6e BMW GS topic allroad rit 18 oktober

Ik wel en ook aan.
Er is toch maar 1 A30/A1 kruispunt?
Ik was er om 10.15 uur. Geen motorrijder (nou ja, 1 bij de MC, een chopper...) te zien.
10 verzamelen, 10.30 rijden? Nou ja, ik haal ze wel in ..... Op dat moment komt Murphy langs: de navigatie zegt dat er geen stroom meer is .... stekker afgescheurd.
Ga ze dus niet inhalen.

Ik ga de rit nog es rijden. Eerst maar effe een stekker omzetten/solderen.

gr Marten

Verzamelen was bij McDonalds Nijkerk, afslag A28.
Ze zijn nu bij Bijsterbosch, het lunchadres.



Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik had besloten dat het vanwege al die regenval wellicht too much voor mij was qua offroad en blubber.
Kreeg al bericht door over je, Guido, wat balen!
En inderdaad, hopelijk blijft het hierbij.
 
Laatst bewerkt:
Zonder noppen heb je, helaas, geen donder te zoeken op onverharde paden :/


Hoop dat je niet veel schade hebt en zelf niets mankeert!
 
Ook wij zijn voortijdig gestopt met de rit.

Bleek voor ons af en toe net even te blubberig te zijn, hoewel het algemeen goed te doen was.

Maar met duo is dat net even wat lastiger en aangezien we een paar momentjes op de paden hebben gehad, zijn we naar huis gegaan. (voordat we echt zouden gaan liggen)
De situatie met Guido, was voor ons ook nog een bevestiging.



@ Detox: bedankt voor het organiseren, sorry dat we niet verder mee reden (was drukker met honden en wandelaars, dan verwacht)

@ Guido: succes met herstel van de brommer en je ego

@ Norwin: jij hebt volgens mij wel schik gehad.......tot volgend jaar. :W




Ik wel en ook aan.
Er is toch maar 1 A30/A1 kruispunt?
Ik was er om 10.15 uur. Geen motorrijder (nou ja, 1 bij de MC, een chopper...) te zien.
10 verzamelen, 10.30 rijden? Nou ja, ik haal ze wel in ..... Op dat moment komt Murphy langs: de navigatie zegt dat er geen stroom meer is .... stekker afgescheurd.
Ga ze dus niet inhalen.

Ik ga de rit nog es rijden. Eerst maar effe een stekker omzetten/solderen.

gr Marten
Welcome Mr M.............daar stond ik vorig jaar ook. :+

Verkeerde Mac, die andere zit 8km oid verderop.
Stond, voor mij deze keer iig, duidelijk genoeg............Mac Nijkerk ;)
 
Laatst bewerkt:
Zonder noppen heb je, helaas, geen donder te zoeken op onverharde paden :/


Hoop dat je niet veel schade hebt en zelf niets mankeert!

Zonder noppen was het vorig jaar best te doen, het waren aangereden bospaden, met één pad als uitzondering, die was te mul ;)
Het is dit jaar dezelfde rit, alleen pech met al die nattigheid op al die voorgaande dagen.
 
Laatst bewerkt:
Wat jammer dat het te nat is/was...

Voel mij nu wel iets minder zielig dat mijn snotkop mij belemmerde om te gaan.
Hoef in ieder geval niet te poetsen :+
 
Zonder noppen was het vorig jaar best te doen, het waren aangereden bospaden, met één pad als uitzondering, die was te mul ;)
Het is dit jaar dezelfde rit, alleen pech met al die nattigheid op al die voorgaande dagen.
Klopt, ik ben vergeten erbij te zetten "met natte bende"

Op droge paden gaat t prima :)
 
Ondanks de snoekduik in het zand van Kwiedo, was het een leuke rit. Er waren stukken bij waar het lastig doorkomen was, maar we hebben het rondje weer volbracht.
Veel blubber en sporen in het witte zand. Juist het laatste is het meest lastig rijden. Je motor wil alle kanten op, behalve die op mijn navigatie staat. Een beetje als een onhandelbaar kind in een supermarkt. Uiteindelijk blijkt dat ook in het bos geweld de remedie. Gas is alles. :P

Voor wie wel mee is gegaan, bedankt voor de gezelligheid. ;)

12118725_1065547773458040_7172237741663484838_n.jpg


Solex, het rondje was een drama voor je geworden. Zware sporen zonder uitvlucht mogelijkheid naar een fietspad. Was dus niet raar om af te haken.

Kwiedo, brommer weer op orde?
 
Was weer gezellig, leuke rit. Thx @ all present.

Was voor mij al weer lang geleden en onwennig, van die modder/zandpaden. Solex, vond het aardig ambitieus om dat met duo te doen; verstandige beslissing niet door te zetten. Kwiedo, hopelijk heb je je stuur weer snel rechtgezet.
 
Ik ben wel erg benieuwd naar de beelden Kwiedo, altijd leuk voor de nabeschouwing.
 
@ Norwin: jij hebt volgens mij wel schik gehad.......tot volgend jaar. :W


En of :Y :Y :Y
Ondanks de Trail-Attack super fun gehad.
Hoewel iedereen bij de actiefoto door de grote linker plas ging en ik bij het aanrijden toch maar voor de kleine rechter koos :+ dacht laat ik maar bij een eerste keer klein beginnen :$
Maar op het stukje blubber zonder uitweg bleef ik tot aan het asfalt op de steppen *O*
Motor ging alle kanten op en gelukkig ook de goeie kant op, super kicken toen ik het asfalt haalde :)
Kortom super gezellig en super dikke duim voor de voor-rijder(s) en de uitgezetten tocht door Chris.
 
Laatst bewerkt:
Leuke plaatjes Kees, jammer dat ze niet scherp zijn. Volgende keer een camera mee ipv een telefoon. :P

Norwin, je deed het fantastisch ondanks je KTM. :+
 
Zo dan, beste blubber hebben jullie gehad _O-

Gelukkig de rest heel gehouden, super :Y
 
Chris en lotgenoten, bedankt weer voor de geweldige dag. :}

En ik hoop dat de filmpjes gauw doorkomen, want deze rit is bijna niet na te vertellen.
 
Jep, ben onderuit gegaan. Ik kwam met mijn voorwiel in een spoor terecht en kwam er niet uit door extra gas te geven. Dus gas maar langzaam dicht en toen uit laten rollen. Begon alleen te erg te slingeren en toen gleed voorwiel weg.

Stuur staat beetje scheef, word morgen gefixt en er zitten wat krasjes op de rechterkuip denk ik. Meer niet.

Het staat inderdaad op film. Aanvang snelheid 60, valssnelheid 20 :p
 
Toch wel meer schade dan ik had verwacht, er zit een scheur in het rechter kuipdeel aan de voorkant, de scheur is ook niet zo klein :X Maar eens kijken wat dat maar weer gaat kosten. Dure hobby :P
 
Dat is jammer Q, je had 'm liever heel gehouden. Opvallend zal die scheur niet zijn, want in het bos leek alles nog wel heel! Stuur staat neem ik aan alweer recht zonder schade.
 
Als de scheur in het kunststof niet in het zicht zit, het materiaal is te lijmen met Loctite 3090. Wel goed ontvetten en zorgen dat er geen siliconen van poetswas of autoshampoo op zit. (Loctite 7063)
 
Terug
Bovenaan Onderaan