lengte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slephoes

Rookie
23 sep 2004
8
0
Albergen
aan alle motorliefhebbers,

Ík ben op dit moment op zoek naar een motor. Aangezien ik nog geen 21 moet ik een motor met 25kw vermogen hebben, daarom ben ik op zoek naar een motor met max. 600 cc.
Maar dit is eigenlijk niet de vraag die ik wil stellen. Ik heb namelijk een klein probleempje. Ik ben namelijk 200cm lang en nu is mijn vraag welk merk ik het beste kan kopen. Ik wil wel een racer hebben dus....

Ik heb "gehoord" dat ik het beste een honda cbr600 kan halen omdat dit een gangbare motor is die eigenlijk voor een heel breed publiek gebouwd is. Verder heb ik vorig jaar op de motor rai op de suzuki GSX R 1000 gezeten. Hier kon ik ook goed opzitten omdat het stuur dieper weg ligt. Is dit hetzelfde geval bij de suzuki GSX R 600??? Ook bij eerder bouwjaren???

Of weten jullie nog andere motoren waar lange mensen ook goed op kunnen zitten!!!
 
Maareuh, over het algemeen is het juist een probleem als het stuur dieper weg ligt wanneer je lang bent...

Stuur dieper weg = krommer met je rug om bij de clipons te kunnen, oftewel je moet je flink opvouwen.

Kijk je naar een toerfiets als de XJR o.i.d. zit het stuur veel hoger, is een relaxtere zithouding en beter voor je rug. Of een all-road als de F650GS, kun je als lang persoon ook goed op terecht.

Eneuh, klik ook 's hier http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=lengte&condition=and&on=topictitle&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (hier).

Zou topic trouwens ook ff verplaatsen naar 'algemene motorpraat', dit heeft weinig met 25kW te maken.


Maareuh, moet je niet aan het werk als ambtenaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan