Honda = vrouwenmerk

Wim

Die hard MF'er
1 feb 2002
957
0
Eindhoven
Ik rij nu al een tijd op een honda.. en heb het altijd ontkent ! Maar vandaag kon ik er toch niet omheen..

Honda= 100% vrouwenmerk '(

Staat mijn stalen ros voor het gemeentehuis te wachten op z'n baasje.. ik kom rustig aanwandelen en even later begint een (leuke) meid tegen me te praten en wat vragen te stellen. Ik denk, leuk hij valt in de smaak O-) Blijkt ze ook een motor te willen en deze vond ze wel heel leuk :+ Evenals de Cb600 ... het bewijs ! Honda= vrouwen motor ..

Heb ondertussen mn 1e jurk al besteld |(

Volgende maand toch maar eens gaan kijken naar een mille..
 
mijn vrouw heeft ook een Honda, van een vrouw gekocht, dus je kon wel eens gelijk hebben........

En volgens mij heeft Nitromax zijn vrouw ook een Honda..........
 
honda vrouwenmerk? :o Oke dan geef ik geen commentaar in dit topic en druip voorzichtig naar de uitgang op een sneaky wijze :x
 
zoals je het stelt kun je eigenlijk ook zeggen dat het een vrijgezellenbike is, een chick magnet.....

ze kwam naar JOU toe tenslotte....
 
zoals je het stelt kun je eigenlijk ook zeggen dat het een vrijgezellenbike is, een chick magnet.....

ze kwam naar JOU toe tenslotte....

Das waar :) Had met mn stomme kop ook meteen moeten vragen of ze een keer achterop wilde ... maybe leest ze wel mee :z
 
mijn vrouw heeft ook een Honda, van een vrouw gekocht, dus je kon wel eens gelijk hebben........

En volgens mij heeft Nitromax zijn vrouw ook een Honda..........


Nou....da's denk ik gewoon puur toeval geweest hoor!! ;)

Ik heb nog geen motor en geen motorrijbewijs, maar qua uitzien valt mijn smaak toch het meeste op de merken Kawassaki, Aprilia, Ducati. Maar ik heb nog nooit op een motor gereden, dus daar heb ik geen ervaring in. Daar kan ik dan ook niet over oordelen en meepraten!! 8-)

Maar misschien dat de meeste vrouwen het makkleijkste en beste op een Honda kunnen rijden!! 8-)

Misschien kom ik op het eerste punt nog een keer terug, als ik ook zelf eens kan motorrijden!! ;)


GREETZ!! :] :}
 
Ik heb ook een Honda!
full
 
NOU MANNEN MET HONDA'S!! (vooral de CBR600 F)

Jullie horen het goed!! Snel verkopen die dingen want je lijkt wel een wijf op zo'n Honda!!!


En als jullie dat nu massaal doen, daalt de prijs heeeel snel en kan ik voor een leuk prijsje en mooie CBR600 kopen })
 
uhhhhhhhhhh,ja dus de vfr 750 F dus ook Female. :r iedereen weet heel goed hiero dat geen enkel merk alleen voor vrouwen bestemd is,behalve suzuki dan ,dat is voor alleenstaande vrouwen die bier drinken ,sjag roken ,en veel okselhaar hebben :+
Die F in CBR600F staat voor ''female' dus :]
 
uhhhhhhhhhh,ja dus de vfr 750 F dus ook Female. :r iedereen weet heel goed hiero dat geen enkel merk alleen voor vrouwen bestemd is,behalve suzuki dan ,dat is voor alleenstaande vrouwen die bier drinken ,sjag roken ,en veel okselhaar hebben :+

:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan