70'er jaren motor advertenties

Jochem - SOHC4

MF veteraan
24 apr 2002
4.290
1
VOORDAT IEDREEN LUKRAAK PLAATSJES GAAT POSTEN:
Maak even een link, of resize je plaatje, zodat we een mooie verzameling hi-res plaatjes krijgen. Eigen scans zijn zéér welkom, natuurlijk!

Zijn er nog mensen die mooie 70ér jaren motoradvertenties hebben liggen? Liefst hoge resolutie? Ben altijd op zoek n.l.

Even een voorbeeldje:
K7add.jpg


Maar dan mooie kwaliteit he? en uiteraard, het liefst van een honda sohc4 :}
 
Laatst bewerkt:
Yes, leuk initiatief !
Begin jaren 80 zal toch ook wel mogen (mijn brik).

Hier komen er 2, met dank aan Peter (de moderator van GSX750ES mail groep) :

Originele verkoop flyer:
leaflet-1.jpg


Let op de bullet: Low Profile Tyres ! Heb ik achter ook, is dus origineel, dus niet vervangen.

Voorkant van Motorvisie 1983:
motorvisie-6-1983-cover.jpg


Toen was zo'n helm nog SuperSport !! Nu kun je in OBT daarmee blitsen *D

Meer folderwerk en artikelen uti 1983:
http://home-1.tiscali.nl/~kqwerty/magazine.jpg

cu,
John
 
Laatst bewerkt:
Prcies RDZ! Zo bedoel ik ze! De res. kan me niet hoog genoeg zijn. maak er desnoods maar een linkje van o.i.d., of hang ze als attachment aan je bericht.
 
Op donderdag 13 juni 2002 15:38 schreef roestendoenze het volgende:
... onwijs gaaf plaatje van een Guzzi V7...

Als je het koekblikje en de CB750 nou eens inruilt voor zoiets!!!!
Laag genoeg voor het vrouwtje denk ik.
 
Thuis op zolder hebben we zo ongeveer alle jaargangen vanaf 1970 van "Motor" liggen. Daar zitten vast en zeker leuke advertenties tussen. :)

En NEE ik ga ze niet scannen :P
 
Hey, ik ben echt al heel lang op zoek naar ouwe advertenties, en dan met name natuurlijk van m'n eigen fietsie. Ik wil ze ook zelf wel even inscannen, als je een paar nummertjes uit zou willen lenen?
 
VOORDAT IEDREEN LUKRAAK PLAATSJES GAAT POSTEN:
Maak even een link, of resize je plaatje, zodat we een mooie verzameling hi-res plaatjes krijgen. Eigen scans zijn zéér welkom, natuurlijk!
Hi Jochem,
FF een tip nodig, kan ik die hierzo in mijn post re-sizen, of moet ik echt met dat plaatje aan de gang ??

cu,
John
 
Je kan resizen op de volgende manier:
[ url=URL origineel (groot)]
[img=500,400]URL verkleind[/img]
[/url ]

(wel even de spatie weghalen bij [ url]en [ /url]
 
Je kan resizen op de volgende manier:
[ url=URL origineel (groot)]
[img=500,400]URL verkleind[/img]
[/url ]

(wel even de spatie weghalen bij [ url]en [ /url]

Die getalletjes bij img doen het niet met deze forumsoftware.
Je zal met html aan de slag moeten, wel even het * weghalen
 
Thuis op zolder hebben we zo ongeveer alle jaargangen vanaf 1970 van "Motor" liggen. Daar zitten vast en zeker leuke advertenties tussen. :)

En NEE ik ga ze niet scannen :P

Dat had je niet moeten posten, hier begint het al ;) :

Heb je ook een artikel over de suzuki GS550 uit '78? Lijkt me wel humor om dat te lezen :) . "Dezen motorfietsch voorziet den schauffeur van enen degelijke konstruktie..."
 
Op zaterdag 15 juni 2002 19:13 schreef jkoehorst het volgende:..."Dezen motorfietsch voorziet den schauffeur van enen degelijke konstruktie..."

..de wolcken roeth uit den uitlaath ontnemen iedhere mede-stoomfietsch berijder het sight uit beeide ooghen....

:+
 
VOORDAT IEDREEN LUKRAAK PLAATSJES GAAT POSTEN:
Maak even een link, of resize je plaatje, zodat we een mooie verzameling hi-res plaatjes krijgen. Eigen scans zijn zéér welkom, natuurlijk!

Zijn er nog mensen die mooie 70ér jaren motoradvertenties hebben liggen? Liefst hoge resolutie? Ben altijd op zoek n.l.

Even een voorbeeldje:
K7add.jpg


Maar dan mooie kwaliteit he? en uiteraard, het liefst van een honda sohc4 :}


Ik heb nog complete jaargangen uit de 70-80 jaren van Motor, het lijfblad van de KNMV, liggen. Iemand interesse...???
 
Terug
Bovenaan Onderaan