3e RF-tour Noord-Holland

Wie gaat er mee?

  • Absoluut

    Stemmen: 7 35,0%
  • Bijna zeker

    Stemmen: 4 20,0%
  • Misschien

    Stemmen: 5 25,0%
  • Waarschijnlijk niet

    Stemmen: 1 5,0%
  • Zeker niet

    Stemmen: 3 15,0%
  • 'k weet niet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

RF de Boer

MF'er
20 feb 2004
226
0
Venhuizen
Meld je hier aan voor de 3e Suzuki RF tour Rondje Noord Holland.

ZONDAG 26 SEPTEMBER 10:00 uur
Start plaats Zeeburger Tunnel (A'dam) :] :] :] :]












Wie gaan er al mee;
Sjefske RF600R
Biker 25 RF900R RS2
Mr. Zed
Brandweer Suzuki
VBkE RF900R
Aad 900 RF900R
Katja GRFSX750 RRRRRRRRRRRR
SuzukiRF600R RF600R
EI-tje
RF-Rider
Reeseend
RmL RF600R


en waarschijnlijk ook;
Nopper

En misschien is het verstandig dat ik ook kom;
RF de Boer RF900R
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Afwezig zullen zijn,
Van,
RF Yellow,
Flûgeltje,
Smurfke RF,

:? :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Ook goed man!

Count me in *D
Lekker verweg :? ook trouwens ... niet lekker lang uitslapen '( . 'k Help normaal gezien nog mee met ne fuif den 25ste :Z

Look at the bright side: Wie kan me meer uitleg geven waar die Zeeburger Tunnel (A'dam)ergens te vinden is (mn route 66 kent zeeburger- straten, paden, kaden, dijken, ... maar geen tunnel :? ).
Enig idee hoe laat tot hoelang de rit +- zal duren?

@Van: Breng mee die familie, er zullen waarschijnlijk genoeg duo-plaatsjes vrij zijn :+ . Voor 't schoon van de familie heb ik 1 plaatsje vrij.
 
Laatst bewerkt:
Goed plan Marcel. Katja en ik zullen er zijn (In 'Shala). We hebben het al op de kalender gezet. We zullen het ook op onze site vermelden.

Aad
bannerklein.gif
 
Hij staat in de agenda, dus ik kom - ijs en weder diendende - meerijden. 'k Heb net 2000 km richting en in Zwarte Woud achter de wielen, dus we zijn weer een ervaring rijker.

Tot dan.
 
Op papier staat de tour al alleen even alle afslagen en km standen opnemen. Rit wordt tusssen de 170 en 190 KM lang, mocht dit voor sommige te lang wezen laat dat dan even weten, misschien kunnen we hier en daar wat afsteken, en als het te kort is (wat natuurlijk goed mogelijk is) maken we hem gewoon even langer.
 
RF de Boer,
Goed nieuws van je motor dat je weer kan rijden.
Verder kijk ik dus ook uit naar de RF-tourrit, en zal erbij zijn als er niets tussen komt.
Greetz Dimitry

P.S. het je ook een exacte lokatie(adres) van het start-punt.
 
Ik heb geprobeerd de startplaats aan te geven op bijgevoegde plaatje.
Het is afslag S114 op de Ring Amsterdam (oost). We starte bij het Shell benzine station, zodat we alle fietsen vol kunnen gooien en dan hoeven we tijdens de rit niet meer te tanken.Mocht je niet weten hoe je hier moet komen mail me dan even,dan geef ik een exacte route beschrijving aan je door.
 
Als je een plaatje als attachment toevoegt type je slechts [ imgatt ] (Maar dan zonder de spaties) in je post op de plek waar je het plaatje wilt showen.

Als je een plaatje van het web wilt displayen type je [ img ]http://hier.het.adres/van.je/plaatje.jpg [ /img ] (Maar dan ook zonder de spaties.)

Succes :)
 
Als je een plaatje als attachment toevoegt type je slechts [ imgatt ] (Maar dan zonder de spaties) in je post op de plek waar je het plaatje wilt showen.

Als je een plaatje van het web wilt displayen type je [ img ]http://hier.het.adres/van.je/plaatje.jpg [ /img ] (Maar dan ook zonder de spaties.)

Succes :)

Misschien zo dus;
misc
 
Bijna, je verwijst nog niet naar een plaatje, maar slechts naar een map. Je moet wel de filenaam er bij plaatsen.

Je hebt nu [ imgatt ] (zonder spaties) gebruikt zonder een plaatje te "attachen" (met de -bladeren- functie in je reactie scherm...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan