..

Status
Niet open voor verdere reacties.

BGL Racing

Banned User
16 jan 2003
12.702
2
Twente
Ja tuurlijk open je daar een topic voor.

Waarom kunnen in godsnaam alle moraalridders hier de dienst uitmaken????

Ze zeiken gewoon lui af die net hun motor in de puin hebben gereden??

Waarom kan dat dan zomaar?

Sorry hoor maar wat een schijtzooi heb je hier dan. Als je net je motor kapot hebt gereden baal je gewoon ontzettend en zit je niet te wachten op lui die je afbranden op hetgeen je hebt gedaan!

Echt ik hoop dat die ikuzus binnenkort gauw z'n motor in het kanaal rijdt.

Heb gewoon drie maanden hier zowat niks gelezen en misschien moet ik daar maar mee verder gaan want echt alles wat je hier leest wordt gevoerd door lui die alles beter weten en die vinden dat drie kilometer te hard een misdaad is.

Laat dit nou maar 's open en kijk wat anderen er van vinden want het is gewoon echt erg hier geworden.
 
22 views geen reacties.

Dat zegt alles.

Iedereen houdt z'n bek dicht voor de moraalridders (wat een woord).
 
titelrename naar "moraalridders" ofzo :?

edit:
BGL, ben het eigenlijk met alles wel eens met je, maar het denk ik ook niet de bedoeling om het nu te persoonlijk te maken. (topic voor 1 moraalkloot bijv.)
 
Dit haalt niets aan en stookt alleen het vuur maar.

Negeren blijft de beste oplossing..tis immers een vrij land.

Alleen jammer dat sommige hun ongezouten mening wat te vaak willen opdringen.

Maarja het hoort er nu eenmaal bij.. :+
 
Ja tuurlijk open je daar een topic voor.

Waarom kunnen in godsnaam alle moraalridders hier de dienst uitmaken????

Ze zeiken gewoon lui af die net hun motor in de puin hebben gereden??

Waarom kan dat dan zomaar?

Sorry hoor maar wat een schijtzooi heb je hier dan. Als je net je motor kapot hebt gereden baal je gewoon ontzettend en zit je niet te wachten op lui die je afbranden op hetgeen je hebt gedaan!

Echt ik hoop dat die ikuzus binnenkort gauw z'n motor in het kanaal rijdt.

Heb gewoon drie maanden hier zowat niks gelezen en misschien moet ik daar maar mee verder gaan want echt alles wat je hier leest wordt gevoerd door lui die alles beter weten en die vinden dat drie kilometer te hard een misdaad is.

Laat dit nou maar 's open en kijk wat anderen er van vinden want het is gewoon echt erg hier geworden.

:} Hulde!!!!


BGL RACING FOR MOD!!!!!!!!!!
 
Je kunt ook gewoon naar een ander forum gaan of niet meer lezen of wat dan ook.

Ik vind ook wel dat er de laatste tijd vaak met het vingertje wordt gewezen, vind echter ook dat de reacties daarop te overdreven zijn.
Binnen 10 posts staat iedereen lijnrecht tegenover elkaar en is alle redelijkheid verdwenen. Vanaf dat moment gaan er aleen nog beledegingen over en weer
 
Gelijk heb je maar ja...

Wat kan je der aan doen, lees der wel overheen scheelt me weer wat ergenissen.






Stiekem hebben ze toch gelijk, ik rijd ook altijd netjes aan de snelheid :Z
Als je 50 rijd op je examen zak je .. en doe je het na je examen rijd je weer te hard.... |(
 
[moraalriddermodus]
Ik denk niet dat dit de manier is. Denk dat je er verstandiger aan doet je klachten naar de crew te mailen, zoals in de faq staat. Ik voel het slotje al aankomen... :X

Ps, hoort dit niet in V&O :?
[/moraalriddermodus]















:+ ;) :+
 
De mening van de meeste andere mf-ers lijkt me gezien die posts en andere topics wel duidelijk.
En een Ikuzus-afzeiktopic gaat dus dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan