Omgeving Deventer

Garfieldnl

Rookie
8 jun 2003
11
0
D
Zijn er nog mensen die in de omgeving van deventer van de week 's avonds nog ff lekker gaan rijden :]
Ik wil mijn soes eens lekker uit proberen (2 maand in bezit)

Afgelopen zaterdag nog op assen gereden en heb gemerkt dat ik soes nog lang niet ken :)
 
tuurrrrrrrrrlijk ga ik s avonds nog wel eens een stukkie sturen ,alleen nu 2 weken ff niet, stap maandag int vliegtuig duss...
 
tuurrrrrrrrrlijk ga ik s avonds nog wel eens een stukkie sturen ,alleen nu 2 weken ff niet, stap maandag int vliegtuig duss...

hej geinig 'k heb jou wel eens gespot tegenover me dealert op het industrieterrein.

weet een van jullie eigenlijk een leuk stukkie industrieterrein waar je 's avonds een beetje ongestoord en veilig kneedowns kunt oefenen?
 
hej geinig 'k heb jou wel eens gespot tegenover me dealert op het industrieterrein.

weet een van jullie eigenlijk een leuk stukkie industrieterrein waar je 's avonds een beetje ongestoord en veilig kneedowns kunt oefenen?
ojaaa bij klein bedoel je zeker ik werk er tegenover,en wat betreft indusstie terreinbochies weinig in olst,deventer weet ik nie in raalte zijn er wel een paar
 
Hier nog een Deventernaar. ´Speel´ zelf vaak in de buurt van Bussloo, wel leuke bochies daar.
 
Leuke ondertitel })

die bochtjes bij bussloo moet je me dan maar eens laten zien :]

zelf ga ik meestal omhoog richting rijssen dan ommen en dan halverwege linksaf naar dalfsen en dan via olst en heeten weer terug.

ook een geinig rondje met leuke bochtjes. maar 't is het toch niet helemaal
 
Het heeft ff geduurt maar eindelijk wat reactie lachu.
Deze week kan ik helaas niet s'avonds rijden heb late dienst ;(

Maar ik ben zeker benieuwd naar een paar lekkere en leuke bochten in de omgeving :]
 
Er wordt veel gereden in de omgeving. Ik kom zelf uit Heino en ga vaak richting dalfsen/ommen, maar ook richting harderwijk of richting deventer/busloo/lochem...

tsjek anders het topic Scheuren in de omgeving Zwolle eens...daar wordt vaak wat afgesproken ook in de avonduren om bv. wat bochies te oefenen op een niet nader te noemen locatie (vorige keer waren er veel cops :? ).

Gaan ook dikwijls richting Deventer dus kijk maar ff....
 
Waar ga jij normaal spelen dan? pontje over en dan de dijk op en neer??
Daar kom ik wel geregeld ja :9~ :9~ :9~ veel korte bochies,daarna ff doorrijden naar apeldoorn ff klaveren etc via wilp buslo etc
 
Heb ik laatst nog gereden Bij Terwolde de dijk :P
Niets mis mee (alleen die 4wielers dan)
 
Terug
Bovenaan Onderaan