Rema's trike experience!

Remakil

Banned User
14 jun 2003
26.355
1
Culemborg
Vandaag bij Smits verhuur te Giessenburg een Rewaco Trike gehuurd. Omdat mijn zoontje van 7½ helemaal gek is van motoren, maar niet achterop mag voorlopig, had ik hem een dagje trike rijden beloofd, omdat dat voor hem een soortgelijk idee is... ;)

Dus vandaag de wegen maar eens onveilig gemaakt en een slordige 230 km gestuurd. Het is even wennen, maar je hebt de smaak zo te pakken. Goed, je komt wat vermogen tekort, maar het rijdt best aardig... :) :) :)

We hebben er maar een verantwoord toertempo van gemaakt en de kleine aap had het prima naar zijn zin. Zo nu en dan gevraagd of hij wilde stoppen om wat te drinken (want het is best een lange zit 8 uur rijden), maar meneer zei steeds "Rij nou maar door" B| Maar misschien wilde hij gewoon weer naar huis :P ;)

Voor een dagje de mijne... :]

full
 
Dat 1600 cc vw kever blokje is niet echt een hardloper, maar bleek toch sterk genoeg te zijn om te kunnen genieten van het trike rijden... :) :) :)

full
 
Vandaag bij Smits verhuur te Giessenburg een Rewaco Trike gehuurd. Omdat mijn zoontje van 7½ helemaal gek is van motoren, maar niet achterop mag voorlopig, had ik hem een dagje trike rijden beloofd, omdat dat voor hem een soortgelijk idee is... ;)

Dus vandaag de wegen maar eens onveilig gemaakt en een slordige 230 km gestuurd. Het is even wennen, maar je hebt de smaak zo te pakken. Goed, je komt wat vermogen tekort, maar het rijdt best aardig... :) :) :)

We hebben er maar een verantwoord toertempo van gemaakt en de kleine aap had het prima naar zijn zin. Zo nu en dan gevraagd of hij wilde stoppen om wat te drinken (want het is best een lange zit 8 uur rijden), maar meneer zei steeds "Rij nou maar door" B| Maar misschien wilde hij gewoon weer naar huis :P ;)

Voor een dagje de mijne... :]

(Afbeelding)

leuk zo'n ding. :}
230 is hard genoeg toch? :P

[me]janice had niet eens verwacht dat die dingen nog zo hard zouden gaan ;) [/me]
 
Schakelen doe je met dat pookje wat (als je op de bok zit) ergens tussen je benen zit. Dat lijkt bekend, maar als je em in je handen hebt, werkt het toch heel anders... :P

full
 
vraag anders wat aan Tijolo, wat voor ervaring hij dr mee heeft O-)

Maar ik zie je al zitten hoor, heel muffig onderuitgezakt 8-)
 
heeeeeeeeee rema hele maal top..........voor je kleine aap :) :) :) :)
leuke picties ook .........vooral de laatste waar je alleen op de trike zit. :) :) :) :) :) :) :P
 
dubbel |( .......zie ook 2 kleine mannetjes :)
 
Laatst bewerkt:
Nu snap ik waarom je SV te koop staat :+


Serieus je ziet die kleine genieten :} :} :}


Ps staat wel goed die Trijk *D weet nie of dat een compliment is
 
Goed gedaan jochie, er schuilt ergens wel een goeie vent in je


als je dat ding zaterdag maar thuis laat B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan