80's Superbike meet

gaaf en lekker dichtbij, zou graag even een kijkje willen nemen maar moet eerst werken. tot hoelaat duurt het?
 
Hangt vooral van het weer af, denk ik. Als het eindelijk zomer wordt die dag, dan heb je nog tijd genoeg om even te komen.
 
Leuk initiatief ! Ik kom zeker even kijken, helaas is de Spencer replica nog niet af..
Maar het doet mij goed om te zien , Ron, dat zelfs jij een foto van een Boldor plaatst.. ;)

full
 
Ha, op de achtergrond zijn nog net de motoren van mij en mijn maten te zien. Gezellige boel daar op de meeting en te gekke fietsen gezien. Het prachtige weer van afgelopen zaterdag hielp natuurlijk ook mee.

Daarnaast heb ik voor mijn oude racer denk ik een prima adres gevonden voor het onderhoud: http://www.rastec.nl/
 
Laatst bewerkt:
jammer dat ik moest werken, want toen ik om 5 uur aankwam was iedereen al weg en stonden alleen de motoren van de eigenaar van de grond daar nog :+ was wel mooi om die nog even te zien :)
 
Ik vind de wes cooley rep wel heel erg leuk!!!!
erg goed gedaan weet ik nog wel een mooie yoshimura ontsteking voor!!!
 
Magneet ontsteking niet nodig. Heb zelf jaran met Dyna S en 4 dubbele Dyna bobines van 1.5 Ohm gereden. (die zijn daar speciaal voor) Heb nog 3 goede bobines, eentje is kapot helaas.
Cilinderkop is geflowed door Brian Johnson in Engeland. Is klaargemaakt voor grote Manley kleppen (zitten er niet bij overigens)
Motor loopt er echt aanzienlijk mooier mee en je kunt de compressie verhouding hoger maken dan 10.5 : 1 !
Als je geinteresseerd bent, doe me een serieus bod (rastecracing@hotmail.com)
 
Zie de foto graag tegemoet.

En de kop is ook lief. Blok had een vermogensgrafiek van stationair tot 10.000 tpm zo plat als een pannekoek. Geen dipje, niks. Super.
 
In de tijd dat Yoshimura nog iets met Kawasaki's deed was er zeker geen dubbele ontsteking....

Is dit een samengestelde set van jezelf?
Heb je de speciale linker deksel met Yoshimura logo er ook nog bij?
full
 
Tis een Yoshimura suzuki ontsteking aangepast voor kawasaki aangepast in de zin dat de grondplaat en zijdeksel van en voor een kawa blok zijn.
Yoshimura maakte de ontstekingen niet, dat deed kokusan denki.
die doe zo'n beetje alle standaard ontstekingen voor de japanse motoren honda suzuki kawasaki.
 
Laatst bewerkt:
Okee...
Is de conus van de Kawasaki kruk hetzelfde als van een GS1000?
Heb je ook een vervroegingsgrafiek en een prijs voor me?
 
Terug
Bovenaan Onderaan