar uur door een gehaktmolen kunt halen zonder dat iemand dat ook ziet of hoort. :+

Ik kreeg inderdaad ook te horen dat ik een "stille" uitlaat moest hebben.
En over dat niet horen van lawaai......in sowieso 1 wijk in Emmen kan je zondagsochtends de crossmotoren horen (als de wind goed staat) :P
 
je kan in emmen zeker van de baan gehaalt worden als je teveel geluid maakt.is wel een tijd geleden dat ik geweest ben maar toen werden er meerdere van de baan geplukt.
willen we nog langer onze sport beoefenen zorg dan dat je geluid gewoon redelijk is ook als er niet gecontroleerd word.er zijn al te weinig kartbanen waar gereden kan worden
 
je kan in emmen zeker van de baan gehaalt worden als je teveel geluid maakt.is wel een tijd geleden dat ik geweest ben maar toen werden er meerdere van de baan geplukt.
willen we nog langer onze sport beoefenen zorg dan dat je geluid gewoon redelijk is ook als er niet gecontroleerd word.er zijn al te weinig kartbanen waar gereden kan worden

Was heel vroeger zeker? ;)
Toen stond de eigenaar ook direct mopperend het asfalt te controleren als er een valpartij was.
Er trainen best veel wedstrijdrijders en de meeste hebben er open pijpen op.
Ik heb het het afgelopen jaar in ieder geval niet meegemaakt dat er mensen zijn weggestuurd. En ik ben geregeld wezen kijken. Tis maar 10 minuutjes rijden namelijk :P
 
Ik kreeg inderdaad ook te horen dat ik een "stille" uitlaat moest hebben.
En over dat niet horen van lawaai......in sowieso 1 wijk in Emmen kan je zondagsochtends de crossmotoren horen (als de wind goed staat) :P


Daar zeg je het net, de crossbaan maakt meer lawaai dan een sm-traininkje.
Er is mij nooit wat gezegt en heb zelf een vreselijke herriepijp. Je ziet alleen de eigenaar fronzen als er weer iemand diepe krassen in het asfalt trekt.
En de hele omgeving is gewoon 1 grote uitgestorven vlakte in een straal van 5 km.
 
Daar zeg je het net, de crossbaan maakt meer lawaai dan een sm-traininkje.
Er is mij nooit wat gezegt en heb zelf een vreselijke herriepijp. Je ziet alleen de eigenaar fronzen als er weer iemand diepe krassen in het asfalt trekt.
En de hele omgeving is gewoon 1 grote uitgestorven vlakte in een straal van 5 km.

Precies, die crossers en karts maken meer lawaai dan die supermotards. De kans dat ze er wat van zeggen is dus vrijwel nihil.

Ze hebben er zelfs een schietbaan.
En er komt waarschijnlijk ook een zweefvliegveld bij *D
 
Ik maak me beslissing morgen pas, zaterdagmiddag om precies te zijn.
Bij twijfel stellen we het een weekje uit, want de volgende 2 zondagen kan er ook gereden worden.
En we rijden liever met een zonnetje, dan met regen :)
 
Ik maak me beslissing morgen pas, zaterdagmiddag om precies te zijn.
Bij twijfel stellen we het een weekje uit, want de volgende 2 zondagen kan er ook gereden worden.
En we rijden liever met een zonnetje, dan met regen :)
Ik hoorde net op het journaal dat het zondag warmer en droger werd. Ik heb net mijn rug een beetje geknakt maar op zich heb ik wel zin om een keer te gaan.
 
Volgens deze link is het niet alles, maar ook vandaag bij mij op zich prachtig weer, beetje veel wind, maar dat is niet zo belangrijk.

http://www.weeronline.nl/Nederland/Emmen.htm

post vanavond nog effe definitief, even overleggen met zijn alle.


____________________________________________
EDIT

Wij gaan morgen niet, ga niet het hele eind rijden om daar dadelijk in de regen te staan.
Volgende week zal het toch wel goed weer zijn?? :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan