70'er jaren motor advertenties

Wij hebben thuis nog veel moto73 liggen.
Bijna alle jaren *D
Als je ziet hoe een motor er toen uitzag en nu.
Wat een verschil :)
 
jkoehorst,

Ik heb de jaargangen 1975 t/m 1979
en
de jaargangen 1980 t/m 1988
Ik ben dan niet Jeroen, maar toch ff een vraag.
Nog iets over een BMW R75/6 in de jaargang tot en met '76
Stuur dat (kopietje) anders maar met het spul van Jeroen mee, dan vind ik het van zelf
 
Dut 't neit jah! ;)

Andere opties?
(k kan zelf niet bij de planet account van mn ouders...)

Werkt bij mij prima!
advertentiecb500klein.jpg

Mail ze anders even naar me, dan host ik ze wel ff. (stuur maar even een mailtje naar m'n hotmail, dan krijg je m'n hccnet account. Daar kan ik groete attachments op ontvangen)
 
Laatst bewerkt:
komen jullie nu mee
heb ik 4 maanden geleden al mijn motors en moto73 weggegven
had ze bijna allemaal
ongeveer 700 kilo papier
zal eens kijken bij de diegene waar het naar toegegaan is

kan wel een weekje duren !
 
Die van '75 tot '79 heb ik wel belang bij (GS'jes kwamen in '76, GS550 in '78 :) ).

Waar verkoop je ze voor?
En zijn ze een beetje in de buurt van hengelo? Of word het :]


Verkopen doe ik niks....je moet ze gewoon komen halen. En dan een gezellig praatje bij een lekker bakkie.
Ik heb ze ook gekregen en als ik er dan iemand een plezier mee kan doen ben ik tevreden.
Ik woon in Dommelen, weet je wel van Dommelsch bier, even ten zuiden van Eindhoven.
Bij mooi weer is dat een lekker :] :]
 
Verkopen doe ik niks....je moet ze gewoon komen halen. En dan een gezellig praatje bij een lekker bakkie.
Ik heb ze ook gekregen en als ik er dan iemand een plezier mee kan doen ben ik tevreden.
Ik woon in Dommelen, weet je wel van Dommelsch bier, even ten zuiden van Eindhoven.
Bij mooi weer is dat een lekker :] :]

Laffie, ik kom morgenmiddag naar de TU. Neem je je brommert effe mee, kan ik kijken&kwijlen :P :P
 
Verkopen doe ik niks....je moet ze gewoon komen halen. En dan een gezellig praatje bij een lekker bakkie.
Ik heb ze ook gekregen en als ik er dan iemand een plezier mee kan doen ben ik tevreden.
Ik woon in Dommelen, weet je wel van Dommelsch bier, even ten zuiden van Eindhoven.
Bij mooi weer is dat een lekker :] :]
Leg de boekies anders bij 't eurocircuit, voor de ouwebrikketoer. Dan kunnen we ons allemaal vergapen aan artikeltjes over onze motors.
:9 :9~ :9
 
Leg de boekies anders bij 't eurocircuit, voor de ouwebrikketoer. Dan kunnen we ons allemaal vergapen aan artikeltjes over onze motors.
:9 :9~ :9

Lijkt me een uitstekend idee om ze gewoon tijdens de OBT2 mee te nemen. De meesten willen toch alleen de advertenties van hun eigen brikkie. Kunnen we daar gewoon kijken wie welke wil hebben. Persoonlijk neem ik al genoegen met (goede) scans.
 
Hmmm
Ik heb vooral interesse in de technische specificaties. Zouden jullie dat zien zitten om deze door te sturen naar mij, elk van zijn eigen moto? Zou wel leuk zijn :)
 
komen jullie nu mee
heb ik 4 maanden geleden al mijn motors en moto73 weggegven
had ze bijna allemaal
ongeveer 700 kilo papier
zal eens kijken bij de diegene waar het naar toegegaan is

kan wel een weekje duren !

Heb zelf een half jaar geleden ook 1100kg ouwe motorbladen bij het oud papier gezet!
Was wel lachen }) ... dozen van 55 tot 70 kg zwaar, had je die halfwas voetballertjes die het ophaalden moeten horen vloeken! :P

Was blij dat ik van die ouwe zooi afwas, totdat ik erachterkwam dat ik ook de exemplaren waar ik zelluf insta ook heb gedumpt :( .. ;(
Maar ja, wel weer 4 m3 meer ruimte op zolder :} :} :}
 
Leg de boekies anders bij 't eurocircuit, voor de ouwebrikketoer. Dan kunnen we ons allemaal vergapen aan artikeltjes over onze motors.
:9 :9~ :9

Heb je enig idee hoeveel boekjes dat zijn.....???
Die kan ik niet allemaal in mijn rugzak stoppen..!!
Maar goed ik zal ze allemaal in mijn kever van '74 laden en dan kunnen jullie lekker lezen....!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan