749 DARK GESTOLEN, Amsterdam

K@RIM

Kloon
12 apr 2003
185
0
Amsterdam
Beste mensen,

Vannacht heeft een groepje smerige kloteklappers mijn perfect onderhouden en diep gekoesterde 749 Dark uit 2004 gejat. Ik ben ontroostbaar. Alle tips zijn welkom!

Ducati
Type 749 dark
Bouwjaar 2004
Kenteken MJ-ZS-73
Nieuwwaarde € 13.999
Framenummer ZDMH500AA3B004956
Speciale kenmerken: Ducati 749 Dark, bouwjaar 2004. Rode velgstriping, open Termignoni-uitlaat, open carboncover met zwart/zilver-gekleurde drukplaat, met rode koppelingsveren en -schotels. Stickers van Ducati Performance, Pirelli, Shoei en Bach's DV Productions. Donkere smoked kuipruit. Goudkleurige stelknoppen voor instellen demping, carbon hitteschild uitlaat, carbon voetbeschermers, carbon achterspatbord. Kilometerstand ong. 7800 km. (op plaatje nog met oude koppeling)

Bijlage: 07-03-05_1403.jpg
 
vuile klootzakken , als ik er toch een x 1 betrap schop ik zijn ballen eraf
 
Knap klote, ik weet wat het is. :(

Vooral zoveel mogelijk berichten verspreiden mèt foto`s.
Niet veel kans dat je hem terug krijgt , maar je maakt het verkopen binnen Nederland wel een stuk lastiger :+

Sterkte kerel B|
 
sterkte man :(

nu maar hopen dat die andere dieven(verzekering) btje mee werken
 
Jezus, fukin balen man :(
Wanneer gaan ze es die jattende klootzakken es aanpakken :(
Sterkte man, kweet hoe je je voelt.
Van mij hebben ze er 3 gejat en niemand die ene zak doet :N
 
toch moet het zo langzamerhand een gevaarlijk beroep worden dat auto en motoren stelen, zo'n beetje iedereen die ik ken incl. mijzelf heeft hetzelfde standpunt.. als ik dat iemand zie doen gaat ie gestrekt.. beetje jammer dat ik ze nooit tegenkom })
 
FF je foto zichtbaar maken

full


Klerelijers :( B|
 
shit hee tis pas woensdag en al 4 motoren van mf lui gejat...zal s wat extra sloten kopen!!

succes en sterkte ermee...nie all risk verzekerd dan?
 
Klote man, ik weet ook wat het is. Heb het zelfde 10 jaar geleden meegemaakt, mijn splinternieuwe Duc gejat. Nog geen 4 weken oud. Hoop ellende met de verzekering gehad, want hij stond niet op dubbel slot en meer van die ongein. Als ik er aan terugdenk word ik nog kwaad. :(

Maar sterkte gozer.
 
let ook wel op of ik hem tegenkom let zo wie zo altijd al op ducaties mooie motorfiets met nog mooier geluid zeker met die dempers die er opzaten bij jou
veel sterkte
 
dat word dan ogen open houden voor een super mooie duc en een rode hayabusa..

gaat lekker.. je zou ze af moeten schieten, stelletje respectloze *** :(
 
Tsjee, wat ontzettend balen zeg... B|
Hoop dat ie toch achter de tuinstoel in de schuur stond, onwijs klote dat mensen hun jaloezie weer eens om moeten zetten in criminaliteit :N
 
Jij ook al :( |(
Tis niet te doen ditte.
Waarom heb ik het gevoel dat we hier niks meer van terug gaan zien :? |( |( |(

Lijkt wel of er een bende bezig is ofzo :?

Sterkte joh ik had al geen woorden meer en nu al helemaal niet meer :(
 
FF een lullige vraag, maar ik vraag me af hoe jouw fiets op slot stond. De reden van mijn vraag is, ik zet hem altijd alleen op stuurslot en schijfremslot, maar ik vraag me hoe snel ze dat er tegenwoordig vanaf hebben.

Voor de rest superklote voor je, ik hoop dat ze hem terugvinden in dezelfde staat als dat ze was voordat ze hem van je steelde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan