7 sept: MAG Dierenvoertoer

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.791
470
Onder het motto 'je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn' :P

**************************************

MAG DIERENVOERTOER 2008

Hallo allemaal,

Met veel genoegen delen we jullie hierbij mede dat de MAG DIERENVOERTOER in 2008 gereden zal worden op zondag 7 september.

We zullen net als in 2007 vertrekken vanaf het American Motorcycle Museum aan de Zwolsestraat 63C in Raalte. Verzamelen vanaf 10.00 uur, wie wil kan dan het museum bezoeken of wat eten/drinken bij de Taveerne Tivoli, pal naast het museum.

We vertrekken om 13.00 uur in kolonne naar het dierenasiel van Zwolle, gelegen aan de Graham Bellstraat nr. 2-4.

De politie van Raalte heeft ons weer alle medewerking toegezegd en we gaan nu vol vertrouwen de organisatie rondmaken.

Hoort zegt het voort, laat je omgeving, familie,club, vrienden en kennissen weten dat ze 7 september in hun agenda's moeten zetten, misschien kunnen we dan dit jaar het record van Enschede (561 motoren!!) gaan breken.

Met vriendelijke groeten,

Katinka en Rens Brandenburg
Organisatie MAG Dierenvoertoer
 
Laatst bewerkt:
Zwolle, mijn oude stadje 8-)

Moet wel een beste omweg worden de route, anders zijn we zo snel klaar :P
 
We kennen wat mensen die trike rijden. Vorig jaar hadden ze als smoes dat ze het niet op tijd wisten.

Komen ze dit jaar niet onderuit })
 
Zwolle, mijn oude stadje 8-)

Moet wel een beste omweg worden de route, anders zijn we zo snel klaar :P

Wordt geregeld hoor.

Gaan we dit jaar weer gezellig naast elkaar parkeren en FJ's vergelijken?
 
Nog maar eens een schopje voor dit gezellige evenement *O*

full
 
Nog minder dan 3 maandjes inmiddels *O*

Nog maar eens een keer onder de aandacht brengen ;)
 
vorig jaar voor het eerst in Raalte.

moet wel zeggen dat ondanks redelijk mooi weer er toch weinig mensen waren.
Bij de oude opstapplaats was het veel drukker.. ruim 500 motoren waren geen uitzondering.

Dit jaar ga ik ook weer mee. Wordt dan mijn 4e keer.
Maar als het dit jaar weer zo matig bevolkt is, is dit helaas mijn laatste keer.

Of volgend jaar moet er dan een andere opstapplaats voorgesteld worden.


Trouwens snap ik niet waarom ze niet een plaats midden in nederland kiezen. Dan komen er veel meer mensen. En kunnen rijders vanuit heel nederland meerijden omdat het binnen redelijke afstand van hun woonplaats ligt.

En het doel is toch om zoveel mogelijk voer voor een asiel bij elkaar te krijgen? Dus hoe meer mensen er mee kunnen, hoe meer voer er binnenkomt..

Maar denk dat de organisatie dat niet snapt. Maakt niet uit of het ritje nu 1,5 uur duurt ipv een 35- 40 minuten.??? Denk dat geen enkele motorrijder hier problemen mee zou hebben.
Hoe langer de rit hoe beter toch? :]
 
Laatst bewerkt:
vorig jaar voor het eerst in Raalte.

moet wel zeggen dat ondanks redelijk mooi weer er toch weinig mensen waren.
Bij de oude opstapplaats was het veel drukker.. ruim 500 motoren waren geen uitzondering.

Dit jaar ga ik ook weer mee. Wordt dan mijn 4e keer.
Maar als het dit jaar weer zo matig bevolkt is, is dit helaas mijn laatste keer.

Of volgend jaar moet er dan een andere opstapplaats voorgesteld worden.


Trouwens snap ik niet waarom ze niet een plaats midden in nederland kiezen. Dan komen er veel meer mensen. En kunnen rijders vanuit heel nederland meerijden omdat het binnen redelijke afstand van hun woonplaats ligt.

En het doel is toch om zoveel mogelijk voer voor een asiel bij elkaar te krijgen? Dus hoe meer mensen er mee kunnen, hoe meer voer er binnenkomt..

Maar denk dat de organisatie dat niet snapt. Maakt niet uit of het ritje nu 1,5 uur duurt ipv een 35- 40 minuten.??? Denk dat geen enkele motorrijder hier problemen mee zou hebben.
Hoe langer de rit hoe beter toch? :]
Mwah, dat weet ik niet hoor. Als je met 500 man een rit van tig kilometer gaat maken, dan ben je wel langer onderweg dan 1,5 uur ;)

Vond zelf de locatie ook wat minder, kwam allemaal een beetje verdeeld over. Maar ja, de asiels in de regio Dieren waren allemaal al een keer bezocht. Vandaar de keuze om naar een andere regio te verkassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan