7 sept: MAG Dierenvoertoer

Mwah, dat weet ik niet hoor. Als je met 500 man een rit van tig kilometer gaat maken, dan ben je wel langer onderweg dan 1,5 uur ;)

Vond zelf de locatie ook wat minder, kwam allemaal een beetje verdeeld over. Maar ja, de asiels in de regio Dieren waren allemaal al een keer bezocht. Vandaar de keuze om naar een andere regio te verkassen.

ja. maar niemand heeft moeite om een uurtje langer te rijden toch?
snap dat we alle asiels in deze regio ook moeten bezoeken.
Maar of dat vanuit raalte is of vanuit een andere (meer aantrekkelijke) plaats lijkt me wel van belang.

Zie de megameeting.. Trekt enorm veel aandacht en bezoekers. Omdat het centraal gelegen ligt.

Wil de MAG echt het maximale willen behalen, zullen ze toch ook zo'n soort centrale plek moeten afspreken.
 
Laatst bewerkt:
ja. maar niemand heeft moeite om een uurtje langer te rijden toch?
......
Wil de MAG echt het maximale willen behalen, zullen ze toch ook zo'n soort centrale plek moeten afspreken.

Ach, de speelgoedrit wordt verreden in regio Zuid-Holland en ook daar is de opkomst niet zo hoog, veel motorrijders vinden de aanlooproutes te lang, dit in tegenspraak tot het door jou gestelde extra uurtje rijden :]
 
Ach, de speelgoedrit wordt verreden in regio Zuid-Holland en ook daar is de opkomst niet zo hoog, veel motorrijders vinden de aanlooproutes te lang, dit in tegenspraak tot het door jou gestelde extra uurtje rijden :]

Aanlooproute heb ik het niet over.
Daarmee bedoelen ze de route om ernaartoe te rijden. Naar het startpunt.

De te rijden route maakt niet uit of dat een 40 minuten is of 1,5 uur. Echt niet.
Heb het bij meer meetings/ritjes meegemaakt.

Zolang de aanlooproute (tijd/afstand om naar de verzamelplaats te komen) te lang is, heeft men geen zin. En kan dat goed begrijpen.

Dus klopt precies wat ik in mijn vorige post zei hoor *D

Daarom is verzamelen in het midden van et land echt een betere optie.. zoals de megameeting.
Vanaf de megameeting is daarna nog een rit. Dat maakt mensen niet uit hoelang dat is.
Maar ze hoeven van alle kanten niet ver te rijden om naar de verzamelplek te komen.
 
Laatst bewerkt:
Wat een geze*k zeg, ga wel of ga niet.
Plaats is nu eenmaal besproken..klaar! :W

Ik weet niet of ik mee doe, want het is best ver rijden namelijk van hier naar Zwolle :+


Datum staat genoteerd, en nu nog aanwezig kunnen zijn :]
 
Er staat me ook iets van bij dat de weersvoorspellingen slecht waren voor die dag, dat zou ook meegespeeld kunnen hebben voor de mensen die een heel eind moeten rijden ;)
En natuurlijk is 500 beter als 250, maar dan nog, zijn er wel 250 motoren geweest, mèt een boel voer!
En daar gaat het toch om? *D
 
Er staat me ook iets van bij dat de weersvoorspellingen slecht waren voor die dag, dat zou ook meegespeeld kunnen hebben voor de mensen die een heel eind moeten rijden ;)
En natuurlijk is 500 beter als 250, maar dan nog, zijn er wel 250 motoren geweest, mèt een boel voer!
En daar gaat het toch om? *D


Klopt, was slecht weer voorspeld, maar tijdens de rit viel het best mee O-)
 
Wat een geze*k zeg, ga wel of ga niet.
Plaats is nu eenmaal besproken..klaar! :W

Ik weet niet of ik mee doe, want het is best ver rijden namelijk van hier naar Zwolle :+


Datum staat genoteerd, en nu nog aanwezig kunnen zijn :]
Het begint in Raalte ;)


Da's nog een stukje voorbij Zwolle })
 
Ik..... :X (<- met moeite :P )

.....

Tja als Rat & Mouse wil je eigenlijk niet naar een dierenasiel toe, kan me het goed voorstellen, maar ja, je gaat natuurlijk ook voor het goede doel, de rit :] is maar een middel om het doel, bergen dierenvoer :} :} :} , in te zamelen :Y
 
Laatst bewerkt:
Tja als Rat & Mouse wil je eigenlijk niet naar een dierenasiel toe, kan me het goed voorstellen, maar ja, je gaat natuurlijk ook voor het goede doel, de rit :] is maar een middel om het doel, bergen dierenvoer :} :} :} , in te zamelen :Y
Je pakt mijn opmerking(die overigens helemaal NIETS met de dierenvoertoer heeft te maken) mbt tot een uitspraak van bouwtje helemaal verkeerd op :+ :W
 
Laatst bewerkt:
Postertje op de achterruit van onze auto heeft al vruchten afgeworpen, gezien ik o.a. een mailtje van een collega kreeg dat ie ook mee wilt rijden *D
Nu weer eentje printen voor op de achterruit van de auto die ik voor 2 weken te leen heb *O*
 
Laatst bewerkt:
God... zo een crisis end weg.... en hoe moeten al die dieren mee, die mijn vriending uit het asiel wil redden? :+

Ik neem het in overweging. :Y
 
Ikkuh en Starscream komen ook de gelederen versterken hoor al is het nog ff onder voorbehoud maar we doen ons best (lekker dicht bij huis ) })








:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan