Donderse Poezen 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thun

Banned User
27 aug 2003
11.454
0
Omdat de Modjes alle topics groter dan 2500 posts willen sluiten
help ik ze maar ff een handje :P

NEW AND IMPROVED...
WWW.THUNDERCAT.NL

onze eigen "Catwoman" Lynx ;)

Beach.jpg


ooit moet er nog zo'n foto van haar hier komen te staan, maar ze is af en toe een beetje preuts :+ :+ :+ }) (dus tot die tijd, deze maar ff :9 )

foto.jpg

******************************************************
NIEUWE HUISREGELS: (op verzoek van Viccie, Ed Bracame en Thunderer)

1.)Je noemt geen namen van chickies meer zonder:
-foto
-telefoonnummer
-hobbies
-adres

2.)Over Idols zal in dit topic NOOIT maar dan ook NOOIT iets gepost worden! het niveau is hier laag.... maar niet zo laag!


******************************************************

http://www.thundercat.nl/index.php?option=com_forum&Itemid=49&page=viewtopic&t=180 (het lijstje)

Voor de historici:

Donderse Poezen 1
Donderse Poezen 2
Donderse Poezen 3
Donderse Poezen 4
Donderse Poezen 5

Veel ouwehoer plezier gewenst ;)

Thunderer
 
Laatst bewerkt:
mogûh,

enne ricckie deel je ervaringen met ons *D

[me]kneeslider die hoopt dat deze week beter wordt dan vorige week B| [/me]
 
Zo, spam ik ook maar even een post in dit topic, thun, nou dat hij nog nieuw is. :+

is weer druk bij de overheid merk ik O-)

weet ook eigelijk niet waarom ik dit topic aanmaak... 95% van al het thundercat gelul is naar www.thundercat.nl verhuist en ik rij nu op een Bandit :P (zal wel de macht der gewoonte zijn :+ )
 
Nou moeten jullie me toch eens iets uitleggen. Alle topics waarin slap geouwehoerd wordt krijgen een slotje of verdwijnen naar off topic. Nu is dit al deel 6 en nog steeds in sport? Niet dat ik er mee zit, ik gun de poessies een hoop fun op het forum die ze op hun motoren kennelijk niet kunnen beleven :9 :+ , maar ik vind het een beetje vreemd.
 
Nou moeten jullie me toch eens iets uitleggen. Alle topics waarin slap geouwehoerd wordt krijgen een slotje of verdwijnen naar off topic. Nu is dit al deel 6 en nog steeds in sport? Niet dat ik er mee zit, ik gun de poessies een hoop fun op het forum die ze op hun motoren kennelijk niet kunnen beleven :9 :+ , maar ik vind het een beetje vreemd.
toverwoord is connecties })

maarre geen fun op de motoren?
vandaar dat je nu aan je vierde type brommer toe bent }) Probeer eens een thundercat :P
 
Laatst bewerkt:
Goed....weer een nieuw topic.....voorgaande 5 topic's met alleen BS! :+

Hmmm.....gaan we het nu beter doen???? :P







To Orpheus: Honda blijft een vrouwenmerk })

O-)
 
toverwoord is connecties })
Juist, het bewijs dus van éénzijdige policyvoering :P
maarre geen fun op de motoren?
vandaar dat je nu aan je vierde type brommer toe bent }) Probeer eens een thundercat :P
Volgens mij hebben ze de naam 'thunder' alleen maar toegevoegd om een mislukt produkt aantrekkelijker te maken voor het toch al niet al te intelligente publiek, die omdat ze niet op echte poesjes kunnen rijden dit als vervangend voorwerp berijden :9 :+
 
Laatst bewerkt:
nou, die ervaring: vrijdag server gecrashed (HDD), nieuwe na 3 uur binnen, proberen met ghost alle data nog over te brengen.
Ging niet, toen dacht ghost het andersom te doen, dus de lege HDD is gekopieerd naar de HDD met de data... |( :(

Vandaag gaan we de server opnieuw inrichten en hopen dat de tapes goed zijn...
 
Juist, het bewijs dus van éénzijdige policyvoering :PVolgens mij hebben ze de naam 'thunder' alleen maar toegevoegd om een mislukt produkt aantrekkelijker te maken voor het toch al niet al te intelligente publiek, die omdat ze niet op echte poesjes kunnen rijden dit als vervangend voorwerp berijden :9 :+

thunder komt van de klap die je hoort als je ze van een dijk afflikkert O-)
 
nou, die ervaring: vrijdag server gecrashed (HDD), nieuwe na 3 uur binnen, proberen met ghost alle data nog over te brengen.
Ging niet, toen dacht ghost het andersom te doen, dus de lege HDD is gekopieerd naar de HDD met de data... |( :(

Vandaag gaan we de server opnieuw inrichten en hopen dat de tapes goed zijn...
cool 8-)

Maar valt mee dan: je hebt niet eens het weekend hoeven werken :P

@thunderer: ik hoor wel wat voor geluid een Bandit maakt als je die van een dijk af flikkert O-)
 
Laatst bewerkt:
cool 8-)

Maar valt mee dan: je hebt niet eens het weekend hoeven werken :P

@thunderer: ik hoor wel wat voor geluid een Bandit maakt als je die van een dijk af flikkert O-)
Komt omdat er niemand verder beschikbaar was... omdat ik zelf nog niet de ervaring heb om een server opnieuw in een eDir te hangen.. O-)
Dus kom lekker terrasjes pakken van het weekend :P
 
rustig aan met die posts jongens anders wordt mf te traag O-)
 
DP6 alweer
dan kom ik hier ook maar ff posten.
Ik heb natuurlijk ook al de DP historie meegemaakt
 
Ok mensen ik heb een How-to gemaakt om je knipperlichten te vervangen voor andere bv. ledverlichting.

How-to: Zelf Led-knipperlichten monteren!!!!

deze how-to komt ook op TC.nl natuurlijk! ;)
Hé hartstikke mooi!

Nou heb ik laatst ook m'n lichten vervangen voor LEDS, maar niks anders toegevoegd ofzo (heatsinks/weerstanden) en alles doet het perfect, knippert alleen ietsiepietsie sneller dan standaard, maar dat boeit me niet. Zijn die dingen nog ergens anders goed voor, of kan ik het gewoon zo laten als het naar behoren werkt? Ik heb namelijk de ballen verstand van elektronica.
 
Hé hartstikke mooi!

Nou heb ik laatst ook m'n lichten vervangen voor LEDS, maar niks anders toegevoegd ofzo (heatsinks/weerstanden) en alles doet het perfect, knippert alleen ietsiepietsie sneller dan standaard. Zijn die dingen nog ergens anders goed voor, of kan ik het gewoon zo laten als het naar behoren werkt? Ik heb namelijk de ballen verstand van elektronica.

Je kan het zo laten, die heatsinks zorgen er alleen voor dat je knippersnelheid daald!

Kan dus geen kwaad!

Je zal iets meer slijtage hebben omdat ze sneller en vaker knipperen! :+
 
Laatst bewerkt:
DP6 alweer, hahaha, ik zal (nu ik weer binnen werk moet doen) het aantal posts eens ff gaan opkrikken! })

@KS: Gele koplamp? Die heb ik 2 jaar terug bij Halfords gescoord, gewoon naast de witte halogeenlampen, alleen dan met een geel condoompie eromheen. ;)
Ook in Frankrijk kan je hier en daar een gele halogeenlamp scoren voor in de cat.
Je bent iig een stuk beter zichtbaar tussen alle witte autoverlichting! :9

8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan