7 Oktober: Motorvision's Herfstrit

PDvD

Banned user
11 mrt 2003
2.755
1
Oosterhout
Zondag 7 oktober wordt onze herfstrit gereden. Het zal een rit worden die op één tankje benzine te rijden is. De route gaat over een aantal leuke dijkjes in het land van Altena en de Bommelerwaard. We zullen een paar keer het water over moeten steken met een pondje. Er zijn voldoende mogelijkheden om te kunnen schuilen en even iets warms te drinken.

We vertrekken om 11.00u vanaf de Markt in Oosterhout (NB). Voor leden van MotorVision zijn voorrijders aanwezig. Niet leden kunnen de rit in een eigen groep rijden, op eigen gelegenheid rijden, of kunnen voor zover mogelijk aanhaken bij groepen met een MotorVision voorrijder.

Meer info op: MotorVision activiteiten
 
Ik kan er helaas niet bij zijn. De Singelloop in Breda is die dag en ja ik loop (ja ik weet het, daar wordt je moe van) de 15km. Had al gebeld, maar ze wilden de Singelloop niet verzetten.
De start daarvan is 12.30u. Ik hoop dan toch wel voor 14.00u te finishen. Ik verwacht geen oponthoud vanwege huldigingen op podia of iets dergelijks. Misschien dat ik na afloop nog wel ff bij de finish van jullie toertocht kom kijken.
 
Noord frankrijk... ook altijd goed... (of je moet in de binnenstad van Lille zitten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan