Zutfun

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
37
Aangezien het morgen 8 juli mooi weer wordt is het misschien weer tijd om onze speelplaats aan te doen. Zijn er nog meer die mee willen doen? ff kijken en dan spreken we wel een tijd af. Uurtje of 20.00 Kunnen we misschien ook nog een rondje rijden. Jij moet ook komen frank , want ik wil je miele ff zien en horen. Ik ben denk ik niet de enige.
 
Heee Pikkie, sorry Prikkie

Kzal er morgen zijn. Verwacht niet te veel geluid uit de standaard pijp. Verder ziet 'ie er een beetje uit als de jouwe, dus niet veel nieuws onder de zon.

BTW mogen er ook 4-cilinders komen? Ik moet dit onder dwang vragen. (Help) :+

Frank
 
Ik ook Frank ze nieuwe speeltje kijken.

Tot vanavond...
 
Heee Pikkie, sorry Prikkie

Kzal er morgen zijn. Verwacht niet te veel geluid uit de standaard pijp. Verder ziet 'ie er een beetje uit als de jouwe, dus niet veel nieuws onder de zon.

BTW mogen er ook 4-cilinders komen? Ik moet dit onder dwang vragen. (Help) :+

Frank
Tuurlijk , hoe meer zielen , hoe meer vreugd. Neem je katje ook maar mee ;) .
 
Mischien dak er ook nog ff ben. Om te kijken dan.
 
Zo, zo... ik mag ook mee. Scheelt weer. En hoezo onder druk? Echt niet, wel.

LCB, je komt toch wel op de motor hè? En ik wil niet alleen gezien worden op het viaduct maar ook wel graag een stukkie rijden.

Politie? Die kunnen echt nix maken hoor, behalve als Prikkie langskomt, want tegen zijn uitlaten zijn zelfs mijn zachte gegoten oordoppen niet bestand.


CAT
 
Zo, zo... ik mag ook mee. Scheelt weer. En hoezo onder druk? Echt niet, wel.

LCB, je komt toch wel op de motor hè? En ik wil niet alleen gezien worden op het viaduct maar ook wel graag een stukkie rijden.

Politie? Die kunnen echt nix maken hoor, behalve als Prikkie langskomt, want tegen zijn uitlaten zijn zelfs mijn zachte gegoten oordoppen niet bestand.


CAT

Ik kom met de fiets ja...

En Prikkie draait gewoon op de rotonde ze sleuteltje al om ;)
 
Nah, zo erg is het toch ook niet met die piepkes van Gerard? Heb ze laatst gehoord, viel best mee (met een helm op :P ).
 
Nah, zo erg is het toch ook niet met die piepkes van Gerard? Heb ze laatst gehoord, viel best mee (met een helm op :P ).

...en dubbele oordopjes in!

Hoe pakt Gerard dan eigenlijk z'n oorbescherming aan?


CAT

Zoooo... nu eindelijk naar huis, anders ben ik niet op tijd vanavond. Ja, ik ben heeeeel druk op mijn werk, vooral met mezelf. Effe snel happe. Zal wel weer Kip Tandoori worden.
 
Het was weer een gezellig samenzijn :P

Op het viaduct eigelijk alleen maar forummers, maar verder ... wat een motoren zeg.
Geloof toch wel een geliefde plek om te rijden daar ghehe.

We zijn nog een stuk wezen rijden, maar de heren zijn beter in sterke verhalen ;)
Was wel een vlieg-vang-rit...waar komme ze toch vandaan allemaal :(

Sjoske kwam ook nog ff kijken...leuk hem ook eens gezien te hebben. En mooie fiets heb je })

Al met al weer een geslaagde avond, waarbij we om 22.45 zoiets hadden van "oeps, we gaan maar eens"

Enne, die ehhhhhh...niet gezien :+

Ps: Erik gaat er op warme dagen/avonden staan met een karretje frisdrank en snaaiwerk })
Toch :? ;)
 
Het was weer een gezellig samenzijn :P

Op het viaduct eigelijk alleen maar forummers, maar verder ... wat een motoren zeg.
Geloof toch wel een geliefde plek om te rijden daar ghehe.

We zijn nog een stuk wezen rijden, maar de heren zijn beter in sterke verhalen ;)
Was wel een vlieg-vang-rit...waar komme ze toch vandaan allemaal :(

Sjoske kwam ook nog ff kijken...leuk hem ook eens gezien te hebben. En mooie fiets heb je })

Al met al weer een geslaagde avond, waarbij we om 22.45 zoiets hadden van "oeps, we gaan maar eens"

Enne, die ehhhhhh...niet gezien :+

Ps: Erik gaat er op warme dagen/avonden staan met een karretje frisdrank en snaaiwerk })
Toch :? ;)

Het was idd gezellig.

Als je (nog) niet zo sterk bent in rijden, moet je dat maar compenseren met verhalen ;)

Enneee, wat die motor betreft.........mooie mensen hebbe mooie dingen }) :)
 
Ben nog (bijna) langs geweest in het koekblik (moest de brug over richting Brummen). Nog even zitten denken om mijn helm op te doen en dan langs te rijden en een burnout te maken, maar dan heb je meteen weer zo'n naam hier... :P :P
 
Was een leuk ritje idd. Beetje hoog Mille gehalte maarja ;) .... Mooi fietsje PP! Zelfs een rondetijdenmeter op zo'n ding, ideaal op circuit Zutfun...
 
Jammer dat Sjoske vlak voordat we vertrokken wegging. En opeens was Dafoolio tijdens het rijden 'weg'... waarom was je d'r ineens weg van?

Leuk om te rijden, maar eigenlijk had ik ook wel ergens tussendoor of na het rijden wel ergens gezellig willen zitten. Vesting Bronsbergen ligt op nog geen kilometer afstand. Misschien een goed idee?


CAT
 
Jammer dat Sjoske vlak voordat we vertrokken wegging. En opeens was Dafoolio tijdens het rijden 'weg'... waarom was je d'r ineens weg van?

Leuk om te rijden, maar eigenlijk had ik ook wel ergens tussendoor of na het rijden wel ergens gezellig willen zitten. Vesting Bronsbergen ligt op nog geen kilometer afstand. Misschien een goed idee?


CAT

Zeker weer uit de bocht gevlogen die Roger. Hij is de laatste tijd al verdacht weinig aanwezig hier, leeft ie nog wel dan??
 
Zeker weer uit de bocht gevlogen die Roger. Hij is de laatste tijd al verdacht weinig aanwezig hier, leeft ie nog wel dan??

Meneer is afgestudeerd en zit bij ze pa en ma...
Telefooninetten kost duur.

Hij leeft dus nog en ze fiets is ook 1 heel geheel ;)
 
Zeker weer uit de bocht gevlogen die Roger. Hij is de laatste tijd al verdacht weinig aanwezig hier, leeft ie nog wel dan??


Allereerst jammer dat je niet ff bent komen buurten, wel ff toeteren in het vervolg als je langskomt hè?! (Toet'n dutte wel.)

Hij leeft nog steeds, hij is zelfs student-AF. Hij heeft nu alle tijd van de wereld, nog gefelici Rogier!! :}


CAT
 
Allereerst jammer dat je niet ff bent komen buurten, wel ff toeteren in het vervolg als je langskomt hè?! (Toet'n dutte wel.)

Hij leeft nog steeds, hij is zelfs student-AF. Hij heeft nu alle tijd van de wereld, nog gefelici Rogier!! :}


CAT

Ja sorry hoor, zal volgende keer weer netjes stoppen met mijn huilende- 4cilinder-met-Marshall-uitlaat-met-eenvoudig-verwijderbare-demper-zodat-de-stukken-glaswol-om-je-oren-vliegen-als-je-gas-geeft-die-van-mij-klinkt-toch-harder-dan-die-van-prikkie-uitlaat erop :P :P

En anders toeter ik wel even. Pas dus op voor overjarige witte Micra's met lange mensen achter het stuur.

En Roger: goed gedaan jochie!!

BTW vanavond nog naar Hengelo? Als het goed is kom ik om 1/2 8 / 8 uur over HET viaduct, mogen jullie proberen me bij te houden 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan