70'er jaren motor advertenties

Leg de boekies anders bij 't eurocircuit, voor de ouwebrikketoer. Dan kunnen we ons allemaal vergapen aan artikeltjes over onze motors.
:9 :9~ :9

Heb je enig idee hoeveel boekjes dat zijn.....???
Die kan ik niet allemaal in mijn rugzak stoppen..!!
Maar goed ik zal ze allemaal in mijn kever van '74 laden en dan kunnen jullie lekker lezen....!!
 
Heb je enig idee hoeveel boekjes dat zijn.....???
Die kan ik niet allemaal in mijn rugzak stoppen..!!
Maar goed ik zal ze allemaal in mijn kever van '74 laden en dan kunnen jullie lekker lezen....!!

Goed plan, maar dan kun jij niet rijden. Zullen we anders voor de OBT bij jou langs komen en iedereen neemt een paar kilo mee in koffers e.d.?
 
Hmm
er zijn misschien wel veel modellen te vinden, maar deze is alles behalve volledig.
Een boekje copieëren kan iedereen he. Maar opzoeken is wat anders :j
:?

De gegevens over mijn cb400f '75 & cb750kz '79 kloppen iig, op die na-aprer-voeten-site. Wat wil je nog meer weten dan?
 
Tuurlijk niet.
Ben nog volop bezig met de gegevens allemaal op te zoeken. Er is maar één iemand achter www.motorbikes.be, die het allemaal moet doen, als hobby.
Ik heb ook boeken waar uw model in vermeld staat met de gegevens. En dan nog één, met hier en daar andere gegevens. Welke zijn dan juist?
Idd, opzoeken op het internet. Want mensen die een site hebben over hun moto, hebben meestal de juiste info.
Vandaar dat ik zeg: copieëren is niet moeilijk, maar de juiste data vinden is heel wat anders.
Nu, ik krijg ook soms mails dat er iets niet juist is, en dan pas ik dat aan.
Trouwens, niets houdt u tegen om een beetj ete helpen he... :)
 
Tuurlijk niet.
Ben nog volop bezig met de gegevens allemaal op te zoeken. Er is maar één iemand achter www.motorbikes.be, die het allemaal moet doen, als hobby.
Ik heb ook boeken waar uw model in vermeld staat met de gegevens. En dan nog één, met hier en daar andere gegevens. Welke zijn dan juist?
Idd, opzoeken op het internet. Want mensen die een site hebben over hun moto, hebben meestal de juiste info.
Vandaar dat ik zeg: copieëren is niet moeilijk, maar de juiste data vinden is heel wat anders.
Nu, ik krijg ook soms mails dat er iets niet juist is, en dan pas ik dat aan.
Trouwens, niets houdt u tegen om een beetj ete helpen he... :)
Oké, is duideljk. Maar de info waar ik vanuit ga, komt uit een werkplaats-handboek & die hebben hun info weer rechtstreeks van Honda zelf gecopieerd.

Dingen zoals topsnelheid/pk's/koppel verschillen nog wel eens in de praktijk tov. fabrieksgegevens.

Daardoor komen er dus verschillen tussen verschillende lijstjes.


Daarnaast zou het ook nog best kunnen dat iemand op z'n site de topsnelheid vermeldt, die hij zelf heeft afgelezen op z'n teller. (afwijking+elke individuele motor anders)
[me]RDZ is gewoon 'je' ipv 'u' ;) [/me]
 
Goed plan, maar dan kun jij niet rijden. Zullen we anders voor de OBT bij jou langs komen en iedereen neemt een paar kilo mee in koffers e.d.?

Op dinsdag 25 juni 2002 13:15 schreef Laffie het volgende:Als dat zou kunnen....goed idee. Laten we dan iets afspreken dan staat het bruine sap alvast warm.

Ik heb nu een paar extra koffers op de motor voor de vakantie dus ik kan wel wat meenemen. Maar ik weet nog niet precies wanneer we terug zijn uit noorwegen.

Zullen we anders een uurtje voor het vertrek naar de OBT afspreken?
 
Ik heb nu een paar extra koffers op de motor voor de vakantie dus ik kan wel wat meenemen. Maar ik weet nog niet precies wanneer we terug zijn uit noorwegen.

Zullen we anders een uurtje voor het vertrek naar de OBT afspreken?
Vollegus mij is intussen in een ander topic ergens afgesproken, dat we pauze-plek hebben bij de heer Laffie himself, onder het genot van een zoepie, kun je dan leuke plaatjes uitzoeken in de boekies. :)

( :} voor de heer Laffie)

Oh ja, Reetje gaat ook naar 't noorden op de bike. Wie weet komen jullie elkaar nog tegen. ;)
 
Vollegus mij is intussen in een ander topic ergens afgesproken, dat we pauze-plek hebben bij de heer Laffie himself, onder het genot van een zoepie, kun je dan leuke plaatjes uitzoeken in de boekies. :)

( :} voor de heer Laffie)

Ben nog niet helemaal wakker dus.

Oh ja, Reetje gaat ook naar 't noorden op de bike. Wie weet komen jullie elkaar nog tegen. ;)

Bogarde ook, en nog iemand waarvan ik de naam niet meer weet :) .
 
Vollegus mij is intussen in een ander topic ergens afgesproken, dat we pauze-plek hebben bij de heer Laffie himself, onder het genot van een zoepie, kun je dan leuke plaatjes uitzoeken in de boekies. :)

( :} voor de heer Laffie)

Oh ja, Reetje gaat ook naar 't noorden op de bike. Wie weet komen jullie elkaar nog tegen. ;)

En ik ben ze tegen gekomen. Welliswaar op het laatste moment, de terugweg op de duitse auttobahn, maar toch, Hoe groot is die kans?
 
En ik ben ze tegen gekomen. Welliswaar op het laatste moment, de terugweg op de duitse auttobahn, maar toch, Hoe groot is die kans?

Niet erg groot dacht ik, willekeurig tankstation in duitsland op een willekeurig moment terwijl we er nog geen 30min. geweest zijn (Benzine + Olie & gaan met het brik :P ).

Toen ik je motor zag dacht ik dat je net terug was van Paris-Dakar en nog even een omweggetje aan het maken was.
 
Door een ander topic dacht dat deze oma maar even moest afstoffen.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan