Motor parkeerplaats in Houten

Grimsel

Die hard MF'er
4 mrt 2003
699
0
Laatst gespot in Houten (bij Utrecht)
full


Bij de plaatselijke voetbalclub en sportschool heeft de gemeente een aantal parkeerplaatsen voor motoren gemaakt. :} Wie kent er nog meer van dit soort plaatsen? Naast deze en in Assen weet ik ze niet.

CTRL-C
 
cool :}



[zatte-studentmodus]
zo'n bord zou wel mooi staan in de huiskamer O-)
[/zatte-studentmodus]
 
Je weet in iedergeval zeker dat je motort er nog staat als je terug komt.

Das ook wat waard!
 
Je weet in iedergeval zeker dat je motort er nog staat als je terug komt.

Das ook wat waard!
HA HA HA HA HA HA

Sorry, kon het ff niet laten. Het grootste El Dorado voor motordieven. Krijgen ze op een presenteerblaadje aangeboden. Die bewaking stelt echt niets voor.
 
Bij de Ikea in Amsterdam staan ze ook.
Op de onderste parkeerlaag, vlakbij de ingang.
 
Laatst gespot in Houten (bij Utrecht)
(Afbeelding)

Bij de plaatselijke voetbalclub en sportschool heeft de gemeente een aantal parkeerplaatsen voor motoren gemaakt. :} Wie kent er nog meer van dit soort plaatsen? Naast deze en in Assen weet ik ze niet.

CTRL-C
yep die ken ik, wel jammer dat er zelden een motor staat :X
 
Kan je 'm beter ergens anders op de stoep neerzetten.
Dan heb je dus wel een prent te pakken.
Omdat er een parkeergelegenheid is voor motoren moet je 'm verplicht ook daar neer zetten.
er moet natuurlijk wel verdient worden aan toerisme
 
op een hoek van Vredenburg in Utrecht bij die loopbrug naar Hoog catherijne is ook een motorparkeerplaats met bordjes. is wel gratis. tegenover staffhorst zeg maar.
 
Kijk eens aan! Dat zijn er meer dan ik dacht. Opzich een goede zaak denk ik. Maar als ik de reacties zie van het betaald maken van ons recht tot wildparkeren. hmmm toch maar niet... Nu wordt het stoep-parkeren gelukkig nog toegestaan. :)

CTRL-C
 
Terug
Bovenaan Onderaan