6e BMW GS topic allroad rit 18 oktober

Zorg dat je gezond blijft Dirk, ga maar op de logeerkamer snurken. ;)

Beterschap voor Shirley.
 
Laatst bewerkt:
logeerkamer ?? echnie....komt ze toch bij mij liggen haha....
Weet je hoe koud het is de laatste tijd.....
Alle mannen functioneren in deze tijden ook als persoonlijk kacheltje om de koude vrouwelijke ledematen op te warmen.......en dat vind ik erg........NOT !! :9 :9
 
Er zitten twee kanten aan het verhaal, enerzijds probeer ik het wel een beetje MF-GS topic te houden en anderzijds is er een grens wat er tijdens de lunch in een restaurant past. Ook is het logisch dat er zo afgekaderde groepjes ontstaan waar ik het juist leuk vind als mensen elkaar door dit evenement ontmoeten en leren kennen.

Heel lulverhaal, maar het komt erop neer dat het nu nog past en als ze sociaal bevlogen zijn en BMW rijden......... welkom. :)

Ik snap het. Dank. Ze rijden 2 x xChallenge. Ze nog nietgesproken, maar als ze zaterdag thuiskomen, zouden ze kunnen zeggen: Leuk, kunnen wij ook mee?
Maar ja, die gaan ook uit op zaterdagavond he .... ;)
 
Jammer Erich, maar werk gaat voor het GS'je. Volgend jaar een betere planner op je werk, ontsla de oude. ;)

Heb volgend jaar inderdaad een nieuwe planner.... Er is een reorganisatie aan de gang, iedereen die zich met de besturing / aanpassing van de dienstregeling bezighoudt wordt overgenomen door ProRail...
 
Sorry Detox wij zijn er morgen niet bij. Voel me helemaal niet lekker, lijkt dat de verkoudheid dit jaar vroeg toe slaat... :(

Have fun morgen!
 
Frisse neus is juist goed voor je. ;)

Maar goed, de kleine kans op regen zorgt ervoor dat het bos morgen uitgestorven is en dat is prettig. Geen loslopende honden, paarden met zenuwachtige meisjes erop of boswachters met een hekel aan verbrandingsmotoren. Ik heb er zin in.

:]
 
Ken er nog 1 die super veel zin heeft :-)
Als newbie in het allroad gebeuren.
Motor vandaag nog even op kleine puntjes gecontroleerd en staat er helemaal klaar voor.
Heb vorige week gore-tex laarzen gekocht, dus morgen sowieso geen natte voeten.

En nog belangrijker, morgen allemaal leuke mensen ontmoeten die er verstand van hebben :-)
Als newbie sta ik wel open voor tips, leuke aanbevelingen qua ritten, vakanties kleding enz.. kortom vooral jullie kennis ;-)
 
En nog belangrijker, morgen allemaal leuke mensen ontmoeten die er verstand van hebben :-)
Als newbie sta ik wel open voor tips, leuke aanbevelingen qua ritten, vakanties kleding enz.. kortom vooral jullie kennis ;-)
Dat wordt een teleurstelling. Allemaal goed bedoelde amateurs die maar wat aanknoeien, maar wel lol hebben. _O-
Afgelopen week op de Col de Parpaillon dacht ik nog dat ik in het gras wel grip zou hebben, meer dan in het modderspoor. Dat werd oprapen dus. _O-

Maar goed, je enthousiasme is top, hou vast. :9

IMG_3309_zpsnopoaryh.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt een teleurstelling. Allemaal goed bedoelde amateurs die maar wat aanknoeien, maar wel lol hebben. _O-
Afgelopen week op de Col de Parpaillon dacht ik nog dat ik in het gras wel grip zou hebben, meer dan in het modderspoor. Dat werd oprapen dus. _O-

Maar goed, je enthousiasme is top, hou vast. :9

Qua aanknoeien, daar kan ik gelukkig wel in meepraten verder is 1-oog koning he ;)

Heb je "uit het spoor" actie op film gezien :] wat een fantastische beleving moet zo'n reisje zijn... Mijn handen jeuken om dit over een tijdje ook aan te klooien durven :Y
 
Niet durven, gewoon doen. Advies is om niet alleen te gaan in verband met veiligheid, maar vooral gewoon doen. Probeer van tevoren een beetje comfortabel te worden met staan op de steps, dat is bijvoorbeeld op de Parpaillon een must (voor een groot deel).
 
Voel me niet helemaal jofel (niets nieuws, nog nooit jofel geweest) maar we gaan proberen er morgen bij te zijn..........zo niet, veel plezier.


Mochten we er wel bij zijn.......aub geen uitslagen van de MotoGp gaan vertellen.
Die wordt nml vannacht gereden en die ga ik opnemen.
 
Voel me niet helemaal jofel (niets nieuws, nog nooit jofel geweest) maar we gaan proberen er morgen bij te zijn..........zo niet, veel plezier.


Mochten we er wel bij zijn.......aub geen uitslagen van de MotoGp gaan vertellen.
Die wordt nml vannacht gereden en die ga ik opnemen.

Oei.. hopelijk lig je nu al lekker in je bedje (en anders nu snel naar boven B| )
En hopelijk tot morgen (zou wel heel gezellig zijn, om jullie weer te zien)
Sowieso gaan we niet over buikschuiver praten (of dat nu Phillip Island of Zolder is) maar off,- en allroad natuurlijk en welk ondergoed jij daar bij gebruikt _O- _O-

Goed nacht rust Lex :z en hopelijk tot morgen.
 
Laatst bewerkt:
Oei.. hopelijk lig je nu al lekker in je bedje (en anders nu snel naar boven B| )
En hopelijk tot morgen (zou wel heel gezellig zijn, om jullie weer te zien)
Sowieso gaan we niet over buikschuiver praten (of dat nu Phillip Island of Zolder is) maar off,- en allroad natuurlijk en welk ondergoed jij daar bij gebruikt _O- _O-

Goed nacht rust Lex :z en hopelijk tot morgen.
Ik denk niet dat mensen op dit soort info zitten te wachten......zekers niet als daar beelden van in iemands gedachten komen.

Daarnaast, draag ik altijd Hello Kitty ondergoed.
 
Veel plezier straks allemaal. Wij moeten morgen een van onze dochters helpen met meubels sjouwen dus ook wij gaan het niet redden. Voordeel is dan wel dat de motoren nog even schoon blijven.

Ik hoop voor jullie dat er niet al te veel prut ligt in die Veluwse bossen, hoewel dat ook wel weer z'n charme kan hebben. Laat de foto's maar komen...

:W
 
Laatst bewerkt:
Gaaaap....... :Z

Mogguh allen, wordt een stukje rustiger in het bos als ik dat zo lees. Maakt niet uit, als het maar gezellig is. ;)
 
Ik wel en ook aan.
Er is toch maar 1 A30/A1 kruispunt?
Ik was er om 10.15 uur. Geen motorrijder (nou ja, 1 bij de MC, een chopper...) te zien.
10 verzamelen, 10.30 rijden? Nou ja, ik haal ze wel in ..... Op dat moment komt Murphy langs: de navigatie zegt dat er geen stroom meer is .... stekker afgescheurd.
Ga ze dus niet inhalen.

Ik ga de rit nog es rijden. Eerst maar effe een stekker omzetten/solderen.

gr Marten
 
Was een kort ritje voor me, ik geloof het 3e stuk onverhard in een spoor terecht gekomen... :X

Hoop dat ik de laatste was vandaag :) Het staat wel goed op beeld :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan