Gisteren m'n R6 opgehaald bij de dealer. Hij heeft m'n Brembo radiale rempomp gemonteerd samen met staalomvlochten remleidingen.
En ik moet zeggen Dat remt! Hard remmen kost niet alleen heel weinig kracht maar gaat vooral heel erg makkelijk! Gisteren getest en gisteravond tot vanmiddag de rem onder druk gezet en het resultaat mag er wezen
In navolging op Voordeel aparte remleidingen t.o.v. splitsing : Er gaat nu één remleiding van de rempomp naar de rechterremklauw en vanaf de rechterremklauw gaat een remleiding naar de linkerremklauw. Dit leek mijn dealer uiteindelijk de beste oplossing omdat de drukschakelaar dan toch op de rempomp kan komen en het zijn niet meer verbindingen dan een 2-2 constructie waarbij je 2 aparte leidingen vanaf de rempomp hebt.
En hiermee ziet m'n accesoirelijstje er zo uit:
Laser Hotcam demper
K&N filter
Highway Hawk knipperlichten voor
LED knipperlichten achter
Andere kentekenplaatbevestiging
Monozitje
Radiale rempomp
Stalen remleidingen
Nu nog ff wat foto's
En ik moet zeggen Dat remt! Hard remmen kost niet alleen heel weinig kracht maar gaat vooral heel erg makkelijk! Gisteren getest en gisteravond tot vanmiddag de rem onder druk gezet en het resultaat mag er wezen
In navolging op Voordeel aparte remleidingen t.o.v. splitsing : Er gaat nu één remleiding van de rempomp naar de rechterremklauw en vanaf de rechterremklauw gaat een remleiding naar de linkerremklauw. Dit leek mijn dealer uiteindelijk de beste oplossing omdat de drukschakelaar dan toch op de rempomp kan komen en het zijn niet meer verbindingen dan een 2-2 constructie waarbij je 2 aparte leidingen vanaf de rempomp hebt.
En hiermee ziet m'n accesoirelijstje er zo uit:
Laser Hotcam demper
K&N filter
Highway Hawk knipperlichten voor
LED knipperlichten achter
Andere kentekenplaatbevestiging
Monozitje
Radiale rempomp
Stalen remleidingen
Nu nog ff wat foto's
Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/132262/0ff16eeeaaadb8bbf46b256ae8f434bb (01.jpg)