700 nieuwe onbemande camera's in vlaanderen

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
minister stevaert heeft 700 onbemande camera's besteld om zo op 350 kruispunten camera's te plaatsen :(
nu is het nog mogelijk om alle camera's te weten staan maar 350?? daar kan je maar 1 ding op zeggen: F*CK stevaert :j

wordt dus goed uitkijken of dokken, zoals nu al in nederland '(
 
hehe, nu maar hopen op dat takkewijf van't Belgisch beleid dat zij de filmrolletjes niet leeghaalt enzo :)
is me best een regeringskrisis waard :P
 
hmmm, kunnen we die crisis niet steunen door met enkele bussen verf die vogelkastjes bij te kleuren??
 
wat is de beste verf voor zo'n dingen? })
_________________
http://www.pricewatch.be/images/mybike/ (Mijn Suzuki GSX-R600) http://www.pricewatch.be/cossiepower (My brothers high performance car)

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-08-11 13:10 ]
 
hehe, als zo'n ding op een ietwat donker kruispunt of weg staat wil'k er nog aan beginnen, maar heel waarschijnlijk staan die net onder een 24/7 straatlantaarn en dan begin'k er toch maar niet aan.
 
minister stevaert heeft 700 onbemande camera's besteld om zo op 350 kruispunten camera's te plaatsen :(
nu is het nog mogelijk om alle camera's te weten staan maar 350?? daar kan je maar 1 ding op zeggen: F*CK stevaert :j
ben jij zo'n fanatieke door-rood-licht rijder?

 
Die 'rood licht' camera's nemen tegenwoordig ook vaak gelijk de snelheid mee.

In Nijmegen in elk geval wel.. Hoor je nog mensen zeggen 'ik reed helemaal niet door rood, maar dat ding flitste me..' ..duh..

Nog leuker zelfs: ze meten de snelheid (en het door rood rijden) bij de meeste camera's in Nijmegen met lussen in de weg, je radardector is dus alleen nog maar nuttig bij de (overigens ook in overvloed aanwezige) vanuit-de-auto-flitsers..


 
Die 'rood licht' camera's nemen tegenwoordig ook vaak gelijk de snelheid mee.

In Nijmegen in elk geval wel.. Hoor je nog mensen zeggen 'ik reed helemaal niet door rood, maar dat ding flitste me..' ..duh..

Nog leuker zelfs: ze meten de snelheid (en het door rood rijden) bij de meeste camera's in Nijmegen met lussen in de weg, je radardector is dus alleen nog maar nuttig bij de (overigens ook in overvloed aanwezige) vanuit-de-auto-flitsers..

Lussencamera's zijn COOL !!! Die gebruiken geen radar .....met auto en motor kan je als het kruispunt leeg is en er ook een verkeers licht naar links of rechts is, vaak via de rechterbaan de flitspaal omzeilen, omdat er voor de baan naar rechts vaak geen lussen zijn. Dus wat doe je dan ?
Juist, de pakt de baan naar rechts, rijd voorbij de lussen op de banen voor rechtdoor, je verplaatst je NA de lussen weer op de baan voor rechtdoor met als resultaat : geen flits en toch door rood :)

Vroeger kon je hier in Amersfoort TUSSEN de lussen doorrijden, helaas hebben ze nu de lussen doorgetrokken. Maar dus OM de lus heen rijden kan nog steeds. Suc6 met oefenen! :)



[ Dit Bericht is bewerkt door: JK op 2001-08-11 18:23 ]
 
Ik zag vanavond op ned 1 een serie die gaat over het halen van je rijbewijs. In belgie wel te verstaan. Tjeetje je kan je eigen pa als rijschool gebruiken :( Zou nooit goed gaan hier *D


Zulke Belgisch familieleden zullen er ook wel zijn dus:
Laten ze in Belgie dat geld voor de honderden flitspalen eerst maar eens in een goede rijopleiding stoppen. Of heb ik het nu helemaal mis, mede Belgische forumgenoten ;)
 
Ik zag vanavond op ned 1 een serie die gaat over het halen van je rijbewijs. In belgie wel te verstaan. Tjeetje je kan je eigen pa als rijschool gebruiken :( Zou nooit goed gaan hier *D


Zulke Belgisch familieleden zullen er ook wel zijn dus:
Laten ze in Belgie dat geld voor de honderden flitspalen eerst maar eens in een goede rijopleiding stoppen. Of heb ik het nu helemaal mis, mede Belgische forumgenoten ;)
Ik denk dat poohbeer het daar wel mee eens is. :P
 
En dan gelijk ook ff wat constructielijm in het slot van die paal, kan die ambtenaar ook het rolletje er niet uit krijgen. })

Klinkt naar ervaring... ;)

Als je echt lol wilt hebben (niet kapot dan, maar wel lol):
Met een kitspuit siliconenkit in het slotje... Wel goed vol spuiten... Zijn ze uren bezig om het slot los te peuteren... })

Dikke laag kogellagervet op de lens helpt ook, hoorde ik laatst... Relatief weinig gevaar (geen vernieling & gaat snel), toch geen registratie })
 
LOL :)

Geen ervaring, alleen veel opgestoken van Tuftufclub.com :P

Hier in de buurt staan gelukkig weinig/geen palen maar als ze hier ooit komen, dan denk ik niet dat ze het lang overleven. })
 
Ik zag vanavond op ned 1 een serie die gaat over het halen van je rijbewijs. In belgie wel te verstaan. Tjeetje je kan je eigen pa als rijschool gebruiken :( Zou nooit goed gaan hier *D

ik heb mijn rijbewijs zo gehaald!!!!
donderdag had ik examen en direct geslaagd, dus VEEL geld bespaard door geen rijschool te volgen :P
zonder rijschool kan wel enkel voor auto-rijbewijs en is verplicht met begeleider (je mag er 2 kiezen)
is dus echt geen fun aan als je constant met pa of ma moet rijden :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan