Ik heb mijn nieuw vriend eindelijk in de garage..

Djm001

MF'er
18 mrt 2004
169
0
Wijlre
Sinds vandaag ben ik de eigenaar van deze Honda CBR 600F uit 95. Hij loopt als een zonnetje...ondanks dat het vandaag vies weer was.

Mochten jullie een mening over de motor hebben dan hoor of lees ik dat wel.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/141668/2cb85430b1b0e67a09111862ef833ba4 (78085.jpg)​
 
full


Veel plezier ermee :)

Zeker dat ie uit 95 is?? _lijkt_ op een 96/97er :?
 
Mochten jullie een mening over de motor hebben dan hoor of lees ik dat wel.

Beetje te veel kleuren. Stuur zit te laag en voetsteune te hoog. Te laag windscherm. Te weing bagagemogelijkheden. Geen ABS, jammer. Voor de rest wel OK.
 
mooie fiets hoor, je zal wel trots zijn, heel veel veilige km's

@doov :r |( :r

beetje jammer, wat rij je zelf zonder te liegen?........... :Z
 
Beetje te veel kleuren. Stuur zit te laag en voetsteune te hoog. Te laag windscherm. Te weing bagagemogelijkheden. Geen ABS, jammer. Voor de rest wel OK.

:(
Is een mooie fiets hoor, niks om je voor te schamen, is een goede keus geweest een Honda te kiezen *D Nu hopen dat de winter snel weer over is ;)
 
Beetje te veel kleuren. Stuur zit te laag en voetsteune te hoog. Te laag windscherm. Te weing bagagemogelijkheden. Geen ABS, jammer. Voor de rest wel OK.

zeker een kenner :Z :z :r

djm001: een zeer nette fiets, veel plezier ermee.. is altijd een goede keus he, een honda.. :}
 
Fijn dat al deze mensen toch positief zijn. Jullie weten een mooie fiets te minste te waarderen en wat die knakker van stuur te laag, te veel kleuren enz... voor fiets heeft....ik denk een opgevoerde scooter ofzo.
 
huh?, dat merk ken ik niet, issie snel???? :P

Doe 's een piccie dan???
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets :}

[me]Bronco is een beetje bevooroordeeld O-)
[/me]


Tips: Ander dempertje scoren, een Double Bubble ruit erop en evt. soloseatcover
 
zeker een kenner :Z :z :r

Och... zo te lezen is Doov meer een toerliefhebber. Geldt voor mij ook, dus als ik voor mezelf zocht had ik hetzelfde kunnen denken. Hij had het alleen iets subtieler kunnen brengen ;) .

Desalniettemin denk ik dat het voor iemand die graag sports rijdt een mooie aankoop is.
Dus wat mij betreft: geniet ervan en veel veilige KM! :]
 
full

met deze heb ik in 95 gereden ;andere uitlaat +naalden gaf 95 achterwiel pk op topsnelheid gaf hy 280 op de snelheidsmeter aan wat werkelyk 250 op de testbank was , alleen de grondspeling was wat krap voor de rest ne toffe motor en ik hoop dat jy er ook plezier aan gaat beleven :)
 
Laatst bewerkt:
Taartschep eraf, andere achterknippers dat zou al een hoop helpen. Dan alleen nog een suzuki ervan maken ipv een honda en je hebt een superfiets!

:+ mooie fiets hoor, veel rijplezier!
 
Zeker een mooie brommert :) . Taart schep eraf en hij is af.
En nu maar hopen op goed weer (want dan heb ik het ook ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan