Guiness World recordpoging Line up van Vmaxen

BerryMaX

Die hard MF'er
28 dec 2003
649
0
Rotterdam
UNIEK: JOUW VMAX BOVEN OP DE PIER VAN SCHEVENINGEN!
guinness_lineup.gif


De Yamaha-Vmax-Guinnessbook-of-recordsdag
op zondag 15 mei eerste pinksterdag 2005

Sinds 1985 produceert Yamaha de Vmax en in 2005 wordt het 20-jarig jubileum van deze cultbike gevierd met het uitbrengen van de 20th Anniversary Limited Edition!

De Vmaxclub Holland grijpt deze mijlpaal aan om een groots, eenmalig en uniek evenement te organiseren. We doen een gooi naar een vermelding in het Guinnessbook of Records door zoveel mogelijk Vmaxen bij elkaar te brengen. Minimaal 350 Vmaxen zijn nodig voor het slagen van deze recordpoging.
Met tussen de 325 en 350 eigen leden, gekoppeld aan ruime belangstelling voor onze website www.vmaxclubholland.nl bereikt de ‘Vmax Club Holland’ al veel Vmaxers. Dat is echter nog niet genoeg. We willen de lat zo hoog mogelijk leggen. Daarom brengen we het evenement internationaal onder de aandacht en bieden je een unieke kans.

Dit evenement vindt zijn grote meerwaarde in de lokatie. Dit is voor iedere Vmaxrijder dé uitgelezen mogelijkheid om zijn Vmax tentoon te stellen op het bovendek van “De Pier” in Scheveningen. Dat is nog nooit vertoond!!
De datum is zeer gunstig, nl. de eerste pinksterdag, die valt op 15 mei 2005.

De dagindeling ziet er als volgt uit:

Tussen 8.00 uur en 10.00 uur verzamelen we op de kade van de 1e binnenhaven van Scheveningen aan de Vissershavenweg. Op dit grote (met slagbomen gemarkeerde) terrein vindt de inschrijving plaats.
Om 10.00 uur wordt het startsein gegeven voor de officiële Guinnessbook of Records poging. Vanaf de haven rijdt de stoet Vmaxen een traject van exact 3,2 kilometer. Deze afstand telt mee voor de Guinnessbook of Recordpoging. De aankomst is op de boulevard van Scheveningen en de Vmaxen zullen één voor één het bovendek van “De Pier” opgeleid worden. Dit bovendek van de Pier is de Vmaxstalling voor de rest van de dag. De Pier is het centrum van alle Vmaxactiviteiten, zoals Vmaxverkiezingen, Vmaxmarkt, de speciale Vmaxbar...
Op het overdekte onderdek vind je vele kramen met een zeer breed aanbod op het gebied van de Vmax en motoren in het algemeen.

Eigenlijk kan je er een heel Vmax-weekend van maken, want op zaterdag 14 mei ben je al welkom op een naburige camping. Zowel zaterdag avond 14 mei als zondagavond 15 mei zal er een speciaal Vmaxfeest zijn.
Binnenkort kun je alle informatie en details vinden op de site van de ‘Vmax Club Holland’www.vmaxclubholland.nl


Markeer dus 15 mei 2005 in je agenda en zorg dat je dit unieke evenement niet mist!

Flyer in PDF-formaat (voor download klik rechts kies bewaren)
 
Laatst bewerkt:
heee kewl dit en nog wel in mijn stadje,. daar ga ik zeker bij zijn :+

Dit is meer iets voor w.i.w.t.d. ;)
 
Klopt!, ik heb nog hopen werk te verrichten om een iemand blij te maken voor hier te kunnen verschijnen :X
Maaaaaaaaaaarrrrrrr, 't ziet er écht wel naar uit dat 't gaat lukken hoor :+ :+
:} :} :}

Wilde net gaan posten dat ik je vandaag gebeld had en dat de berichten goed waren: staaf ijzer zit al in de draaibank, moet alleen nog ff een beiteltje langs om er een krukas van te maken ;)
Kapotte krukas is ook al bij Paul ( via Hennie ) en daar kan het tandwiel afgeperst worden zodat die weer op de nieuwe krukas kan ( zodat mijn originele krukas heel blijft en verkocht kan worden ).
 
UNIEK: JOUW VMAX BOVEN OP DE PIER VAN SCHEVENINGEN!
(Afbeelding)

De Yamaha-Vmax-Guinnessbook-of-recordsdag
op zondag 15 mei eerste pinksterdag 2005


Tussen 8.00 uur en 10.00 uur verzamelen we op de kade van de 1e binnenhaven van Scheveningen aan de Vissershavenweg. Op dit grote (met slagbomen gemarkeerde) terrein vindt de inschrijving plaats.
Om 10.00 uur wordt het startsein gegeven voor de officiële Guinnessbook of Records poging. Vanaf de haven rijdt de stoet Vmaxen een traject van exact 3,2 kilometer. Deze afstand telt mee voor de Guinnessbook of Recordpoging. De aankomst is op de boulevard van Scheveningen en de Vmaxen zullen één voor één
bla bla bla ...

cool :}

hopen dat ik voor die datum m'n blok in elkaar heb :X
 
UNIEK: JOUW VMAX BOVEN OP DE PIER VAN SCHEVENINGEN!
(Afbeelding)

De Yamaha-Vmax-Guinnessbook-of-recordsdag
op zondag 15 mei eerste pinksterdag 2005

Sinds 1985 produceert Yamaha de Vmax en in 2005 wordt het 20-jarig jubileum van deze cultbike gevierd met het uitbrengen van de 20th Anniversary Limited Edition!

20th Anniversary Limited Edition.... dat ze maar us wakker worden en een nieuwe max maken.Wie zit er nou nog op dat ding te wachten,terwijl yamaha NL ze toch niet importeerd! :(

Zo,dat moest ik ff kwijt,lucht wel op... :)





iig,HF komt niet,maar wel suc6 met jullie recordpoging.... :)
 
:(
Nu weet ik nog zo net niet of ik kom ;)

Tuurlijk wel... Digicam mee en wachten op de eerste van die V-Maxxen die niet wil starten. Of waarvan de tweede versnelling er ineens uitligt. Of .... (naar wens in te vullen met bekende V-Max onderdelen die vaak stuk gaan)

Hebben wij tenmiste ook weer iets om jaaaaaaaaaaaaren over te blijven posten...








:+
 
Tuurlijk wel... Digicam mee en wachten op de eerste van die V-Maxxen die niet wil starten. Of waarvan de tweede versnelling er ineens uitligt. Of .... (naar wens in te vullen met bekende V-Max onderdelen die vaak stuk gaan)

Hebben wij tenmiste ook weer iets om jaaaaaaaaaaaaren over te blijven posten...








:+


ruik ik een spanningsregelaartje doorfikken?

O-)
 
Tuurlijk wel... Digicam mee en wachten op de eerste van die V-Maxxen die niet wil starten. Of waarvan de tweede versnelling er ineens uitligt. Of .... (naar wens in te vullen met bekende V-Max onderdelen die vaak stuk gaan)

Hebben wij tenmiste ook weer iets om jaaaaaaaaaaaaren over te blijven posten...








:+

Daar heb jij dan weer gelijk in :) :P


ruik ik een spanningsregelaartje doorfikken?

O-)

Hangt die lucht er nu nog :? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan