Gevallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

NC30Kerel

MF veteraan
1 apr 2004
3.974
0
Brisbane
Ik ben gevallen met de motor............
Gelukkig niet met mn meiske de NC30, maar met een crosser van me, ik ging ff snel zonder helm, t-shirt aan bij ons op de laan rijden, wheelies maken, omdat t zo makkelijk gaat met dat ding.
Maar na een wheelie viel ik ineens, alsof ik geen voorwiel meer had ofzo heel vaag. Ik sta weer op, voel nix, til de motor op zodat er niet al te veel benzine zal lekken....kijk ik naar mn arm! :X
Vanaf mn pols tot mn elleboog een rode schaafwond, op mn elleboog wat krassen waar huid weg is. Het doet niet zon pijn, heb een hele lange koude douche genomen om de wond te koelen en het vuil te laten verdwijnen. Het ziet er al iets beter uit, maar zal ik nog ff naar de dokter gaan?
Het zal vast niet zo erg zijn, maar ik piep niet zo snel en meestal ist dan erger dan ik eerst denk.....KLote is dit weer.
Ik kan geen foto maken, want mn pa heeft de digi mee naar frankrijk.
Het ziet er wel heel erg uit, maar doet niet zon pijn en het bloed ook niet zo erg, meer vocht.
 
Toch dokter gaan ... tetanus injectie halen , als het gaat ontsteken ben je zuur ...
 
ik zou sowieso even langs de dokter gaan voor een tetanusprik.

En ach... girls love scars ;)
Sterkte met je arm.


edit: die poser hierboven is me voor B|
 
Wil niet bij de hand gaan doen of zo... maarre, ik ga alleen op een motor met pak!

Hoop dat je er iets van geleert heb.

En ja, tetanus spuit is een MUST! (hebben die niet van de 30cm naalden? :P )
 
Ja, ik zal morgen even heengaan. Ik heb ff wat verband omgedaan dat ik in mn first aid kit had zitten voor de motor. Het lekt wel behoorlijk. Maargoed, ik bel morgen wel ff met de dokter.
 
Vallen is altijd kut, gelukkig was et niet met 200 km/u ;)
Maar ff zonder gekheid, laat er even naar kijken door een dokter! Zoals ik het lees ben je ook wat vel kwijt? Dan zou ik toch zeker een deskundige laten kijken. Litteken houd je waarschijnlijk sowieso over, maar als echt ernstig blijkt kunnen ze nu misschien nog wat doen om het genezen te bespoedigen (gaasjes, verbanden, zalfjes weetikveel).
Laat ff horen hoe het is afgelopen.
Greetz
Martian
 
Vallen is altijd kut, gelukkig was et niet met 200 km/u ;)
Maar ff zonder gekheid, laat er even naar kijken door een dokter! Zoals ik het lees ben je ook wat vel kwijt? Dan zou ik toch zeker een deskundige laten kijken. Litteken houd je waarschijnlijk sowieso over, maar als echt ernstig blijkt kunnen ze nu misschien nog wat doen om het genezen te bespoedigen (gaasjes, verbanden, zalfjes weetikveel).
Laat ff horen hoe het is afgelopen.
Greetz
Martian

Ja dr is wel wat vel weg. Mn huid is helemaal rood en sommige stukken zijn zeg maar weg door diepe krassen. En dat is wit...
 
oohh.. dat is klote maat. En nu voel je nog niks, maar morgen heb je er echt wel last van. En oppassen dat de wond niet tijdens het slapen vastplakt aan je bed, anders is beetje pijnlijk wakker worden (ERvaring!).
 
oohh.. dat is klote maat. En nu voel je nog niks, maar morgen heb je er echt wel last van. En oppassen dat de wond niet tijdens het slapen vastplakt aan je bed, anders is beetje pijnlijk wakker worden (ERvaring!).

Ja kan ik me voorstellen. :X
Maar tis niet alleen een schaafwond dus he....ook stukken uit mn arm zeg maar. Zon schaafwond ach, maar dat wat weg is....dat doet juist ook geen pijn.
 
Ik heb weer ff gekeken.....het ziet er niet goed uit, van de schrik was ik gewoon dizzy zeg maar. Nu ik een beetje helder ben en de wond bekijk... :r
Huid en bij sommige krassen wat vlees weg.
 
Ja kan ik me voorstellen. :X
Maar tis niet alleen een schaafwond dus he....ook stukken uit mn arm zeg maar. Zon schaafwond ach, maar dat wat weg is....dat doet juist ook geen pijn.

Dan kan het wel eens dieper zijn dan je denkt. Rij dan naar een ziekenhuis of zo, die hebben ook vaak een soort huisartsenpraktijkje waar ze je helpen.
 
Als je een snelle genezing wilt en zo min mogelijk littekenvorming, gebruik dan biogaas, is wat duurder dan gewoon verband maar plakt ook minder aan je wond vast, en geloof mij, dat is prettig!
 
Biogaas...ok.
Ik voel me nu ook misselijk en wazig.
Het is heeel rood en waar huid/vlees weg is ist wit/grijs.
 
Jij moet wel een bikkel zijn, je hebt een schaafwond met de gehele lengte van je onderarm en beweert nog dat het niet zo'n pijn doet.....respect.

Morgenochtend zou ik toch maar ff naar de dokter gaan. Liever gelijk: de eerste hulp van het plaatselijke ziekenhuis is nog wel even open hoor.

Succes ermee.

EDIT: gezien je bovenstaande berichten wil ik je nog even wijzen op mijn ondertitel...
 
Ik las net in zon boek van mn ma dat als t geen pijn doet het juist slecht is omdat er dan zenuwen dood zijn.
 
Jij moet wel een bikkel zijn, je hebt een schaafwond met de gehele lengte van je onderarm en beweert nog dat het niet zo'n pijn doet.....respect.

Morgenochtend zou ik toch maar ff naar de dokter gaan. Liever gelijk: de eerste hulp van het plaatselijke ziekenhuis is nog wel even open hoor.

Succes ermee.

EDIT: gezien je bovenstaande berichten wil ik je nog even wijzen op mijn ondertitel...

Het ziekenhuis is nogal een eindje weg en mn nc30 is buiten gebruik, dus wordt zowiezo morgen op de fiets naar de dokter.
Het woerndx allemalam beetje wazig nu. Ik gaa ff leiggen denk oik.
 
Jij moet wel een bikkel zijn, je hebt een schaafwond met de gehele lengte van je onderarm en beweert nog dat het niet zo'n pijn doet.....respect.

Morgenochtend zou ik toch maar ff naar de dokter gaan. Liever gelijk: de eerste hulp van het plaatselijke ziekenhuis is nog wel even open hoor.

Succes ermee.

EDIT: gezien je bovenstaande berichten wil ik je nog even wijzen op mijn ondertitel...

Ik ben eeen beetje teb lsoosjes denk ik de laatste tijs.
 
jij hebt ook altijd weer wat he! :+ :+ hehe neejoh

Maar ik zou idd effe naar de dokter gaan etc..
 
Is there a doctor in the room?

Volgens mij is het wel slim om even de buurman te bellen ofzo, een ziekenhuisbezoek is wel aan te raden als ie gevoelloos is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan