70 % Korting op motor kleding !!!!

N-Trance

Die hard MF'er
30 mei 2005
372
0
Hé mede motor freaks,

Las net in een lokaal blad dat er in Den Bosch dit weekend en volgende week een partij verkoop gehouden wordt van motor kleding, tot 70% korting............dus ik ga morgen zeker ff kijken. Dus als je nog nieuwe motorkleding zoekt *D
(Ik wilde dit graag met u allen delen, hoop dat dit niet wordt gezien reclame of zo, want dat is niet mijn bedoeling !)

Hier ff het adres:

Moeskampweg 12
te s'Hertogenbosch
morgen open van 10:00 tot 17:00

Gr.
 
daar zag ik van de week ook al een folder van liggen bij m'n motortoko maar verder geen acht op geslagen :)
 
Mario´s Motor Bemiddeling.......

Ja ik ben Mario en u mag uw motor terugkopen })
 
Je kunt geen betere zaak in Den Bosch hebben dan bij Mario's.
Motoport is vrij duur en niet echt klantvriendelijk en Van der Heijden geldt hetzelfde voor.

Bij Mario's mag je zelfs nog gewoon roken. Deze winkel is ook meer begonnen als vrienden onder elkaar en ze nemen echt de tijd voor je.

Voorbeeld:

een paar weken terug heb ik een complete uitrusting gekocht bij Motoport Breda, kosten ong. 800 euro.

Een week later ben ik voor mijn vriendin ook een complete uitrusting gaan kopen bij Mario's (is trouwens niet echt mario's aangezien de kledingafdeling een andere zaak is: wheelywear) en hier was ik ongeveer 450 euro kwijt voor dezelfde kleding.

Ik kom oorspronkelijk uit den bosch maar ben samen gaan wonen bij Breda. Toch zal ik als ik een beurt uit moet laten voeren of grote uitgaven moet doen naar Mario's toe gaan omdat ik geen betere zaak ken. Ook zijn er verschillende bekenden van mij die al tig jaar motor rijden die zweren bij deze zaak. Dat zal natuurlijk ook niet voor niets zijn.

Ik heb geen aandelen in deze zaak of zo, maar ik weet gewoon dat je er zeker geen spijt van krijgt als je zaken als Motoport e.d. gewend bent...

Baal er alleen een beetje van dat ik net al mijn kleding gekocht heb ;(


Volgende keer beter....
 
Je kunt geen betere zaak in Den Bosch hebben dan bij Mario's.
Motoport is vrij duur en niet echt klantvriendelijk en Van der Heijden geldt hetzelfde voor.

Bij Mario's mag je zelfs nog gewoon roken. Deze winkel is ook meer begonnen als vrienden onder elkaar en ze nemen echt de tijd voor je.

Voorbeeld:

een paar weken terug heb ik een complete uitrusting gekocht bij Motoport Breda, kosten ong. 800 euro.

Een week later ben ik voor mijn vriendin ook een complete uitrusting gaan kopen bij Mario's (is trouwens niet echt mario's aangezien de kledingafdeling een andere zaak is: wheelywear) en hier was ik ongeveer 450 euro kwijt voor dezelfde kleding.

Ik kom oorspronkelijk uit den bosch maar ben samen gaan wonen bij Breda. Toch zal ik als ik een beurt uit moet laten voeren of grote uitgaven moet doen naar Mario's toe gaan omdat ik geen betere zaak ken. Ook zijn er verschillende bekenden van mij die al tig jaar motor rijden die zweren bij deze zaak. Dat zal natuurlijk ook niet voor niets zijn.

Ik heb geen aandelen in deze zaak of zo, maar ik weet gewoon dat je er zeker geen spijt van krijgt als je zaken als Motoport e.d. gewend bent...

Baal er alleen een beetje van dat ik net al mijn kleding gekocht heb ;(


Volgende keer beter....

Volgens mij ben je er al lang niet meer geweest :)
(edit, vorige week dus nog, maar het toch wel vrij groot aanwezig bord boven de deur met daarop de nieuwe bedrijfsnaam is je gewoon effe ontschoten, kan gebeuren)

peer.gif


(einde edit)
WANT mario's is inmiddels al een paaar jaar gestopt, het is nu Peer's motorsale geworden, de hoofdmonteur van Mario's is gebleven, en levert zeer goed werk.

Achterin de winkel zit Wheely Wear (kleding zaak). Ik ben het wel met je eens dat ook ik idd geen betere zaak ken. Dat komt mijns inziens door de formule die ze daar hanteren

1) Ze verkopen geen motoren, maar bemiddelen alleen, dus als jij je motor wil verkopen, betaal je hun geld en mag je je motor daar neerzetten.
2) Daardoor komen de meeste inkomsten uit het sleutelen, en dat gebeurt goed (je word netjes gebeld als er iets anders is etc etc)
3) De werkplaats is midden in de winkel en duidelijk zichtbaar, als je het niet vertrouwd kun je dus de hele dag blijven kijken of ie niet iets fout doet (word mogelijk niet helemaal gewaardeerd :) )

hier nog een linkje: http://www.peersmotorsale.nl
 
Laatst bewerkt:
Peers motor sale is er sinds een jaar , is overgenomen van Mario.
De monteur is een zeer goede , en weet waar hij mee bezig is .
De kledingafdeling (wheelywear) achterin is ook zeer bekwaam.
:] :] :]
 
Ik ben er ook wel eens geweest en ik kan me herinneren dat die
kleding shop nou niet zo heel erg groot was (± 60 vierkante meter)
Lijkt me nou niet iets om er 100 km voor om tegaan rijden
En die 70% zal wel gelden voor van die paarse pakken (bouwjaar 1980) of heb ik het mis
 
Tot 70%

Hangt er ergens een paar handschoenen dat fors is afgeprijs en aan de andere kant van de zaak staan een paar herenlaarzen maat 36!!

Was bij MotorCity van Dijk ook: tot 70%.
Paar mooie leren laarzen uitgezocht:
"Helaas deze zijn niet met korting."
"Oh, welke dan wel?"
"Tja, in uw maat (42/43) eigenlijk bijna niets meer."
"Heb ik weer, altijd pech."
"Goed, voor deze keer geef ik u 10% (!) korting."

Waren de enige laarzen die echt lekker zaten, dus ik heb ze maar meegnomen.


Een week later uitverkoop bij Safe Almelo.
Van alles en nog wat in de aanbieding, meestal korting van 25 tot 35%.
Mooi pak gepast: losse jas en broek, leer, merk MQP. Natuurlijk niet in de aanbieding (ik heb ook een overdreven grote maat). Ik meld dat ik eindelijk iets heb gevonden dat lekker zit maar dat ik natuurlijk wel weer de pech heb er geen korting op zit. Zij ff rekenen en ik kreeg bijna 20% korting.
Scheelde toch ff ruim € 100.

Ik ben absoluut geen fan van Safe, zal daar ook nooit een motor kopen, maar de kledingafdeling (iig in Almelo) is super. Niet alleen door dit voorval, maar heb daar al vaker iets gekocht en word altijd netjes geholpen en prijzen zijn echt wel oke.
 
Ken Bert goed,

Zal wel genoeg aanwezig zijn. Vermoed nog restanten van de beurzen van dit jaar. Lookwell is z'n hoofdmerk.

Edit: bedenk net dattie ook errug veel Rev'it heeft hangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan