Warme Choco Tour

Yuk Foo

MF veteraan
10 mrt 2004
1.181
0
Tilburg
20 maart 2005 hebben we een
Warme Choco Tour georganiseerd

Door mee te rijden ga je akkoord met de voor deze rit geldende algemene voorwaarden.
Waarmee je vooral zegt dat je ons niet aansprakelijk stelt als je onderuit gaat, je motor om laat vallen of op andere wijze schade krijgt tijdens deze toertocht.

Vertrekpunt, tijdstip en route zijn hier te vinden.


Zoals het er nu uitziet zullen we met een grote groep zijn.
Om onnodig op elkaar wachten en onduidelijkheid te voorkomen hebben we wat afspraken gemaakt over het vertek.

We verdelen de groep altijd in groepjes van maximaal 8 personen, op basis van rijstijl, rijervaring en type motor.
Zodra er een voorrijder vertrekt zullen we aangeven wat voor rijder het is en kun je zelf aan de hand daarvan en wat je ziet dat er zoal met deze voorrijder als groep mee rijdt bekijken of je met hem/haar mee wilt rijden. Zijn er al 8 personen in een groep, dan wordt het de volgende geschikte voorrijder.
We proberen de groepen zo veel mogelijk van snel naar rustig te laten vertrekken.
Wil je met een snelle groep rijden, dan moet je dus met een van de groepen die als eerste vertrekken meerijden.
Wil je het wat rustiger aan doen, dan rij je met een van groepen die als laatste vertrekken.

Wil je met een eigen groep rijden, zonder voorrijder van MotorVision, of is de opkomst dermate groot dat er niet genoeg voorrijders vanuit MotorVision beschikbaar zijn, dan vragen we of degenen die geen lid zijn van MotorVision, maar die wel een groep willen voorrijden zich melden bij de organisatie. In dit geval bij Yuk-Foo...roodharig mannetje in een zwart met blauw Evo motorpak (bij mooi weer in wit met blauw MQP leer), rijdend op een zwarte Aprilia Falco.


Degenen die niet in een groep willen rijden (met minder dan 4 personen) kunnen op eigen gelegenheid vertrekken.

ff als aanvulling een lijstje van wie er nu hebben aangegeven mee te willen rijden:
- Dallie
- Miss Nitro
- Dutchstep
- Bear
- Fuck het Millieu
- Burning Metal
- Alwin
- Boedhaman
- Henkie H
- CB400Nico
- Polleke
- Kawamenneke
- Rossifan
- Kevins fanclub (aantal fans nog niet opgegeven)
- #46
- Baby Bandit Bikester
- Dutch Dave
- Motorfreakje
- Sictc
- Blauwwitje
- Panter
- Donderpoes (goldcat)
- Redline Rider
- ladybug3
- Racing BoBo
- RemCoulD
- the Zoo
- Mega Space (met het vrouwtje)
- Kito
- Arckira
- CBR600-Dreamer
- Basman

Voorrijders vanuit MotorVision die ook op het M-F zitten
- Yuk Foo
- PDvD
- Haga-San

Verder zijn er nog een 3 - 4 andere voorrijders vanuit MotorVision aanwezig
en ca. 30 leden van MotorVision die we nog niet op het M-F zijn tegengekomen en komen er ook nog wat luitjes die op andere forums hebben aangegeven dat ze wel meerijden.

Suggesties voor verzamelpunten:


BP Tankstation de Kroon
A27 / E33 bij Nieuwegein
vertrek: 10.45u


Mac Donalds Oosterhout NB
A 27 / E311 van Gorinchem naar Breda
Afslag Oosterhout Zuid
vertrek: 11.15u


Van der Valk Motel Eindhoven
A67 / E34 van Venlo naar Tilburg
Afslag 33 Waalre / Valkenswaard
vertrek: 11.15u


BP De Geffense Barriere
Aan de A59 tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch bij Geffen
vertrek: 11.15u

Of je kunt met je brakke kop vanuit Delft vertrekken

Tot 20 maart :]


Eerste piccies staan hier. De rest volgt snel.





 
Laatst bewerkt:
Hier is de route:

route.gif


...en wij rijden zeker mee.
 
Mogen we ook onze Efteling-mok meenemen en die compleet gevuld krijgen met warme
Chocomel.
Niet dat poeder wat aangelengd wordt met water.
Gaat dan ook door als chocomel maar tis gewoon bocht!
 
Mogen we ook onze Efteling-mok meenemen en die compleet gevuld krijgen met warme
Chocomel.
Niet dat poeder wat aangelengd wordt met water.
Gaat dan ook door als chocomel maar tis gewoon bocht!
Uhhh...de route hebben we aardig gedetailleerd uitgewerkt. Maar de details van de recepten voor de tijdens de stops te drinken choco kennen we niet.
Mochten we nog cafehouders spreken van pauzepunten langs de route, dan zullen we het nagaan.
(Nog voorkeuren als we nog een koude ranja tour willen organiseren in de zomer?)
 
Hey, das vlak bij mij in de buurt (Hilvarenbeek), misschien als ik tzt kans zie om weer te gaan rijden dat ik ook wel mee wil (uber beginner, en zeker geen snelle rijder)
 
Hey, das vlak bij mij in de buurt (Hilvarenbeek), misschien als ik tzt kans zie om weer te gaan rijden dat ik ook wel mee wil (uber beginner, en zeker geen snelle rijder)

Mijn motor gaat niet zo hardIk ben ook geen snelle rijder, gaat helemaal goed komen.
 
Ik ben er waarschijnlijk ook wel bij!
Ja..jij ging de "snelle" groep toch voorrijden 8-)

warme choco toer in MAART :? doe mij maar een koud biertje dan... :P
Wat jij wil...1 biertje dan...bier en motorrijden is een nog minder goede combi dan 20 maart en warme choco. Enne het was ooit de bedoeling om deze toetocht wat eerder te gaan rijden, maar dan kom je in het gedrang met motorbeurzen enzo.
 
Ja..jij ging de "snelle" groep toch voorrijden 8-)Wat jij wil...1 biertje dan...bier en motorrijden is een nog minder goede combi dan 20 maart en warme choco. Enne het was ooit de bedoeling om deze toertocht wat eerder te gaan rijden, maar dan kom je in het gedrang met motorbeurzen enzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan