Een trike hoort erbij?

Tijolo

Geblokkeerd account
28 jun 2004
32
0
Hoi motorrijders,

ik vroeg me af of ik als trike rijder ook mee kan doen aan toertochten met motorrijders. Heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel leuk.

Ben benieuwd wat jullie ervan denken :?

full

hopelijk begrijp ik het plaatjes posten
 
Er is een man met de naam Triker en die heeft met OBT meegereden.

Helemaal goed.

Zou wel selectief zijn met welke groep je mee wil gaan rijden ;)
 
hoe rijdt zoeiets nou, persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat het echt fijn is nl.
 
>> Algemeen. V&O is meer voor vragen en opmerkingen over het forunm zelf.

zie je wel.. ik had al durven zweren dat ie bij V&O stond maar ik wil hem verplaatsen en ineens algemeen :P


Maar wel leuk zo'n dikke trike :9
 
hoe rijdt zoeiets nou, persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat het echt fijn is nl.

het rijdt gewoon fijn. Wel anders dan een motor, maar wel een beetje hetzelfde gevoel. Ik kan er ook op in m'n korte broek en t-shirt, dat doe je op een motor niet. Zou ik niet doen.
 
goedenavond.
Vind je dat nu wel zo verstandig Tijolo, ik bedoel een ongeluk zit in een klein hoekje en als er wat gebeurd zijn de gevolgen vast niet te overzien wanneer je geen beschermende kleding aan hebt.
 
goedenavond.
Vind je dat nu wel zo verstandig Tijolo, ik bedoel een ongeluk zit in een klein hoekje en als er wat gebeurd zijn de gevolgen vast niet te overzien wanneer je geen beschermende kleding aan hebt.

Ik val niet zo gauw om met de Trike hoor, die 3 wielen houden me prima op de weg :)
officieel is het een auto en als je in een cabrio rijdt, doe je ook geen motorjas aan, toch?
 
Goedenavond.

Ferrekau, ik bedoel het niet kwaad, maar ik vind dat het onze plicht is om elkaar er op te wijzen dat men qua veiligheid best voorzichtig mag zijn. Je hebt tenslotte maar 1 lichaam
 
Goedenavond.

Ferrekau, ik bedoel het niet kwaad, maar ik vind dat het onze plicht is om elkaar er op te wijzen dat men qua veiligheid best voorzichtig mag zijn. Je hebt tenslotte maar 1 lichaam

En dus blijf je alle dagen thuis, want dan overkomt je bijna niets... |(
Voorzichtigheid troef zal ik maar zeggen... ;)
 
de meeste ongelukken gebeuren in en om het huis, dus dat lijkt mij wat dat betreft geen ideale optie :)
Maar als we elkaar op de eventuele gevaren wijzen kan dit toch een hoop leed besparen
 
de meeste ongelukken gebeuren in en om het huis, dus dat lijkt mij wat dat betreft geen ideale optie :)
Maar als we elkaar op de eventuele gevaren wijzen kan dit toch een hoop leed besparen

Nou bedankt, maar ik durf het toch wel aan zonder hoor. Een helm is al erg genoeg, twee jaar terug mocht je nog zonder. Toen was het dus nog leuker :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan