Cagiva Raptor topic

Wat vindt je van de (V)-Raptor?

  • Prachtig, heb een 1000

    Stemmen: 14 15,2%
  • Prachtig, heb een 650

    Stemmen: 11 12,0%
  • ik wil er ooit 1..

    Stemmen: 26 28,3%
  • Vreselijk ding...

    Stemmen: 17 18,5%
  • Wel leuk, maar ...

    Stemmen: 24 26,1%

  • Totaal aantal stemmers
    92

Peus

MF'er
8 feb 2004
61
0
Utrecht
Wie heeft er op dit forum een Cagiva Raptor? Het lijkt me leuk om hier mods, ideeen etc. uit te wisselen.

Zelf rijd ik op een rode Raptor 1000 uit 2000 met Hotcams.
 
Laatst bewerkt:
Tja, er zullen er niet al te veel van rondrijden.

Ik vind het wel een gave motorfiets om te zien. Erg gedurfd.

En de zithoogte is erg laag en dat is handig voor kleine mensjes. Zelfs op de 1000 kon mijn vriendin (1.60) met haar voeten bij de grond.

Ben benieuwd of er wat mensen reageren.
 
Mijn optie zit er niet bij in de poll: wel 1 bijna gehad, maar bestelde motor nooit gekomen. (V-raptor 650)
iig een gave motor, die zelden ziet in het eggie. Maar ik heb liever een echte rijdende motor (jap of niet) dan een plaatje in een folder van een motor die er nooit komt.
 
Hoi, ik heb, sinds twee maanden, een blauwe raptor 650 en daar ben ik, als niet zo groot persoon wel HEEEL erg blij mee *D . Trouwens, niet alleen omdat ik 1.58 lang ben hoor. Hij rijdt gewoon ontzettend prettig :] en voelt robuust aan. Toen ik 'm kocht heb ik er ook een topic voor geopend Joepie, ik heb een nieuwe naakte Italiaan.
Roosje says: RAPTOR RULES!!! :}

 
zal wel heel toevallig zijn, maar heb ik jou niet ingehaald bij den helder?
ik zag daar een vrouw op een raptor rijden samen met een mv agusta ( :9 )

Dat klopt als een zere vinger. Achter mij zat Erik MV! Hij zei al dat jij dat waarschijnlijk was *D Dus je bent gespot ;)
 
hee, dat is toch die raptor die van de week bij akermaat stond? ik zag hem pas toen ik wegreed, lekker ding hoor.
 
Heel toevallig! Leuk *D


tja ik kwam uit die zijweg en wou eigenlijk naar links, maar toen zag ik dus die MV langsrijden en daar wou ik ff achter rijden O-) ff ingehaald en weer via de lange vliet richting huis :)
 
't Is dat de 650 nieuw niet leverbaar was, anders had ik nu ook een Raptor gereden, maar heb ook erg veel plezier van de Monster *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan