80's Superbike meet

Croz

Die hard MF'er
30 aug 2011
412
0
Amsterdam
B, NoordwijkerhoutHet ligt in de bedoeling om op Zaterdag 24 September in Noordwijkerhout op een mooi terrein een 80's Superbike meeting te organiseren.
Dus alle bezitters en liefhebbers van deze motoren zijn bij deze van harte uitgenodigd om te komen en je passie met gelijkgestemden te delen.

Vanwege de 'geweldige' zomer van dit jaar, hebben we besloten om deelnemers en bezoekers te adviseren om zich via onderstaand E-mail adres aan te melden, zodat we iedereen tijdig op de hoogte kunnen brengen van eventuele afgelasting van het evenement.
Tevens kunnen we dan deze aanmeldingen gebruiken voor de te verzorgen hapjes en drankjes, zodat we niet alles zelf hoeven te verteren...

Dus noteer in de agenda :

ZATERDAG 24 SEPTEMBER 2011

Oosterduinen 6
2211 Zb , Noordwijkerhout

E-mail : rastecracing@hotmail.com


full
 
Leuk, 3 reacties, en alle drie komen ze niet. Als je nagaat dat MF zo een 100.000 geregistreerde gebruikers heeft gaat dit een druk topic worden.
 
_O- Nee hoor, inmiddels 4 reakties............kom zeker ff kijken als het doorgaat. Sta achter het initiatief, mijn 'superbikes' zijn echter 5-10 jaar te oud.
 
aaaaaaaaahhhh das K.T he, ben gek op bitterballen _O- maar helaas dan zit ik met mn witte reet op het strand in spanje!!!

8-)

volgend jaar zeker, dan cbxie klaar!!!!!!!!!!!!!!
 
De aanmeldingen op rastecracing@hotmail.com komen al lekker op gang, dus het lijkt een leuk evenement te worden. Wij hebben er al veel zin in. Nou maar hopen dat het weer meewerkt.
 
Cool plan :)

Eigelijk is me brommert uit '77 maar het blok is iig wel uit '82.

Afhankelijk van vorderingen met mijn werk ben ik dus aanwezig 8-)

Laters...
 
Iedere Classic Superbike liefhebber is welkom. Met motor, zonder motor, maakt niet uit.
Net zo min als je leeftijd (of die van je Motor), je geslacht of seksuele geaardheid.
 
Een maat van me en ik willen ook graag even langskomen :Y

Qua inbreng motoren hebben we niet iets bijzonders: een 1989 CBR1000F en een GSXR750 oliekoeler. Maar deze zitten wel net in het jaren '80 rijtje ;)
 
Aanhangertjes?
Alleen als er wat leuks op staat, maar dat komt met jou wel goed geloof ik.
 
Enneh, iedereen die deze motoren een warm hart toe draagt is van harte welkom.
Dus ook de jongere motoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan