tijdstip MotoGP veranderd tbv Euro 2004

M-71

MF veteraan
6 feb 2003
7.467
70
Sunday’s MotoGP races at Rio de Janeiro have been modified in order to avoid a television clash between the MotoGP event and the Euro 2004 final. As a result, the MotoGP race will now take place at 16:30 CET (11:30 local time), followed by the 125cc at 18:00 and the 250cc closing out the weekend at 19:15.
 
Sunday’s MotoGP races at Rio de Janeiro have been modified in order to avoid a television clash between the MotoGP event and the Euro 2004 final. As a result, the MotoGP race will now take place at 16:30 CET (11:30 local time), followed by the 125cc at 18:00 and the 250cc closing out the weekend at 19:15.

Kijk, dat is nuttige info :}
 
begrijp er nix van .... gaat toch om de race in Rio, niet ?
op de bbc site staat het volgende :

Rio: Sunday 4 July, BBC Two, 2330

hoe kom je er dan bij dat het om 16:30 zou zijn ?
 
De tijden die op MotorFreaks staan zijn ook de tijden die op Eurosport Teletext staan dus ik neem aan dat het vanaf 18:00 te zien is?
Zie ook: Motorfreaks: Voorbeschouwing Cinzano Rio MotoGP

Voor de zekerheid ga ik gewoon om 16.15 voor de buis zitten. ben wel
vaker genept door teletxt van Eurosport....
Of zal dan de Tour de France nog bezig zijn? Als die gasten dan maar
een beetje doorfietsen, zou het nl. nogal niet plezierig vinden om de race
niet live te zien.
 
Op teletex staat dat het om 20.30 uur begint. (eurosport).
Maar dit is tegelijk met de voetbal , wat is nu de waarheid.
 
Fuckin kut voetbal.

Wat is nu belangerijker,die sukkels die achter een bal aan lopen te rennen,of het echte mannen werk op een motor.
 
Fuckin kut voetbal.

Wat is nu belangerijker,die sukkels die achter een bal aan lopen te rennen,of het echte mannen werk op een motor.
Inderdaad, nu wordt het lastig met het tennis, zeker wanneer het weer tegen zit in London. Hoewel ik me nu wel redelijk belachelijk maak met deze post, want tennis is natuurlijk ook rennen met een bal en af en toe ook wel eens erachteraan :P
 
Inderdaad, nu wordt het lastig met het tennis, zeker wanneer het weer tegen zit in London. Hoewel ik me nu wel redelijk belachelijk maak met deze post, want tennis is natuurlijk ook rennen met een bal en af en toe ook wel eens erachteraan :P

Als het vrouwen zijn OK.... maar tijdens motorsport gaat te ver ;)
 
Fuckin kut voetbal.

Wat is nu belangerijker,die sukkels die achter een bal aan lopen te rennen,of het echte mannen werk op een motor.

Het mooie aan EK en WK foebal is dat het geweldig rustig is op de weg,
en dat je dus een stukkie kunt gaan knallen, zonder in de
weg rijende koekblikken of flitsende oom agenten. Die moeten immers
klaarstaan om rellen te voorkomen tijdens foeballuh. Ik vind het dus wel
prima,foeballuh (niet tijdens de GP natuurlijk).
 
Wat is nu belangerijker,die sukkels die achter een bal aan lopen te rennen,of het echte mannen werk op een motor.
volgens mij zijn het het de bobo's met (advertentie) geld die dat uitmaken...

fijne club die eurosport, melden dat motogp om 16:30 begint maar dat zie je niet terug in hun programmaboekje en teletext
 
op de motogp site staat dat de motogp om 11:30 (lokale tijd) begint (dus vóór de 125cc die om 13:00 begint), doen we daar het tijsverschil van 5 uur bij dan begint het idd om 16:30.
 
op de motogp site staat dat de motogp om 11:30 (lokale tijd) begint (dus vóór de 125cc die om 13:00 begint), doen we daar het tijsverschil van 5 uur bij dan begint het idd om 16:30.

Ik zou ook graag willen kijken en liefst live natuurlijk, maar ik snap er nu weinig meer van... Hoelaat zou het precies beginnen en komt het nog ergens live???
Als op motogp staat 13:00 uur start, + 5 uur tijdsverschil dan is de start toch om 16:00 en niet om 16:30 uur,,,,,.......toch????
Veel kijk plezier vandaag....
 
Word het ergens op TV live uitgezonden, zo nee

op de MotoGP site, kan je de Live Timing bekijken, maar zelf wil ik het liever op TV zien
 
Nou ik heb net ff gekeken maar het is nog steeds tour de france( :r )

Toch maar in de gaten houden want Eurosport teletext is niet te vertrouwen B|
 
Nou ik heb net ff gekeken maar het is nog steeds tour de france( :r )

Toch maar in de gaten houden want Eurosport teletext is niet te vertrouwen B|
Volgens mijn epg info knopje (jaja) op de schotel moet het om 18.00 uur beginnen.
Eurosport dan he. Ik ben benieuwd B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan