7 t/m 9 juni BMW toerrit Bad Fredeburg

janc'borg

MF veteraan
18 jan 2007
1.238
160
Culemborg
Vrijdag 7 t/m zondag 9 juni 2013 organiseer ik een meerdaagse toertocht naar Bad Fredeburg in het Sauerland.
Een neef van mij heeft daar, met zijn vriendin, een pension, "die Welt", geopend.

Het Plan.
Vrijdag 7 juni om 10:00 uur verzamelen bij Hotel de Waag in Doesburg.
Stadbiershuys de Waag Doesburg

Vertrek naar Bad Fredeburg Gartenstrasse 20 via een mooie binnendoor route om ca 10:45 uur.
Onderweg scoren we wel ergens een broodje en een drankje.
..lunchstop..
Vrijdagmiddag-avond, na de kamer indeling, zijn er in Bad Fredeburg voldoende, niet dure, eetgelegenheden om het inwendige te verwennen.
Zaterdag 8 juni, rondrit Sauerland ca 295 km richting Edersee.
Zaterdagavond eventueel bbq, kosten, 15 euro per persoon.
Zondag .......weer naar huis.

Er zijn 24 slaapplaatsen.

Een linkje van het Pension.
http://www.hotelspecials.nl/hotels/die_welt.html

Een aantal winterfoto's
https://picasaweb.google.com/103469381712245891090/BadFredeburgDieWelt

Prijzen normaal.
Vanaf 25 euro zonder balkon pp met ontbijt daarbij komt 1,25 euro toeristenbelasting per nacht.
Kamer met balkon 30 euro pp met ontbijt en ook daarbij 1,25 euro toeristenbelasting.
Er zijn 3 kamers met balkon en 3 kamers grenzend aan de tuin.
Wanneer er betaald moet zijn weet ik nog niet. We reserveren niet via Hotelspecials.com maar rechtstreeks.
Duidelijkheid hieromtrent volgt.

Als de tent vol komt krijgen we korting. De prijs bedraagt dan 25 euro per persoon per nacht. Met daaroverheen nog eens 10% korting.
Ook bestaat de mogelijkheid een 3 gangen diner te gebruiken, soep, eten en ijs na voor 15 euro.
Betaling uitsluitend contant.

De routes zijn nog niet voorgereden. Maar al wel in gpx bestand te downloaden.
Index van /janvanoverbeek/
https://picasaweb.google.com/103469381712245891090/Sauerland
Op het gpx bestand gaan staan, rechtermuis, bewaar gekoppeld bestand als, .gpx bestand zonder txt er achter, opslaan in downloads. Openen door download te importeren in BaseCamp.
Althans zo gaat het bij een mac.
Ik heb ons maar alvast genoteerd. :]

Jan en Marian (janc'borg)kt R1200RT definitief
Ron en Jeannet (Roloo)kb R1200RT definitief
Bert (RTbeRT)R1200RT definitief
Jeroen + partner (Jeroen79)F800ST definitief
Anton en Anneke kb K1200LT definitief
Jan en Yvonne (JdK) kb K1600GTL definitief
Gerwin en Hennie (glk) K1600GT definitief
Bart (ootje) definitief
Rob (boxertall) GSA + Petra F650 GS 2 motoren definitief
Wim Verweij Guzzi Breva definitief
 
Laatst bewerkt:
Jan, bij deze (we kunnen jullie tenslotte moeilijk alleen laten gaan... ;) ) :

twee personen : Ron & Jeannet
èèn motor : BMW R1200RT
 
Laatst bewerkt:
...ah..., we komen ook langs, en over de Möhnesee...
...mooi daar...

...o.a. een vakantieplek van vroeger...
...pa en moe een caravan aan het water...
 
janc'borg praat in gpx...:

De routes zijn nog niet voorgereden.

Maar al wel in gpx bestand te downloaden.
Index van /janvanoverbeek/

...tipje om de route alvast in MapSource te bekijken (voor degene die onbekend met gpx/gpb is) : Jan's gpx-bestand openenen, dan de map op je PC openenen waar je de route opgeslagen wilt hebben...

...dan links boven : opslaan als...

...route een naam geven met de toevoeging .gpb ...

...dus bijvoorbeeld : Jan's route dag 1.gpb ...

...en dan op opslaan klikken...

...je kunt nu de route gewoon in MapSource bekijken...


<-- klik = groot
07 Juni 2013


08 Juni 2013


09 Juni 2013
 
Ik meld me onder voorbehoud ook aan, ik moet het nl nog even overleggen.
Maar heb wel geluk dat ik dat weekend nog geen plannen heb. Dus zal ik hem vast reserveren.
Zal wel snel weten of het definitief wordt.
 
...doet U ons maar een kamer met balkon, Jan...
...voor die paar Eurie extra vinden ons het wel prettig om in de ochtend een frisse neus te halen...

...en de motorlaarzen kunnen lekker luchten... :+
 
Het plan is goedgekeurd! ik+partner en 1 motor.
Zonder balkon is ok.

Ik kijk er naar uit!
 
Jan,

Leuk, wij (2 personen en 1 motor) willen ons ook graag aanmelden voor een kamer met balkon.
mvg, Jan en Yvonne.
 
Helaas dan al op vakantie Jan........... Maar adresje is al opgeslagen voor "betere tijden"...... ;)
 
...heb die glk al een paar keer de link toegestuurd..., maar aanmelding/reactie van die jongeman ho maar...

...want anders had je de getallen inmiddels om kunnen draaien... ;)
 
...heb die glk al een paar keer de link toegestuurd..., maar aanmelding/reactie van die jongeman ho maar...

...want anders had je de getallen inmiddels om kunnen draaien... ;)
Ach ja..........dan horen ze achteraf weer verhalen........ en dan hebben ze weer spijt......zo gaat dat. O-)
 
Geen paniek

Beetje druk alhier omdat dochter lief een huis heeft gekregen.
Daarnaast druk op het werk, zodat ik even weinig aandacht besteed heb aan mail e.d.
Ik zag de mailtjes van Ron al 2 maal voorbij komen, maar het is goed hem even in spanning te houden ;)

De baas is even het huis uit, maar bij deze melden wij ons aan

Gerwin + Hennie en 1 stuks K1600GT
 
Hoi allemaal,

Ik kreeg de link vanavond van Ron......dus hier ben ik al ;)
Leuk idee. Ik heb al sinds eind juli geen motor meer gereden omdat ik geopereerd ben aan mijn pols (a.g.v een motorongelukje ruim een jaar eerder) en de genezing gaat nog niet voorspoedig :N
Toch hebben Stamper en ik veel zin om mee te gaan, maar omdat hij de nacht ervoor nog nachtdienst heeft en dus die vrijdag overdag eerst moet slapen zouden we als hij wakker is in één keer vanuit Noord-Holland door kunnen rijden. Netto reistijd via de A12 is 3 uur en 33 minuten. Omdat ik met m'n pols waarschijnlijk geen lange stukken achter elkaar kan en mag doorrijden reken ik er voor de zekerheid maar een uur aan pauzes bij, en zouden we ons met het avondeten bij jullie kunnen voegen :]
Omdat die vrijdag ook onze vakantie begint, en we komende zomer nóg een keer willen proberen naar Oostenrijk te gaan (afgelopen zomer zijn we richting Italië weggeregend ;() zou het mooi uitkomen om dat aan dit weekend Saurland vast te knopen.
Dus we geven ons graag onder voorbehoud (van mogelijk andere vakantieplannen) op. Mocht het met mijn pols niet lukken om zelf te rijden dan kan ik altijd nog bij Stamper achterop.

Hè, lekker vooruitzicht :P

Jan en Joke (Stampertje en Enjoy-Rider, R1200GS/A en F800GS)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan