8 jaar cel dus, voor het doodrijden van motorrijders op de A10

Die mafklapper heeft er ook nog 4 jaar rijontzegging bij...die gaan vast in als ze hem loslaten uit de bak..
 
Lijkt me wel want aan een rijontzegging in de bak heb je helemaal niks.
Stoer van die dochter om tegen haar pa te getuigen, wat moet je een enorme lul zijn als je kind dat doet. Ze had ook haar mond kunnen houden.
 
Zoals vele verkeersdeelnemers reageren ze hun frustratie en agressieve mentaliteit, in het verkeer af, op medeweggebruikers.

Sommige gaan daar in hun blinde woede en agressie heel erg ver in, tot aan het veroorzaken van dodelijke ongelukken.

Deze man krijgt hopelijk ook psychische hulp en anti agressie gedragstherapie tijdens zijn detentie, want grote kans dat als hij zijn rijbewijs weer terugkrijgt, de kans anders groot blijft, hij zij agressieve karakter weer in het verkeer af reageert, plus de onverwerkte frustratie van de straf.
 
Daarom dwing ik niks af, als iemand er persee tussenmoet mogen ze voor. Ik speel geen wellis nietus spelletjes op de weg. Ik zeg nu niet dat de motorrijders het aan zichzelf te danken hebben. Maar in het verkeer ga ik niet mijn leven in gevaar brengen om mijn gelijk te krijgen. Alleen maar verliezers is het resultaat als het fout gaat.
 
Meneer moest uitwijken en remmen omdat de motorfiets hem afsneed. Als hij alleen had geremd was er dus kans dat de opzittenden het ook niet hadden overleefd maar dan had de schuld ergens anders gelegen. :?

Neemt niet weg dat vervolgens nog even bewust de motor van de weg rijden nogal ernstig is. Ik vind 8 jaar ook nogal magertjes.
 
Psychische hulp en therapie in Nederland...... :+ weg gegooid geld!
Zat gister naar een psychiater uit de Dolder op tv te kijken, de hele wereld moet naar zichzelf kijken. Behalve zij :+ zij deden niks fout, maar werden wel aangevallen en konden niks goed doen..... Joh echt?....:')
 
Mensen verzinnen van alles om maar onder hun verantwoordelijkheden uit te komen @Jean2cilinder .
Die motorrijder zal best ingehaald hebben, die slinger die daarna kwam waardoor de man zich afgesneden voelde zal er ook wel geweest zijn maar niet zo dat ze de auto geraakt zouden hebben. Echter is het hart van deze doorgaans zo rustige en vredelievende bestuurder niet opgewassen tegen dit verkeersbeeld en is hij onevenredig hard geschrokken met dito reactie. Zijn kale kop zal zich vol met woede gevuld hebben die zich door de jaren heeft opgebouwd door onderdrukking van zijn vrouw, die kale kop komt door haar duim. Dat is door de afwezigheid van mannelijkheid omgeslagen in een reactie die twee mensen met de dood hebben moeten bekopen.

Nu voelt deze meneer zich onjuist bejegend en gaat hij in beroep tegen de uitspraak. Ik hoop dat de volgende rechter er nog een schepje bovenop doet om zijn arrogantie te belonen. Een jaar of twaalf erbij, zou mooi zijn.
 
Mensen verzinnen van alles om maar onder hun verantwoordelijkheden uit te komen @Jean2cilinder .
Die motorrijder zal best ingehaald hebben, die slinger die daarna kwam waardoor de man zich afgesneden voelde zal er ook wel geweest zijn maar niet zo dat ze de auto geraakt zouden hebben. Echter is het hart van deze doorgaans zo rustige en vredelievende bestuurder niet opgewassen tegen dit verkeersbeeld en is hij onevenredig hard geschrokken met dito reactie. Zijn kale kop zal zich vol met woede gevuld hebben die zich door de jaren heeft opgebouwd door onderdrukking van zijn vrouw, die kale kop komt door haar duim. Dat is door de afwezigheid van mannelijkheid omgeslagen in een reactie die twee mensen met de dood hebben moeten bekopen.

Nu voelt deze meneer zich onjuist bejegend en gaat hij in beroep tegen de uitspraak. Ik hoop dat de volgende rechter er nog een schepje bovenop doet om zijn arrogantie te belonen. Een jaar of twaalf erbij, zou mooi zijn.
Misschien kan dochterlief dan weer even als getuige dienen :)
 
Ach motorrijder, automobilist of ext..... ten eerste houd je aan de regels. En doe en reageer niet zo opgefokt, iedereen kan een fout of fouten maken, maar dat hoeft niet altijd afgestraft of ff duidelijk gemaakt te worden. :N

Maar als de politie en overheid dit soort dingen daadwerkelijk op wil lossen en de mentaliteit wil veranderen (want dit laatste is dus het probleem), dan zou je mensen keihard aan moeten pakken die regelmatig bekeuringen krijgen. Iemand die een x te hard rijd of een wheely maakt waar niemand last van heeft gewoon een x weg laten komen met een waarschuwing en een gesprekje, dat is al vervelend genoeg. Maar wil men hun fouten niet inzien? Prima EMG
En het is ook altijd bijzonder dat als je staande wordt gehouden, de politie niet je verleden in kan zien..... year right :') Ze kunnen wel direct zien of je nog boetes, of belasting moet betalen.
Het gaat dus alleen maar om de roverheid te financieren, en misschien op plan 2 om de verkeersveiligheid te verbeteren.

Dus zul je zelf verstandig moeten zijn en je gewoon rustig en oplettend voort moeten bewegen door het verkeer, want van de politie en overheid hoef je geen verandering te verwachten. Die zijn er alleen om zichzelf te financieren.
 
Ach sommige zou je ook de vangrail in huffen ..
Dat is waarschijnlijk de enige keer in het jaar dat hij motor rijdt. De rest van het jaar zit hij in een auto.
 
De wrange grap is, volgens de eerste berichten deed het dode tweetal precies hetzelfde..
Schoppende bewegingen maken naar het koekblik.
Ja, dan zou ik er ook met me bus der ofereen rijen jongheuhh!! Fiese poupur op zen motèr.

Hardstikke fucking sarcastische ondertoon diens door de lezer zelf ontdekt te worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan