80 km wel nuttig en noodzakelijk

80 km nuttig en nodig?

  • ja

    Stemmen: 7 10,9%
  • nee

    Stemmen: 57 89,1%

  • Totaal aantal stemmers
    64
niet grappig!
Ja daarom schrijf ik er ook onder dat ik er niemand mee wil kwetsen of op ideeen wil brengen!
Bedoelde er mee te zeggen dat je hier een mening verkondigt die niet echt populair zal zijn op dit forum, wat volgens mij toch voornamelijk wordt gebruikt door de wat sportievere doorrijders en waar topics waarin geklaagd wordt over de snelheidscontroles regelmatig voorkomen.
En dat ik het goed vindt dat je die mening hier dus toch kunt verkondigen en dat dat zo hoort te zijn in Nederland. Of ik het nu met je eens ben of niet! (Dat ben ik dus niet.) Goed dat je dat doet en je er niets van aantrekt of je daar nu wel of niet populairder van wordt op dit forum.
Maar dat had je er dus niet uit begrepen.

Maare dat is ammel wel zwaar of topic eigenlijk.
 
Ja daarom schrijf ik er ook onder dat ik er niemand mee wil kwetsen of op ideeen wil brengen!
Bedoelde er mee te zeggen dat je hier een mening verkondigt die niet echt populair zal zijn op dit forum
kom hier niet om populair te worden...gaat toch niet lukken.

...wat volgens mij toch voornamelijk wordt gebruikt door de wat sportievere doorrijders en waar topics waarin geklaagd wordt over de snelheidscontroles regelmatig voorkomen.

echt waar joh :? had ik nog niets van gemerkt.

En dat ik het goed vindt dat je die mening hier dus toch kunt verkondigen en dat dat zo hoort te zijn in Nederland. Of ik het nu met je eens ben of niet! (Dat ben ik dus niet.) Goed dat je dat doet en je er niets van aantrekt of je daar nu wel of niet populairder van wordt op dit forum.
O-) :Z
 
Laatst bewerkt:
kom hier niet om populair te worden...gaat toch niet lukken.O-) :Z
Nee dat zal je niet lukken nee...
Heb je daar wel vaker problemen mee?
Ik stop nu maar met posten in dit topic, want tegen die gevatte antwoorden van jou kan ik toch niet op :Z
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan