Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Leuk initiatief ! Ik kom zeker even kijken, helaas is de Spencer replica nog niet af..
Maar het doet mij goed om te zien , Ron, dat zelfs jij een foto van een Boldor plaatst..
Ha, op de achtergrond zijn nog net de motoren van mij en mijn maten te zien. Gezellige boel daar op de meeting en te gekke fietsen gezien. Het prachtige weer van afgelopen zaterdag hielp natuurlijk ook mee.
Daarnaast heb ik voor mijn oude racer denk ik een prima adres gevonden voor het onderhoud: http://www.rastec.nl/
jammer dat ik moest werken, want toen ik om 5 uur aankwam was iedereen al weg en stonden alleen de motoren van de eigenaar van de grond daar nog was wel mooi om die nog even te zien
Magneet ontsteking niet nodig. Heb zelf jaran met Dyna S en 4 dubbele Dyna bobines van 1.5 Ohm gereden. (die zijn daar speciaal voor) Heb nog 3 goede bobines, eentje is kapot helaas.
Cilinderkop is geflowed door Brian Johnson in Engeland. Is klaargemaakt voor grote Manley kleppen (zitten er niet bij overigens)
Motor loopt er echt aanzienlijk mooier mee en je kunt de compressie verhouding hoger maken dan 10.5 : 1 !
Als je geinteresseerd bent, doe me een serieus bod (rastecracing@hotmail.com)
Tis een Yoshimura suzuki ontsteking aangepast voor kawasaki aangepast in de zin dat de grondplaat en zijdeksel van en voor een kawa blok zijn.
Yoshimura maakte de ontstekingen niet, dat deed kokusan denki.
die doe zo'n beetje alle standaard ontstekingen voor de japanse motoren honda suzuki kawasaki.