Show your Mv Agusta !!!

poennie

MF'er
7 dec 2003
137
0
Maasdijk
Hoi, laat hier jullie Mv Agusta zien !!!

(zeg ook wat je van de motor vind en hoe hij rijd, ik ben misschien toekomstig ook een Mv Agusta rijder :9 )
 
Hmmz... Weet niet hoe een hele MV rijdt, maar de achterkant doet het prima!

HPIM0575.jpg
 
Hoi, laat hier jullie Mv Agusta zien !!!

(zeg ook wat je van de motor vind en hoe hij rijd, ik ben misschien toekomstig ook een Mv Agusta rijder :9 )

Hou wel rekening met het feit dat je ook MV Agusta centen nodig hebt voor deze fiets ;(
 
heb vandaag foto's gemaakt van een matzwarte en een rode agusta,zal ik er wel even bij zetten als ik tijd heb.
 
Helemaal de top !!!!


Weten jullie of zo'n motor in Nederland ergens gebruikt staat zo'n F4 SR 1+1 2004??
 
ik zie ze niet op de site staan, ik zal wel informeren

frank heb je de kuip al binnen?? kun je gelijk foto's maken??


zijn er hier nou echt zo weinig MV Agusta rijders??
 
een leverancier van onze firma rijdt ook met een mv agusta
die kerel is vorige week naar de fabriek geweest in italie
alles dus met de hand he mensen
er stonden massas motos onafgewerkt omdat ze geen geld hebben om bepaalde leveranciers te betalen
dan krijgen ze bv 20 stukken binnen van iets, dat werken ze dan af tot ze er geen meer hebben, en dan doen ze door aan iets anders...
maar het blijft een prachtige motor!!!
 
een leverancier van onze firma rijdt ook met een mv agusta
die kerel is vorige week naar de fabriek geweest in italie
alles dus met de hand he mensen
er stonden massas motos onafgewerkt omdat ze geen geld hebben om bepaalde leveranciers te betalen
dan krijgen ze bv 20 stukken binnen van iets, dat werken ze dan af tot ze er geen meer hebben, en dan doen ze door aan iets anders...
maar het blijft een prachtige motor!!!

Dat ziet er slecht uit, qua garantie en/of onderdelenleveranties. Als ze de onderdelen zelf al niet kunnen kopen!

Maar de motoren zijn prachtig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan