75e Dutch TT en WK Superbike: echt te gek

gelukkig is de prijs van staplaatsen gelijk gebleven. wij zitten altijd bij mandeveen duikersloot. die videoschermen die ze nu eindelijk neerzetten hadden daar gelijk al moeten staan toen ze voor de hoofdtribune ook werden neergezet.
Waarom wil toch iedereen van die vidiwalls overal. Je gaat toch niet naar de TT om televisie te kijken. Dat kan thuis ook wel.
 
Nog iets om over na te denken. Ieder jaar meer vidiwalls, ieder jaar minder publiek.

Als het iets duidelijk maakt is het wel dat motorsport een televisiesport is geworden en dat je het op tv moet zien.
 
Tja de echte motorfan gaat toch wel naar de tt zoals ik *D
En wat betreft die grote beeldschermen,ik denk opzich dat ze er niet veel mee bereiken.Want je ziet de rijders toch wel langs je heen rijden.En aangezien wij in nederland bij de tt nogal dicht op de baan zitten zijn die schermen niet nodig.Kijk maar eens naar de gp van duitsland hoe ver die fans van de baan afzitten.
 
goed waarom loopt iedereen toch te zeiken over de prijzen.

Assen is met de MotoGP de 1 na goedkoopste kwa prijzen,

in het dagblad van het noorden heeft een prijzen vergelijk gestaan tussen de circuits met de motogp.

en daar kwam assen als 2de uit de bus.


heeft men houten bankjes zeurt men
krijgt men kuipstoeltjes en de prijs iets omhoog zeurt men.

het is ook nooit goed
 
goed waarom loopt iedereen toch te zeiken over de prijzen.

Assen is met de MotoGP de 1 na goedkoopste kwa prijzen,

in het dagblad van het noorden heeft een prijzen vergelijk gestaan tussen de circuits met de motogp.

en daar kwam assen als 2de uit de bus.


heeft men houten bankjes zeurt men
krijgt men kuipstoeltjes en de prijs iets omhoog zeurt men.

het is ook nooit goed
Het zeiken over de prijzen is natuurlijk ook typisch Nederlands. Omdat het voor ons zo belangrijk is zijn de entreeprijzen voor de MotoGP hier ook nog zo laag. Dat is ook weer een voordeel.

Op zich is het ook wel weer terecht. De Spaanse en Italiaanse toeschouwers zien twintig tot dertig landgenoten aan de start staan. Laat ze dan ook maar wat meer betalen.

Het is een soort van kampioenschap van de Middellandese zee met Japanse en Amerikaanse gastrijders. Dat is voor ons minder aantrekkelijk. De marktwerking bepaald dan dat wij ook minder willen betalen.

De kwaliteit van bankjes en kuipstoeltjes worden dan belangrijker. Dat is een soort wetmatigheid. Als iets heel erg goed is doet de rest er niet zo toe. Omgekeerd geldt het ook.
 
Ik ga dit jaar waarschijnlijk voor de eerste keer eens kijken met wat kameraden. We zijn van plan om op vrijdag de trainingen mee te pakken, met tentje overnachten en dan zaterdags naar de race te gaan kijken. Moet ik voor staanplaatsen op voorhand kaarten aankopen ? Of is dit ter plekke nog wel best mogelijk ?
 
Ik ga dit jaar waarschijnlijk voor de eerste keer eens kijken met wat kameraden. We zijn van plan om op vrijdag de trainingen mee te pakken, met tentje overnachten en dan zaterdags naar de race te gaan kijken. Moet ik voor staanplaatsen op voorhand kaarten aankopen ? Of is dit ter plekke nog wel best mogelijk ?

Voor staanplaatsen hoef je van te voren niet te reserveren hoor, die kun je gwoon ter plekke aan de kassa kopen.
 
Ik ga dit jaar waarschijnlijk voor de eerste keer eens kijken met wat kameraden. We zijn van plan om op vrijdag de trainingen mee te pakken, met tentje overnachten en dan zaterdags naar de race te gaan kijken. Moet ik voor staanplaatsen op voorhand kaarten aankopen ? Of is dit ter plekke nog wel best mogelijk ?
De enigste reden om staanplaatsen in de voorverkoop te kopen is om de soms lange wachttijden aan de kassa te vermijden. Je kan dan gewoon doorlopen.
 
TT Assen zomer 2004 was egt heel stoer. Toen heb ik de andere kant van de tribunes bezocht:

TT%20Assen%20013.jpg
 
Nog iets om over na te denken. Ieder jaar meer vidiwalls, ieder jaar minder publiek.

Als het iets duidelijk maakt is het wel dat motorsport een televisiesport is geworden en dat je het op tv moet zien.
Je kunt het wel beter volgen, maar dat geluid... :)
 
Het hoort toch gewoon, naar de TT gaan
Ik kan me tenminste niet anders herinneren
of ik ben er heen geweest.
Vrijdagavond in Grolloo een biertje kopen
en dan zaterdag vroeg naar de baan
(vroeger s'nachts al)
 
idd.....
Kweet ook niet beter!
Laatste week van Juni --> TT Week
Donderdag en Vrijdag de trainingen en Assuhh in, natuurlijk!
Zaterdag de grote dag!!
:} :} de TT :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan