hoe kom je naar het circuit?

hoe kom je naar het circuit ?

  • op de motorfiets

    Stemmen: 5 7,7%
  • auto met aanhanger (open)

    Stemmen: 31 47,7%
  • auto met aanhanger (gesloten)

    Stemmen: 3 4,6%
  • bus met caravan

    Stemmen: 6 9,2%
  • camper met aanhanger

    Stemmen: 3 4,6%
  • vrachtwagen

    Stemmen: 3 4,6%
  • motorhome

    Stemmen: 1 1,5%
  • busje

    Stemmen: 13 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    65

deeptone

MF veteraan
19 mei 2004
1.698
0
den haag
Ik kom of op de motorfiets naar het circuit of met de bus en een caravan erachter en ben nu bezig om m'n aanhanger "motor"klaar te maken en een campertje te kopen zodat ik bij overnachtingen op de paddock wat comfortabeler "zit".

Ik ben benieuwd hoe jullie naar het circuit komen en wat jullie ervaringen zijn c.q. wat jullie het beste beavlt als je een dag weggaat, of een of meerdere dagen op de paddock overnacht
 
full

zo dus!!
Avond voordien aanreizen, box huren, hotelletje slapen, klaar!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga altijd met auto en trailer waar de racer op staat. Is de enige optie, racer heeft geen kenteken en mag dus niet op de openbare weg komen.

Overigens als ik met mijn wegmotor op een circuit ga rijden, doe ik het precies zo. Mocht je onverhoopt crashen, heb je niet gelijk een vervoersprobleem en het is gewoon veel relaxter om na een dagje gummen, in de auto naar huis te rijden (cruisecontrole aan, cd-tje op, flesje drinken erbij...).
Het spaart bovendien bekeuringen uit ;)
 
wat de denken van algemene motorpraat? Of Z.A.C.? Het heeft i.i.g. volgens mij niets met SBK, MotoGP, SuperSports, etc te maken.


zit wat in....
moet eerlijk zeggen dat ik altijd de lijst van actieve onderwerpen aflees ;)
dus valt het me nooit zo op in welk onderdeel iets staat...
 
Motor in de bus, en mn eigen matrasje in de bus. Je hebt alles bij, als je flikkert (en je hebt zelf nix ;) ) kom je nog thuis en je slaapt heeeeeeerlijk :)

full


104757
 
Speciaal voor de races aangeschaft :}
full

en ook voor de kids, de hond, de verhuizing, de vakantie, de buren, mn vrienden, de grote opruiming in huis, en die van mn buren mn vrienden.... blablabla :+
 
Sorry, zat te twijfelen waar dit topic onder te brengen, maar Viccie heeft t al geregeld :} , staat nu dus op de goeie plek.

Goed en wel, zat ik dus te denken dat een campertje met aanhanger wel super zou zijn. Nou heb ik een AANHANGER!! echt een onwijs groot en hoog ding met een huif erop, tandemasser, verlengde dissel etc.etc. Gisteren ingeruild voor een gesloten enkelasser, waar ik beugels in maak zodat er 2 motorfietsen in kunnen, haken voor je pak en jerrycan etc.etc. Was al ff aan t kijken voor een camper en vandaag de 1ste die ik al n tijdje geleden gezien heb, gekocht. 12 jaar oud 213.000km!!!! en ziet eruit en rijdt als nieuw. Maandag ga k em halen en woensdag meteen op vakantie naar france, kan ik em ff uitproberen. K laat er alleen eind juli een trekhaak onder bouwen en dan heb k m'n huis bij me... Zeker als k wat verder weg ga.
K ga toch die Putoline rijden hoor volgend jaar. Dus als jullie een vers gekookt of gebakken eitje, willen 's morgens, of pannekoeken 's avonds, komen jullie me maar in t rennerskwartier opzoeken.

Die aanhanger is natuurlijk helemaal maagdelijk wit. K zoek dus stickers e.d. die k er een beetje mooi op kan plakken, zodat t wat meer lijkt. Wie heeft er suggesties?

p.s. piccies volgen z.s.m. :P
 
Ik hou je aan de pannekoeken, eieren etc...,eindelijk nog een sp op het circuit *D
 
Sorry, zat te twijfelen waar dit topic onder te brengen, maar Viccie heeft t al geregeld :} , staat nu dus op de goeie plek.

Goed en wel, zat ik dus te denken dat een campertje met aanhanger wel super zou zijn. Nou heb ik een AANHANGER!! echt een onwijs groot en hoog ding met een huif erop, tandemasser, verlengde dissel etc.etc. Gisteren ingeruild voor een gesloten enkelasser, waar ik beugels in maak zodat er 2 motorfietsen in kunnen, haken voor je pak en jerrycan etc.etc. Was al ff aan t kijken voor een camper en vandaag de 1ste die ik al n tijdje geleden gezien heb, gekocht. 12 jaar oud 213.000km!!!! en ziet eruit en rijdt als nieuw. Maandag ga k em halen en woensdag meteen op vakantie naar france, kan ik em ff uitproberen. K laat er alleen eind juli een trekhaak onder bouwen en dan heb k m'n huis bij me... Zeker als k wat verder weg ga.
K ga toch die Putoline rijden hoor volgend jaar. Dus als jullie een vers gekookt of gebakken eitje, willen 's morgens, of pannekoeken 's avonds, komen jullie me maar in t rennerskwartier opzoeken.

Die aanhanger is natuurlijk helemaal maagdelijk wit. K zoek dus stickers e.d. die k er een beetje mooi op kan plakken, zodat t wat meer lijkt. Wie heeft er suggesties?

p.s. piccies volgen z.s.m. :P

Zoiets ben ik volgend seizoen ook van plan... Maar mocht het niet lukken, doe dan maar zacht gekookt eitje......
O ja, piccies ?
 
eindelijk nog een sp op het circuit *D

:? Ja hij rijdt wel super hoor, alleen ben k al n paar keer bijna gevallen, omdat m'n jiffy over de grond schuurt en ik opzij gezet wordt. K heb m'n achterveer al hoger gezet, maar t probleem blijft. Is een beetje zonde van m'n straatmotorfiets. K ga volgend jaar een R1 voor op t circuit proberen en als dat niet bevalt ga k terug naar SP. (don't worry, k hou m'n sp wel).
 
Ga lekker deeptone... dit jaar beginnen en tegelijk alles d'rop en d'ran :} ...als jij op die Reen rijdt laat mij dan maar een keertje knallen op die SPeen :P 15 pk meer }) moet wel 1-2 sec schelen....
 
Rij anders een keer met me mee :]

piccies volgen z.s.m.

Komt vast wel goed, heb je op korte termijn nog circuitdagen geboekt ? Ik nog wel een paar (check mijn agenda) ;) In augustus ga ik ook nog 3 dagen (25,26&27) naar Alés met de Race Academy (staat nog niet in m'n agenda).
 
Ga lekker deeptone... dit jaar beginnen en tegelijk alles d'rop en d'ran :} ...als jij op die Reen rijdt laat mij dan maar een keertje knallen op die SPeen :P 15 pk meer }) moet wel 1-2 sec schelen....

K neem em mee en dan ruilen we n xtje, kun je em ff proberen, t gaat steeds beter.... voor zo'n ouwe :?
 
Komt vast wel goed, heb je op korte termijn nog circuitdagen geboekt ? Ik nog wel een paar (check mijn agenda) ;) In augustus ga ik ook nog 3 dagen (25,26&27) naar Alés met de Race Academy (staat nog niet in m'n agenda).

K heb t virus aardig te pakken.... :X
9 augustus Zolder,
14/15 augustus Magny Cours
17 augustus Zandvoort
23 augustus TOMS cursus (yeaahhh, volgend jaar ZAC)
6 september Zolder
8 september Croix
28 september Assen (1ste x ben benieuwd naar m'n tijd, k gok op 1.45)
6 oktober Spa-Francorchamps,

mag wel n paar dagen vrij nemen om te werken. Zie je m'n nieuwe combinatie is geen overbodige luxe... dus Hans, als je een van deze dagen nog gaat, let me know, kunnen we eventueel samen rijden :] (deeptone kan vast nog wat van je leren....: })
 
Terug
Bovenaan Onderaan