Hele lieve agent

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierelier

Booze Brother, Pensionado.
Donateur
2 jan 2002
41.141
28.929
Snits
breng ik vanmiddag mijn leenbrommertje terug ,Fazertje , uitlaat van mijn eigen fiets moest gelast worden .Rij rustig de wijk uit ,ga rustig de Hoge Ring (Almere) op trek even door naar =/- 110
--80 toegestaan -- laat gas weer los en rol rustig naar rood verkeerslicht licht springt op groen en de weg is leeg GAASSEE trek door tot een keer of twee rijbewijs kwijt en laat gas weer los .Kijk ik in mijn spiegel en zie een auto die niet erg ver weg blijft is dus een politie wagen gas dicht en rustig naar afslag tankstation rechts af ,leek wel of ik examen deed keurig gereden daar en wil gaan tanken .Staat er ineens een behoorlijk lange agent die mijn rijbeijs wel even wil vast houden met de mededeling dat ik wel erg hard reed (dat wist ik ook wel )heb hem uitgelegd dat het een leenmotor is en dat ik hem eigenlijk te snel :+ vind maar je wil toch wel eens even iets uitproberen op een andere motor ,preekje en niet meer doen en denk om je veiligheid rijbewijs weer terug :} ppfffffff .Hij heeft mijn snelheid dus niet kunnen meten :9 en had hooguit een bekeuring voor gevaarlijk rijgedrag kunnen geven .Bij motoport maar niets verteld , hoefde daar niet eens voor de leenfiets te betalen ,Dank U :} .

zo moest ik ff kwijt
 
ik zie er ook niet uit als een jonge hond ,ben ik ook niet ,met mijn grijzende baard (paar dagen niet geschoren )zag hij me waarschijnlijk voor een chopperrijder aan .
 
hahaha, jij weer geluk gehad dus
moet er niet aan denken die preek en dan dat gele bonnetje.....
 
Wat zei je...biertjahhh!!! op de goede afloop })

Maar mazzel hoor hé.
 
't zal wel die motoragent ( incognito in de auto )geweest zijn die ik laatst gegroet heb in de stad
 
Haha Bierelier.. Wat ging er door je heen toen jij die agent zag staan :? :)

Gelukkig geen meting.. En volgende keer ook op je leenfiets wel eerst de spiegels even afstellen :)
 
had de spiegels redelijk goed staan ,gelukkig , anders had ik zo rond de 100 blijven rijden .Nu heel onschuldig naar 80 afgezakt .
Ik vermoed dat hij vanaf het eerste verkeerslicht in de eerste baan is blijven zitten zodat hij niet te zien was na het tweede licht is hij er voorbij gegaan maar de Fazer is iets sneller dan een Mondeo dacht ik .De agent maakte nog een opmerking dat ik in de Muziekwijk ook hard reed wild guess van hem want daar ben ik niet boven de 45 uit geweest ,leek veel harder volgens hem .

Morgen toch maar een staatslot halen misschien nog een keer geluk .
 
het is echt bij het zielige af he hoe ze staan te contoleren in almere weet er alles van kom zelf ook uit almere

hogering is een leuke plek voor de politie vooral bij het spoorviaduct

je hebt mazzel gehad merk ik...
 
He ouwe man, jij moet es een beetje rustig aan rije met die motor :P :P

Trouwens, de MotorE die ik je beloofd had komt er binnenkort aan, echt waar, heus, ik lieg niet. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan