Wachttijd spuiten

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
is het normaal dat je bijna 2 maanden moet wachten op een tank, 2 zijkappen, undertail en voorspatbord?

ik wacht nou al 5 weken, en ging vanochtend maar eens naar de dealer (robs accessoires) om te vragen hoe het zat met mn spuitwerk. ze hebben het gepresteerd om na 5 weken alles te schuren :X sorry hoor maar laten ze een gehandicapte hamster de zaak schuren?

dus ik vraag waarom het zo lang duurt, krijg ik te horen dat ALLE spuiters langzaam zijn en het altijd zo lang duurt? :X

volgends mij is het gewoon dikke bullshit, of hebben ze een kap gesloopt die opnieuw besteld moest worden ofzo. B|
 
Waarom ga je nog naar die prutser? :z

dat vraag ik me ook af. ik ben ook een beetje genezen van em.
wat ook leuk was:

een speciaal bandit remreservoir kapje 32,-
origineel koplamp frame (links) 44,-

een genaaid gevoel: priceless,-
 
Bij Lambiek en mij heb je het spul in 1 a 2 weekjes terug. En dat is inclusief kunststof reparaties, strakzetten, grondlak, spuiten en bestickeren.
 
En wat kost dat nou, zo'n kapje spuiten?

Ik wil het eventueel zelf of laten doen.. zelf is aanklooien met het gevaar dat je niet lang genoeg wacht op de droogtijd.. (eerder gebeurd :P ) en laten doen is meestal toch wel duurder, maar wel zo beter.. dus.. quanta costa?
 
Het schuren, spuiten, eventueel aflakken in de blanke lak was bij mij in drie dagen gebeurd. Alle kuipdelen en een tank. De stickers waren er ook opgeplakt en onder de blanke lak gezet. Moet dus veel sneller kunnen!
 
ja en die klootzak zeggen dat elke spuiter in nederland langzaam is?
om het goed te praten dat het bijna 2 maanden duurt.

als ik die kappen het zal ie mij niet meer zien in dat krot van em :r
 
ja en die klootzak zeggen dat elke spuiter in nederland langzaam is?
om het goed te praten dat het bijna 2 maanden duurt.

als ik die kappen het zal ie mij niet meer zien in dat krot van em :r
ik ben zelf spuiter maar zo traag ben ik niet :P
2 maanden is wel veel ja,technisch gezien kan het in een paar dagen.
Snap best dat het wat langer duurt als iemand meer werk/druk heeft,maar 2 maanden is we lang.
ik ga meestal uit van 1a2 weken op werk.
Tenzij de klant zegt dat ie geen haast heeft :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan