haga op yamaha?

flapmeth41

MF'er
2 jul 2004
173
0
Assen (de motorstad)
Ik hoorde in Assen dat Haga volgend jaar weer naar Yamaha zou gaan, (en terecht vind ik, das toch waar hij zijn beste tijd had)
Doordat Yamaha terug wil komen met een fabrieksteam. Waarscheinlijk word
Haga dan de fabrieksrijder, en misschien krijgt hij Jurgen wel als teamgenoot *D .
Wat weten jullie hierover, het zou mij prachtig lijken, ook hoorde ik dat suzuki (als 1 van de weinige japanse motoren) geen fabrieksteam wil maken, blijft natuurlijk de vraag als ze niet van gedachte veranderen. Maar wat zou het mooi wezen als ducati velle concurentie krijgt van Yamaha, Honda, Kawa? en misschien suzuki...
 
zou het ook wel mooi vinden als alle grote japanse merken weer in de sbk terug zijn...en zeker als jurgen en nito nori een team gaan zijn.....*zucht*
 
zou het ook wel mooi vinden als alle grote japanse merken weer in de sbk terug zijn...en zeker als jurgen en nito nori een team gaan zijn.....*zucht*


Hou toch op met jurgen. Hij is ten eerste te oud, ten tweede heeft geen
killers instinct. Als hij nou echt zo goed was als hij is.. :r .. dan reed hij
dit jaar echt wel beter dan nu. Ten kate manager ziet hem ook (terecht) niet als
optie voor een sbk 1000rr.

Jurgen is een goede coureur, zal veel potten kunnen breken.. in superstock :X :+
 
Het mooiste wat ik zou vinden is als mij die RCV wordt aangeboden en ik Rossi daarmee buitenom voorbij stuur, met 2 vingers in mijn neus.


Wakker worden meneer Edraket. :+
Mag ik na bovenstaande nuttige bijdrage B| op de off-topic knop drukken? |(


Terug naar het onderwerp:

Haga op Yamaha? Graag! :}
Hij had op de R7 het kampioenschap al moeten winnen!
 
Hou toch op met jurgen. Hij is ten eerste te oud, ten tweede heeft geen
killers instinct. Als hij nou echt zo goed was als hij is.. :r .. dan reed hij
dit jaar echt wel beter dan nu. Ten kate manager ziet hem ook (terecht) niet als
optie voor een sbk 1000rr.

Jurgen is een goede coureur, zal veel potten kunnen breken.. in superstock :X :+

Tjonge jonge....

En Frankie Chili is nog jong??, En je staat 2e in een WK series supersport en je kan dan serieus motorrijden.

Jurgen heeft de meest vreemde motoren op de eerste rij gekwalificeerd in de GP tijd, waaronder de MZ, de KR3 en zelfs de Honda V2. :}

Waar Jurgen last van heeft, is zijn "nette" rijstijl, met een zeer hoge bochtensnelheid. Dit is zeer geschikt om snelle tijden te maken, maar minder om in een veld te racen. Zolang er namelijk iemand voor je rijdt die minder snel door diezelfde bocht gaat, kan je niets anders dan er achter blijven. Als je er vervolgens niet op vermogen omheen kan, blijf je steken.

De stijl van Haga is precies het tegenoverestelde van die van Jurgen, Als ze van elkaar leren kan het heel interessant worden.

Maar eerst zien, dan geloven
 
Ik weet het niet. als je bekijkt hoe de kampioenschappen in amerika en Engeland bekijkt komt Yamaha er niet echt aan te pas. Volgend jaar zal de enigste mogelijkheid om te winnen een (fabrieks) Ducati of een Ten Kate Honda zijn. Kawasaki kan voor verrassingen zorgen maar meer ook niet... En Yamaha zal met iets heel erg goeds moeten komen willen ze direct titelkandidaat zijn.

las trouwens Dat Flammini heeft gezegd dat MV Agusta een homologatie versie aan het maken is om volgend jaar in te stappen en er zouden teams zijn die in een enzet met de RSV Mille geinteresseerd zouden zijn

Kansen Voor oude vos Chili??
 
prachtig, Mv zou mooi zijn, Yamaha zou al bezig zijn met de ontwikkeling van een machine, denk dat ze wel voor een verrassing kunne zorgen, honda kon het ook en is meteen titelkandidaat, geneens fabrieks, dus yamaha met er af en toe wel bij kunnen zitten, en met Haga, als hij erop blijft zitten, kan het een mooi team worden *D nu de 2de rijder nog, ze hebben genoeg is het SS600 dus... wie weet wat yamaha kan brengen, in ieder geval zou het clubrace imago iets minder worden *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan