Dit ziet er niet goed uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hayabusa_turbo

MF veteraan
4 apr 2004
1.004
1
SCHOKKEND:

nou wat moet je hier nou van zeggen ;(


Edit Sigma: Link verwijderd

iedereen, kijk uit met rijden, want het is zo gebeurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
slotjuh.

"schokkend" is niet duidelijke genoeg voor de gruwelijke beelden die zichtbaar zijn....


niet iedereen is gewend naar zoiets te kijken. :(

aub verwijderen!
 
slotjuh.

"schokkend" is niet duidelijke genoeg voor de gruwelijke beelden die zichtbaar zijn....


niet iedereen is gewend naar zoiets te kijken. :(

aub verwijderen!

Zonder te hoeven kijken, wat is het dan? 8-)

Valt deze in de categorie faces of death en rotten.com?! :X
 
DAMN.....das echt nasty...
Welk land is dit gebeurd?? En de rijder??

Ze doen niet echt veel met hem. ze hebben er iig naar het lijkt weinig aandacht voor.

En inderdaad naar iedere rijder hier op het MF... Doe het rustig aan, voordat je het weet is het over......!!!
 
Oke dan, net gekeken en daar wordt je effe niet heel blij van... '(
dat is wel een vreselijke klap geweest...
Wat me ook verbaasd is hoe lekker veel er naar hem wordt omgekeken, vrijwel niet dus.
weinig levensreddende handelingen, zo te zien niet eens een poging ondernomen. |(

Ben bij dit "soort" filmpje altijd wel benieuwd naar hoe zoiets nu is gebeurd, en tevens de afloop voor de slachtoffers.
 
Nou, ik heb de eerste 5 seconden gekeken....

ik zou niet meer aan reanimeren beginnen denk ik als ik daar de hulpverlener was geweest B| en ik heb al veelteveel gezien in het echie....


had dus geen zin meer om de rest van de 7 minuten te kijken B|
 
Motor tegen/in auto. Passagier auto zwaar gewond. Motorrijder naar alle waarschijnlijkheid dood. Motor in meer dan 1000 onderdelen verspreid.

Ff kort, dus als je wilt kijken, dan doe je het, wil je het niet, dan weet je nu waarom.
 
denk dat de snelheid niet echt laag is geweest gezien de schade.

dan helpt beschermende kleding niet echt meer..

je zou bijna bang worden om motor te rijden..
 
Zonder te hoeven kijken, wat is het dan? 8-)

Valt deze in de categorie faces of death en rotten.com?! :X


niet in die categorie tenzij je yamaha fan bent :X

wel een zwaar ongeluk met "geloof ik" dodelijk afloop van de motorrijder, de filmer blijft ongeveer 7 min filmen.
Hoop troep op de weg en een audi 80 flink in de prak
Je kan wel zien dat die motorrijder geen 80 gereden heeft zijn voorvelg met band zit vast in het blok van de auto en de rest van de motor ligt overal over het asfalt.
 
Volgens mij een typisch geval van een afslaande auto die geen voorrang geeft aan motor. Schokkende beelden ja, maar niet erger dan de mensen van de hupldiensten, KLPD ze vaak genoeg te zien krijgen....
Overigens zie ik niet één van die Italianen mond op mond en/of hartmassage geven... ze lopen er maar wat omheen. Voor hetzelfde is die man dood gegaan in de tijd dat dit filmpje werd gemaakt.
Harde realiteit.
 
Ja ik wil het ook wel weten voor ik ga kijken :p

Nou, is "gewoon" een knap motorongeluk.
R1 die kennelijk vol in de rechtervoorzijde van een audi is geklapt.
Motor zit alleen het achterwiel nog maar vast aan het blok, rest is...rest? :? ..tja.
Verder ligt de motorrijder en verdacht "stil" bij en ligt er in de auto ook nog en vrouw op de passagiersstoel...

(Zo, scheelt dit nu een download of toch nog kijken...?? )
 
zo te zien aan het kenteken in polen. ik zou niet graag de berijder van die yamaha willen zijn. RIP '(
 
Sjeezus,da's geen prettig gezicht.
Aan het kenteken te lezen en aan de taal lijkt me dit Tsjechië,maar een ieder mag dit invullen..
De motorrijder is dood,maar de passagier in de auto???
Waarschijnlijk heeft de automobilist de (veuls te hard rijdende,je rijdt je fiets niet met 100 doormidden...) motorrijder niet juist op snelheid ingeschat en afgeslagen.
Tragisch,diep tragisch
 
T zijn niet echt gruwelijke beelden (tussen aanhalings tekens), maar de gedachte dr bij maakt et gewoon kut....
 
Wat een K*T filmpje, hoe motiveer je iemand om te gaan motorrijden van te voorjaar :X :r
Niks over van van motor+bestuurder ;(
Je zou bijna zeggen van : Zoek het voorwiel :? :r
 
Het is niet echt schokkend te noemen, je ziet geen afgerukte ledematen ofzo. Het gaat er allemaal best vredig aan toe.

Ik denk dat de motor-rijder al dood was toen de camera aanging. Ze kijken nog naar de ademhaling/hardslag en laten hem daarna liggen...

Aan die motor te zien is het echt zwaar hard gegaan.

Jammer, maar de keiharde realiteit '(
 
Dit is echt errug, hier wordt je stil van.

Aan de persoon zelf, zou ik ook niet teveel komen totdat de Ambulance er is.

Als hij ademt, helm ALTIJD laten zitten. Je weet niet in hoeverre hij nekletsel heeft en dat maak je alleen maar erger door aan de helm te komen.

denk ook dat het gros in dit filmpje in shock rondloopt. Zou ik wel zijn.
Hoop dit ook nooit dichter bij mee te maken dan dit.
 
Dit soort filmpjes wijzen je er nog maar eens op hoe betrekkelijk het leven allemaal is. We rijden allemaal wel eens lekker te hard.. en dat gaat vaak goed. Soms ook niet.

En dan kan het inderdaad zo aflopen... Helaas wel waar. Ik hoop voor de man dat hij gelukkig is gestorven. En dat hij de boel goed heeft geregeld voor zijn nabestaanden.. anders hebben die naast dit tragische verlies ook nog eens dat gezeik van banken en andere idioten die geld willen zien.
 
Zonde (

Beetje raar om daar dan meteen een beetje te gaan staan filmen.

En over dat "weinig aandacht geven aan de motorrijder" Ik denk dat je niet meer kan doen als EHBO-leek. Mond op mond beademing met een helm in de weg helpt denk ik niet echt en de helm afdoen is al helemaal geen goed id lijkt me. Verder reanimeren... ik zou niet weten of dat slim is om te doen door mensen die er niets vanaf weten. Ben er wel mee eens dat ze hem niet alleen zouden moeten laten.
 
Nou, als iemand niet meer ademt en geen pols meer heeft, dan is het toch écht wel tijd zijn helm af te doen.
Ik heb altijd geleerd, je bent pas dood als je hoofd eraf is)

Maaruh, hoe kwam je aan dat filmpje??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan