78 km te hard (motor in beslag+ rijbewijs kwijt)

black gsxr

Die hard MF'er
15 mei 2006
284
0
na 6 jaar motor rijden is het nu gebeurt.
78 km te hard dus motor in beslag genomen en rijbewijs ingenomen.
vraag: wie weet wat er nu gebeurt hoelang ben ik mijn motor kwijt en hoelang ben ik mijn rijbewijs kwijt en hoe hoog wordt ongeveer de bekeuring

groet marcel
 
't Is heel simpel.

full
 
Er even van uitgaande dat het binnen de bebouwde kom was (anders was je je motor niet kwijt geweest: € 850,00 en 4 maanden rijontzegging
 
4 maanden rijontzegging en 650 euro. Dat is dan wanneer het echt nog 8 euro per km te hard is, zoals bij mij het geval was. Tabel is voor de rest duidelijk. Jammer dat er geen vw staat i.p.v. ovw.
Prijzen zijn per 1 januari drastisch omhoog gegaan.
Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker om je rbw kwijt te raken ...
 
Yep, nu nog alle échte veroorzakers van verkeersongevallen hun rijbewijs afnemen (oei, dat kan niet een voetganger en een fietser heeft géén rijbewijs...)

Jaja, de motorrijder is nooit in fout......................................

zelfs als hij 78 te hard rijdt

Al eens goed gekeken wat er met dit weer allemaal op de weg zit??

...............en neen, het is niet Jan met de teenslippers hoor

hoe harder ze kunnen rijden en hoe meer toeren ze kunnen maken, hoe meer indruk ZE DENKEN te kunnen maken
 
Waarom doe je toch altijd zo :?

Ik weet wel dat TS 't over zichzelf afroept maar toch.
Zou je irl hem midden in zijn gezicht durven uitlachen?

Ja hoor !!

Ik weet niet wat het is maar er zijn kennelijk motorrijders (als je ze tenminste zo kan noemen) waarvan hun verstand -zodra ze een helm opzetten- een meter zakt.

Ik snap dit niet ???
Ik rij ongeveer 26 jaar dagelijks motor, maar heb nooit deze neigingen gehad.

:N
 
Laatst bewerkt:
hmm geen bier... ow wacht, ik heb nog een lekkere breezer koud liggen :9 :P
alcohol: tsjek
chips: tsjek.
Laat het feest beginnen :+
 
Jaja, de motorrijder is nooit in fout......................................

zelfs als hij 78 te hard rijdt

Al eens goed gekeken wat er met dit weer allemaal op de weg zit??

...............en neen, het is niet Jan met de teenslippers hoor

hoe harder ze kunnen rijden en hoe meer toeren ze kunnen maken, hoe meer indruk ZE DENKEN te kunnen maken
Hoeveel keer is de motorijder ECHT de OORZAAK van het ongeval?
Als je door je snelheid uit de bocht vliegt DAN ben je OORZAAK van het ongeval, als de tegenrijdende automobilist vlak voor je wielen afslaat naar links dan is de ander zijn MANOEUVRE de oorzaak!!!

Trouwens, het is wéér bewezen. Hij heeft 78 km te hard gereden en TOCH géén ongeval? Ondanks dat de regering roept en beweert dat te hoge snelheid ONMIDDELLIJK en ONVERMIJDELIJK een ongeval teweeg brengt. Bullshit!!

En inderdaad er zijn nog andere weggebruikers op de weg. Hoeveel voetgangers zijn er al van de weg gehaald omdat ze door het rode licht lopen, of omdat ze juist voor een aanstormende bus de baan oplopen????
 
Ja hoor !!

Ik weet niet wat het is maar er zijn kennelijk motorrijders (als je ze tenminste zo kan noemen) waarvan hun verstand -zodra ze een helm opzetten- een meter zakt.

Ik snap dit niet ???
Ik rij ongeveer 26 jaar dagelijks motor, maar heb nooit deze neigingen gehad.

:N
Dat siert jou.

En hoeveel keer heb je een ongeval kunnen vermijden door je lage snelheid?
 
Je verdiende loon, moet je ook niet janken

*O* weer een wegpiraat minder *O*
Ligt er aan hoe of wat.
Stel dat het midden in de nacht was op de snelweg.. geen hond te zien.. alleen die ene flitspaal.. vind je het dan ook een wegpiraat? Zelf nooit lekker hard gereden?
Als het overdag op een drukkere 80 km weg is, heb je gelijk.
En over binnen de bebouwde kom met een dergelijke overtreding... daar wil ik het niet eens over hebben, maar neig ik naar 'had maar even een boom uitgezocht'.
En voor degenen die dat nogal overdreven vinden, wacht maar tot je zelf een bekende hebt verloren aan een dergelijk 'akkefietje'.

En ja, ik rij zelf ook regelmatig te hard, maar dan wel als het kan en geen 78 km te hard, ook al kan mijn motor dat best aan.
 
als de tegenrijdende automobilist vlak voor je wielen afslaat naar links dan is de ander zijn MANOEUVRE de oorzaak!!!

Wel eens in een auto gezeten die wordt ingehaald met 78 km verschil??? Dan kijk je, je ziet niets en gaat naar links en dan zit daar dus ineens die motorrijder...
Af en toe schaam ik me ervoor dat ik motorrijder ben, als ik in de file sta en ze komen met een teringgang ertussen door..en dan heb je het dus nog niet eens over 78 km verschil..
 
Terug
Bovenaan Onderaan